Doorgaan.
Niet te agressief, niet verder duwen als je weerstand voelt. Binnen 2 weken herstelt een tandvleesontsteking.
Want je hebt een ontsteking als het bloed.
Doorgaan.
Niet te agressief, niet verder duwen als je weerstand voelt. Binnen 2 weken herstelt een tandvleesontsteking.
Want je hebt een ontsteking als het bloed.
Ik heb me vandaag voorgesteld aan een collega uit mijn eigen team . Ik werk er al 4 maanden, maar herkende hem echt niet in de mensenmassa.
Ik wilde net instant noodles maken en ik heb het gewoon laten mislukken
Het was helaas echt mijn eigen schuld en ik ben een eerlijke klager
Ik ging vanavond de opdrachten voor mijn werkgroep voor studie van morgen maken en raak al gelijk een beetje in paniek want ik vond het best wel moeilijk? En nu denk ik gelijk oh zie je wel, je kan het niveau van de universiteit niet aan, je gaat morgen echt voor lul staan bij de bespreking, etc. Niet echt fijnš
Niet quoten aub
sending thoughts and prayers
Sorry dat ik jullie teleur heb gesteld
morgen is weer een nieuwe dag
Ahhh ik kan niet slapen. Heb ik echt nooit, wat een ramp.
Gisteren ruzie met mijn moeder gekregen. Ze belde me erna nog op om mij uit te schelden.
Nu nog de kracht en de moed hebben om haar te vertellen dat ik voorlopig geen contact wil. En dat ze niet meer welkom is op de open dag van mijn werk.
Helaas wel moeilijk.
Oh wat enorm rot. Sterkte, lijkt me erg moeilijk.
Ik heb brood gebakken en het is gewoon vet lekker. Ben zelf een beetje verbaasd.
Wat kut zeg.
Kun je haar niet mailen of appen? (Mailen zou mijn voorkeur hebben, en dan haar nummer blokkeren als ze je lastig blijft vallen).
Hoop dat het je nadien een beetje oplucht, hoe moeilijk ook
Knuffel
Je mag me altijd pbāen (heb hetzelfde meegemaaktā¦)
Wat rot veel sterkte!
Wow het is zoooo druk in mijn trein
Ik weet er alles van. In het stuk hierna denk ik even met je mee dus als je daar niet op zit te wachten, mag je het skippen. Als je er zo tegenop ziet om het te zeggen is het dan niet fijner om het contact op een meer natuurlijke manier af te houden? Dus niet meer reageren op elke app of belletje, of in ieder geval niet meteen. Dat is wat minder drastisch dan het contact verbreken, maar zo stel je wel een nieuwe grens. Hopelijk vind je daarna de kracht om te zeggen wat je dwarszit aan het contact. Hoe dan ook succes. Bij mij heeft het trouwens gewerkt, uiteindelijk appt en belt mijn moeder veeeeel minder en is het aan mij om aan te geven waar mijn behoefte ligt.
Dank voor jullie reacties en meedenken. Dat waardeer ik heel erg!
Het liefste geef ik het gewoon bij haar aan. Om duidelijk de maken hoe en wat. Vanavond zit ik bij mijn psycholoog en daar ga ik het natuurlijk ook mee bespreken.
Het is fijn dat mijn psycholoog nu wel ongeveer weet hoe mijn moeder is. Het voelt wel knullig ofzo het verhaal te vertellen en altijd vanuit 1 kant. Niet eerlijk ofzo? Maar het is wel mijn gevoel.
Mijn vriend heeft ook alles gehoord, ook haar antwoorden en die vind het ook niet normaal.
Heb er helaas ook slecht door geslapen. Nu had ik vandaag al vrij dus dat is wel fijn. En gisteren was al pittig. Crematie van mijn opa (haar vader, ze was er niet bij). Was een lekker dagje, not.
Pffff werd net wakker van de wekker en ging slaperig ff op mān telefoon kijken. Blijkt dat de Postnl ineens twee uur eerder langskomt dan normaal, tussen acht en tien. Ben mān bed uit geschoten en ging nog helemaal scheel van de slaap naar de wc. Ben nog steeds een beetje dizzy. En heb gister in de douche geniest zonder mān neus dicht te houden. Dat doe ik anders altijd wel omdat ik best hard nies en door allergieĆ«n 24/7 er altijd wat uitvliegt. En nu heb ik vannacht een bloedneus gehad daardoor wrs en zitten er bloedvlekken op mān handen en kussen super chill wakker worden, ik snapte er niks van
Ahhhhh dan ben ik voor niks vroeg opgestaan. Maar ik vind t wel raar, ze komen altijd tussen tien en twaalf of elf en een. En nu ineens acht en tien. Nouja we gaan het zien. Ik ga maar koffie drinken
En nu is mān pakje ineens bezorgd zonder dat er aangebeld is. Helemaal voor niks zo vroeg wakker