Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb een fotoshoot gehad in mijn badpak en ik ben eigenlijk fucking trots op mijn lijf nu, na 5 maanden crossfit zie ik er beter uit dan ik ooit had kunnen dromen ongeveer. En ik wil de foto’s eigenlijk gewoon laten zien op Instagram maar ik durf niet uit angst dat mensen dan denken dat ik een show-off ben. Selfies durf ik ook al nooit.

Influencers plempen hun HELE timeline vol met puur foto’s van zichzelf en doe al moeilijk bij 1 foto.

Nu was ik met mezelf overeengekomen dat ik ze dan wel mocht posten maar dan in een slider zodat je er maar 1 ziet in mijn feed. Maar eigenlijk vind ik dit heel onfeministisch van mezelf.

18 likes

Hahaha omg mensen geloven dit gewoon?? Kan niet

6 likes

Joh doe er lekker meer! Ik snap je wel hoor, maar als je zo blij en trots bent dan lijkt het me juist goed om te delen. En anders doe je er toch drie? Dan heb je zo’n mooi rijtje vol en lijkt het om die reden zo uitgekozen, maar stiekem kan je wel meerdere delen :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha das wel een goeie :joy: Maar doe ik ze dan meteen achter elkaar of verspreid over dagen? Want dan is het zon spam van cozycute in badpak bij iedereen 3 dagen lang. Ik kan me hier zo vreselijk te druk om maken

Ik zou zo’n slider doen! Want eerlijk, als je meerdere posts achter elkaar doet, zou ik wel denken van ok showoff. Maar zo’n slider zou ik echt denken van oh wauw mooie foto’s en tof dat ze die online durft te zetten. Dan is een slider mooie uitkomst voor meerdere foto’s.

6 likes

Haha, wat jij wil. Ik denk dat het spam-gehalte best meevalt. Ik zie ook wel eens bij anderen dat ze meerdere foto’s met hetzelfde thema meteen achter elkaar uploaden en denk daar altijd heel neutraal over. Meer zo van: oja, dit is een reeks, logisch. En als het op meerdere dagen verspreid is denk ik eigenlijk hetzelfde. Moet wel zeggen dat 3 dan wel een beetje de max is voor mij.

Gewoon doen! Ik denk inderdaad dat je er te lang over nadenkt. En als het toch een beetje te veel is, dan kun je ze ook nog archiveren. Knal je ze gewoon even later weer online en staan ze wel op je feed :stuck_out_tongue:

(Zoals je misschien wel merkt ben ik ook zo iemand die te veel nadenkt met zulke dingen, maar ik ben bezig met dat los te laten en ik merk dat het steeds beter gaat.)

Edit: de tip van @Monstertruck vind ik ook een goeie haha

Uughhh oke ik heb morgen weer m’n eerste collegedag en ben net terug van vakantie dus nog lekker bruin en ondertussen 18 kilo afgevallen dus bedacht net dat ik een cropped blouse ga rocken morgen. Maar toen bedacht ik me dat mijn buik spierwit afsteekt met de rest van mijn lichaam door het badpak wat ik heb aangehad de hele zomer. En nu ben ik om dit tijdstip nog bezig met zelfbruiner. Voel me zo oppervlakkig nu. (En ook een showoff hahaha @Cozycute :joy::joy::joy:) Wil gewoon morgen complimenten vangen.

16 likes

@Luzarl kan je niet met die mensen bespreken dat je, je niet heel prettig voelt in het huis en daarom toch graag soms iemand hebt die bij je slaapt. En dat dat enkel je moeder of ‘partner’ (scharrel) is?

Misschien een middenweg tussen aangeven dat je wilt stoppen en stiekem mensen uitnodigen?

1 like

Ze heeft een onderlichaam als een verstandskies

15 likes

Net had mijn vriend chocolademelk gemaakt en hadden we een pak kokos kaakjes open getrokken en het was zo lekker dat ik echt dat hele pak heb opgevreten en nu ben ik fucking misselijk en heb ik buikpijn :sob:

Ik krijg hopelijk vandaag te horen of ik mag starten met een opleiding op mijn werk. Mocht ik dat niet kunnen, dan ga ik solliciteren heb ik besloten.Spannend :grimacing:

4 likes

Lijkt me prima! Cake is ook altijd wel een low-budget optie, zowel gekocht als zelf gebakken. Brownies zijn ook redelijk goedkoop zelf te maken, zeker als je ze in iets kleinere stukjes verdeelt.

Ik ging mn Dr. Martens inlopen maar het doet zooooveel pijn. Ik kan dit echt geen hele dag zeg pff

Ik ben echt zooo misselijk

Pff, net haastig een zwart jurkje aangetrokken en nu zie ik er meerdere witte vlekken op. Een aantal van waspoeder, maar ook een aantal tandpasta(denk ik) en vet veel haren :sob: en ik moet vanavond ook nog door naar een date

I know maar nu al te laat :sob: doe ze op kantoor maar gewoon uit

Sinds wanneer is het nog donker als m’n wekker gaat :confounded:

5 likes

Ik liep net naar het station en zag ineens allemaal papiertjes en visitekaartjes en bonnetjes liggen, en opeens ook een rijbewijs en credit card. Portemonnee gestolen gok ik en leeggehaald. Heb haar al gevonden op Facebook dus hopelijk ziet ze mn berichtje.

24 likes

Dit was ook mijn reactie vanmorgen :sob:

Ik begin vandaag met mijn nieuwe (eerste echte volwassen) baan en ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik er buikpijn van heb :sob: komt vast goed maar pfffff

16 likes