Wat je even kwijt wilt #26

De oranje lang indrukken?

Die oranje idd of de temperatuur hoger zetten. Of als je op mode klikt zou je vgm koelen of verwarmen ofzo kunnen kiezen

Ik hou zo van nirvana

6 likes

Het is gelukt :grin:. Thanks @Banananana @Krabsalade en @Soy.peor!

1 like

Iedereen die op ‘weet ik niet’ stemt is eigenlijk gewoon voor toch? Want die kunnen dus ook niet kiezen en hebben dan juist behoefte aan een dergelijk topic :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

21 likes

Lekker laat, maar ik had gisteren precies hetzelfde :see_no_evil: Als het goed is staat er bij die foutmelding een foutcode, en die kun je dan opzoeken via www.foutcode.tv/ en dan achter de slash de foutcode (bij mij was het 461 geloof ik). Daar moet je dan je provider kiezen en dan staan er stappen die je moet doorlopen. Zo heb ik het opgelost iig, hopelijk kom jij er ook uit!

1 like

Ik zit in een opleidingsdag en hier zitten zulke domme mensen bij. Mag ze niet dom noemen eigenlijk maar als je een basis verkeersregel nog niet kent als je in de 50 bent, ben je imho dom.

2 likes

Het bezorgmoment van mijn pakketje staat op vandaag 10.45 - 13.15, maar de status is nog steeds ‘afgifte’. Daarna komt nog ‘sorteercentrum’ en ‘onderweg’. Vraag me af of het wel echt bezorgd gaat worden vandaag
 Ben expres thuis aan het werk om het te kunnen aannemen

herken mezelf in jouw verhaal! Heb ook statistiek gehad en snapte er aan het begin zooo niks van. Uiteindelijk echt 3 keer moeten herkansen ofz maar uiteindelijk drong het wel door en haalde ik een 7,8!

Dus dat je de hc gelijk nogmaals doorneemt is supergoed. Uiteindelijk gaat het kwartje wel vallen! Probeer ook op youtube filmpjes op te zoeken en te kijken en met de opdrachten mee te schrijven! Dat werkte bij mij uiteindelijk heel goed.

1 like

Oeh spannend, ik fiets over paar minuten richting UWV omdat ik graag weer wil werken. Kijken wat hun kunnen doen voor mij (ik heb een afspraak met mijn persoon daar). Kan echt niet wachten tot ik weer lekker elke dag bezig ben overdag. :heart::heart_eyes:

Oke om 7 uur ofzo in de winter naar mijn werk fietsen kijk ik al wel beetje tegenop maar hoort er helaas ook bij.

26 likes

Ja scheelt dat er veel uitleg over te vinden is op internet! Dat vind ik nu al zoveel duidelijker dan die van m’n docent, haha. Ga het gewoon zo goed mogelijk proberen bij te houden en hopen dat ooit het kwartje valt :upside_down_face:

1 like

Ik heb me ziekgemeld en weet niet wat ik met mezelf aan moet. Wat een ellende. Ik heb net de Guardian Brothers opgezet op Netflix en zit te janken omdat een muziekdoos in een boom zit, top :joy:

Succes alvast! Ik ben ook net een paar weken begonnen. In het begin maakt het ook niet heel erg uit dat je nog weinig weet van verkeersregels. De eerste paar weken is vooral echt de auto onder controle krijgen en dan geleidelijk leer je steeds regels bij. En als je zelf in de situatie zit met de auto, onthoud je dingen ook makkelijker dan alleen die regels lezen. Iig dat was mijn ervaring.

1 like

Telefoon vind ik wel een goede indicatie! Want die raak je met je handen aan. Als aan je handen die rooklucht zit, komt dat ook aan je telefoon. Bij mijn vriend (die dus rookt) stinkt zijn telefoon ook altijd. :nauseated_face: Verder als je het ruikt uit zijn mond of aan zijn handen. Dat krijg je ook niet zo 1,2,3 als je meerookt.

Werkt er hier iemand regelmatig met Avid? Ik heb nu een cursus maar tering wat een hels programma :joy::joy:

Haha ja inderdaad, ik had ‘nee’ gestemd maar het zou eigenlijk wel chill zijn als daar een speciaal topic voor komt, zodat die vragen niet meer in het andere topic worden gesteld.

8 likes

Bah ben echt al twee dagen super duizelig. Wat is dat toch een fucking vervelend gevoel. Niet perse misselijk, maar echt meer duizelig. Snap ook niet waar het door komt, het ligt niet aan genoeg eten, ook niet aan genoeg slaap.
Ga meteen doemdenken natuurlijk dat ik zwanger ben ofzo. Maar ben twee weken geleden ongesteld geweest en heb een spiraal. Maar ja, toch doemdenken he ;p

Bah, Dan heb ik liever pijn ofzo, want duizeligheid is echt :nauseated_face::nauseated_face:. Als het nog twee dagen aanhoudt bel ik de huisarts denk ik. Doe ik nooit maar dit is te kut haha

Daarom heb ik ja gestemd!

Ik stem meestal ook op hetgeen waar degene die de poll maakt geen zin in lijkt te hebben. Lekker puh.

16 likes

Oooooh ik ben zo TROTS op mijn zusje die al voor haar afstuderen een baan aangeboden heeft gekregen (heeft ze net gehoord). Super terecht ook overigens, zeg ik geheel objectief :heart:

25 likes

ja ik vind het altijd zo flauw als er twee opties zijn als: zal ik nu een gezonde salade maken of drie pizza’s bestellen, dat dan mensen standaard voor die hedonistische optie kiezen om de vrager te pleasen lijkt het

2 likes