Ik moet mijn scriptie schrijven, maar ik ben heel druk bezig met nepnagels aan het lijmen op mijn nagels. Uhhlhlhhggghh
En dan kun je dadelijk niet meer goed typen
het zijn ook echt van die teringlange heksenklauwen. Kan precies niks nu
Klopt, zolang je erkent dat JC Chasez de echte ster van N Sync is/was.
Oh Justin Timberlake. Die 15 jaar na hun split nog hele passsages in zân boek schrijft over Britney.
Redelijk impulsief maar heb kaartjes gekocht voor Nederland - Rusland (vrouwen voetbal)
Ik heb net mijn kussen helemaal ondergekwijld tijdens mijn middagslaapje. Werd wakker omdat mijn wang zo warm en slijmerig voelde.
Eerste stagedag en brugklassers wilden bij vertrek ook mijn hand schudden âdag mevrouwâ. Moest daar wel aan wennen maar wel heel schattig en beleefd
zin om mân eigen haar te knippen
Een ander kapsel, of alleen de puntjes. Alleen de puntjes kan best, doe ik ook vaak
alleen de puntjes!
Ohh joh, gewoon doen
Ik eet voor het eerst in mân leven een frikandelbroodje. Heb er ook een blikje euroshopper energy bijgehaald voor die echte Melvin ervaring.
ben je nu een havo 4 scholier?
Ja, wil je het nu uitmaken?
brb ik ping je even
Ik snap waarom Reddit het godenspijs noemt, wat heeeeeerlijk deze ervaring
Dit laat me eraan denken dat de dichtstbijzijnde supermarkt bij mijn oude middelbare school een snackmuur heeft, vol met frikandelbroodjes, pizzapunten en andere snacks. Speciaal voor alle scholieren.
help hoe schrijf ik een aanhef in het engels naar een universiteit en ik weet niet aan wie ik schrijf maar ik wil het ook niet té formeel laten klinken
Ja schandalig hĂš! Vreuger hadden ze alleen de softijs en milkshake machines waar ik eigenlijk te weinig gebruik van heb gemaakt.