Wat je even kwijt wilt #26

Ik moet mijn scriptie schrijven, maar ik ben heel druk bezig met nepnagels aan het lijmen op mijn nagels. Uhhlhlhhggghh

9 likes

En dan kun je dadelijk niet meer goed typen :joy:

het zijn ook echt van die teringlange heksenklauwen. Kan precies niks nu

1 like

Klopt, zolang je erkent dat JC Chasez de echte ster van N Sync is/was.

6 likes

Oh Justin Timberlake. Die 15 jaar na hun split nog hele passsages in z’n boek schrijft over Britney. :roll_eyes:

2 likes

Redelijk impulsief maar heb kaartjes gekocht voor Nederland - Rusland (vrouwen voetbal) :blush:

13 likes

Ik heb net mijn kussen helemaal ondergekwijld tijdens mijn middagslaapje. Werd wakker omdat mijn wang zo warm en slijmerig voelde.

4 likes

Eerste stagedag en brugklassers wilden bij vertrek ook mijn hand schudden ‘dag mevrouw’. Moest daar wel aan wennen maar wel heel schattig en beleefd :blush:

6 likes

zin om m’n eigen haar te knippen

1 like

Een ander kapsel, of alleen de puntjes. Alleen de puntjes kan best, doe ik ook vaak

1 like

alleen de puntjes!

Ohh joh, gewoon doen

1 like

Ik eet voor het eerst in m’n leven een frikandelbroodje. Heb er ook een blikje euroshopper energy bijgehaald voor die echte Melvin ervaring.

46 likes

ben je nu een havo 4 scholier?

9 likes

Ja, wil je het nu uitmaken?

3 likes

brb ik ping je even

3 likes

Ik snap waarom Reddit het godenspijs noemt, wat heeeeeerlijk deze ervaring :fist:t3::sweat_drops::sweat_drops::weary:

10 likes

Dit laat me eraan denken dat de dichtstbijzijnde supermarkt bij mijn oude middelbare school een snackmuur heeft, vol met frikandelbroodjes, pizzapunten en andere snacks. Speciaal voor alle scholieren.

9 likes

help hoe schrijf ik een aanhef in het engels naar een universiteit en ik weet niet aan wie ik schrijf maar ik wil het ook niet té formeel laten klinken

Ja schandalig hĂš! Vreuger hadden ze alleen de softijs en milkshake machines waar ik eigenlijk te weinig gebruik van heb gemaakt.