Wat je even kwijt wilt #26

dit doet me denken aan de supermarkt bij ons in de buurt, scholengemeenschap mocht er maar met één pp naar binnen en tas in zo’n rek maar als je zei dat je van het ~~~~ gymnasium ~~~~~ kwam mocht je zo met je groepje naar binnen

12 likes

Is inderdaad wel het meest gebruikelijke maar vind dat zo naar klinken op één of andere manier haha

Wacht even! jij lust geen frikandel, maar wel zon goor broodje met zon zoet zure ranzige saus.

1 like

Ik heb altijd een bijzondere doch uitgesproken smaak.

4 likes

Bij ons speelde dit ook een tijdje. Rugzakken mochten eigenlijk niet binnen en je mocht niet met meer dan … mensen tegelijk naar binnen, tassen werden gecontroleerd etc. Maar dat waren dan echt periodes waarin ze streng controleerden, en later zwakte dat weer af.

1 like

Net via de telefoon mijn herhaalmedicatie aangevraagd. Wat een ellende, je moet zoveel onthouden en goed uitspreken, zoveel informatie

1 like

Omg wejo officieel een slimme meid nu want deze meid heeft haar scriptie/verdediging gehaald met een 9 :partying_face:
Ik ben denk ik echt nog nooit zo zenuwachtig geweest als vanochtend, ben normaal gesproken echt niet iemand die snel nerveus wordt van iets maar ik kon echt niks eten vanochtend haha. Nu maar lekker mijn buik vullen met taart en champagne

99 likes

M’n schooldag ging vrij vlekkeloos (haha woordgrap, wacht maar), tot het moment dat de lessen klaar waren en ik op stond en het lokaal uit liep… Voelde al dat ik compleet aan het doorlekken was. Snel naar wc gerend maar was al te laat :") Echt nog de ergste keer ook, ben echt naar het OV en naar huis gewaggeld. Ik ben gewoon nog zó niet gewend dat ik met koperspiraal 5x zoveel bloed als eerst :sob:

Door dit weer krijg ik zin in stamppot en daar houd ik niet eens van???

2 likes

Omg ik heb mezelf net behoed voor een vreselijke fout. Ik wilde naar iemand mailen die net getrouwd is: “ik hoop dat je een prachtig huwelijk hebt gehad” (ipv bruiloft natuurlijk)

25 likes

Vrienden van me hadden op hun bruiloftsuitnodiging staan dat ze in de avond een feest gaven om het huwelijk op een goede manier te beëindigen.

42 likes

Ik begrijp je wel waarom je dat stuurt als ik mn eigen post lees. moet misschien meer mn redenen verklaren. behalve dat ik merk dat ik weer gevoelens voor hem begin te krijgen, gaan we nu nog steeds zo goed met elkaar om, hij staat altijd voor me klaar en is bereid met me te praten als ik ergens mee zit en andersom… Ook de manier waarop we het beëindigt hebben, in die tijd daarvoor werd het allemaal wat serieuzer en daar waren we allebei nog niet klaar voor toen al hielden we nog wel van elkaar. we hebben het er over gehad toen en vonden onszelf toen nog te jong (ook al is dit pas een jaar geleden :confused:) om al zo een relatie te hebben
Maardus een paar maanden geleden was hij wel aan een serieuzere relatie toe met mij, en nu lijk ik daar steeds meer aan toe te zijn… alleen is het in beide gevallen niet goede timing. vind het zo stom dat doordat we met timing niet op 1 lijn zitten we misschien de kans gemist hebben om een leuk leven samen te leiden :roll_eyes: een of andere reden vind ik timing een heel onbenullige reden… die stomme paar maanden verschil gaan dus uitmaken of we een leven gehad kunnen hebben samen?? :disappointed: :disappointed_relieved: ikzelf had altijd het gevoel dat als het ‘voorbestemd’ was dat het wel goed zou komen alleen nu besef ik me hoe fragiel dat is en dat als er een kans is dat die ook zomaar kan verdwijnen en dat je het er zelf naar moeten maken… :frowning_face:
bedankt voor je berichtje :hugs:

@Damnatio
Ik zie wel in dat het niet allemaal over is als ik 30 ben geworden maar ik heb altijd wel het idee gehad dat ik rond die tijd wel alles zou hebben om daarmee te beginnen en heb het niet makkelijk om van dat idee te stappen. wil ook niet zeggen dat iedereen met kinderen moet beginnen voor ze 30 zijn maar ik wil dat wel :woman_shrugging: snap ook dat een leven niet altijd volgens schema gaat maar als ik rond die tijd er niet serieus mee bezig ben word ik bang dat het nooit gaat gebeuren :worried: bij sommigen kan het ook lang duren voordat het sowiieso lukt daarmee natuurlijk en zie het niet zitten om richting mn 40e pas mn eerste kindje te krijgen…

@Paardenmeisje
misschien was plannen niet het juiste woord, ik had altijd gedacht daar rond die leeftijd wel mee bezig te zijn… of is dat een vreemde gedachte?

1 like

Ik ben al de hele week ziek thuis maar kan gewoon niks doen wat ik anders zou doen, serie kijken, lezen. Verveel me rot. Enige wat ik kan zijn luisterboeken maar word daar onrustig van

lijkt me leuk om een keer een FF raid in de IKEA te doen

4 likes

Is dit verstoppeltje in het Zweeds?

råid

12 likes

Net mijn biebpasje opgehaald en meteen 5 boeken uitgezocht :heart_eyes:
Ik voel me net weer kind/tiener, toen ging ik iedere vrijdagavond boeken lenen en dan s avonds met chips en fanta de hele avond lezen :heart_eyes::heart_eyes:

Als jullie me zoeken, ik zit in een boek :raising_hand_woman:t3:

28 likes

Biecht: vroeger deed Geenstijl aan fotofucks of zo en toen hadden ze ook mijn inzending gepubliceerd en dat vond ik best cool. :woozy_face:

4 likes

Ok, inhoudelijker reactie. Kan het misschien zijn dat je jullie relatie idealiseert omdat hij nu een nieuwe vriendin heeft? En omdat jij nu even niemand anders hebt nu het afgelopen is met je scharrel? Immers, alles wat we niet kunnen hebben is aantrekkelijker en vooral als we ons een beetje eenzaam/achtergesteld voelen. Er zullen redenen zijn geweest dat het uitging tussen jullie en ook redenen dat jij hem niet terug wilde toen hij dat graag wilde. Waarom is het nu dan wel ineens het perfecte plaatje in je hoofd? Is het niet een irreëel beeld dat je jezelf voorhoudt?

Als je er echt van overtuigd bent dat jullie bij elkaar horen zou ik zeggen: ga ervoor (en weet dat heel veel forumleden het daar niet mee eens zijn, maar ik zeg: altijd eerst voor jezelf kiezen) maar als het dat niet is (wat mij logischer lijkt gezien timing en voorgeschiedenis) zou ik denken: laat het hierbij en laat je ex ook verder gaan met zijn leven. Vergeet niet dat hij er ook voor gekozen heeft om verder te gaan door deze nieuwe relatie aan te gaan, dat is ook zijn keuze geweest. Misschien moet je dat respecteren.

10 likes

Ik ga straks naar een seminar voor startende ondernemers van de Belastingdienst, soort van belastingen 101. Vind het best spannend maar denk wel dat ik er heel veel aan ga hebben want snap er de ballen van, zit al een maand m’n hoofd te breken over de nieuwe kleineondernemersregeling en of ik dat al dan niet moet doen en ik kom er gewoon niet uit? Het voelt in ieder geval wel als een goede stap in m’n freelance leven :+1:

13 likes