Van die nieuwe kleine ondernemings regeling snap ik ook geen bal! Mocht dat nog duidelijker voor je worden, let me know!
Dankjewel!
@de_kluizenaar ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben haha, als ik er wijzer van word laat ik het weten!
dank voor je advies. moet inderdaad eerst uitgebreid na gaan denken of ik inderdaad nu niet alles wat ik met hem heb of had idealiseer en dit echt wil voordat ik er iets wil mee ga doen.
heb nu niet het idee dat het idealizatie is maar k twijfel ook sowieso of ik er in dat geval iets mee zou willen gaan doen want ik vind het juist goed van hem dat hij nu weer een relatie heeft en zou het te gemeen van mezelf vinde als ik dat zou verpesten voor hem/hun
ben gewoon gefrustreerd over de stomme timing van alles
Leuk!
Ik ben ziek en ik haaaaaat het. Heb vandaag gelukkig wel íéts voor elkaar gekregen qua werk maar man oh man volgens mij heb ik de manflu want het is ékt ekt ekt heel vervelend.
ik denk dat ik het niet helemaal goed uit leg of kan verwoorden hoe het zit en ik me voel op het moment…nee heb niet hoop dat hij opeens zn vriendin gaat verlaten als ik iets tegen hem zeg en ga ook denk ik swieso niets zeggen zolang hij nog meer haar heeft maar ben gewoon de laatste dagen heel gefrustreerd dat we zo langs elkaar heen gelopen hebben wat timing betreft
Ja, bij kippenpoten denk ik ook aaaaltijd dat het nog rauw is, als roze/rauwachtig vlees. Maar dat lijkt het dan toch niet te zijn. En is altijd goed gegaan. (mede emetofobier hier)
zacht vlees niet per se een aanduiding dat het vlees rauw is. als je het 25 tot 30 min in de oven hebt gedaan met een temperatuur van minimaal 180 graden zal het echt wel goed gegaard zijn, ik doe het gewoonweg wat korter dan dat
Dankjewel voor je reactie! Ik ben inderdaad van plan om het zelf te doen maar eens met iemand gaan zitten lijkt me inderdaad een goed idee! Ook voor die onzekerheid die je noemt, die heb ik namelijk zeker haha. Mijn ouders hebben iemand voor hun boekhouding dus misschien dat ik daar eens wat mee kan regelen.
Wat je nu uitlegt over de KOR gaat over hoe de regeling nu is, of niet? Want er is/komt dus een nieuwe die inhoudt dat je als kleine ondernemer helemaal geen BTW boekhouding hoeft te voeren en dus niks af hoeft te dragen, maar daar komt dan ook bij dat je hem niet mag rekenen aan je klant. Behalve dat het makkelijker is mis je dan naar mijn idee dus dat financiële voordeel van de oude kor, maar ik twijfel dus of dat klopt
En superlief je aanbod! Ga ik zeker in gedachten houden voor als dingen me later nog onduidelijk zijn
Sinds juni! Dus nu voor de 3e keer ermee ongesteld. Hopelijk wordt het bij mij ook nog wat minder
Mijn ouders en broertje komen bij mij koken en eten en mn moeder raaaast als een wervelwind door het huis en ik raak daar geïrriteerd van. En dan wordt ze boos omdat ik geïrriteerd ben. En dan raak ik weer geïrriteerd. Jaja, gezellig weer
Jaaa
Ondanks dat mn ex mij op geen enkele Social media meer volgt /bevriend met me is, heb ik hem toch overal op geblokkeerd.
Mazzel. Klaar met je leugens.
En zelfs als het rauw was, denk ik niet maar stel dat, hoeft dat niet te betekenen dat je er ziek van wordt gelukkig. Hopelijk wordt de angst straks weer wat minder!
Ik ga zometeen voor het eerst een groepsles proberen bij een nieuwe sportschool en ik ben zooo zenuwachtigggg
Ik vroeg me trouwens af of alles goed is gekomen met de huisgenootsituatie van @Hatsmetflats? Ben je hem/haar niet meer tegengekomen?
Oh, en hoe gaat het met @Mokie11? Hoop dat je wat beter voelt inmiddels
Iemand tips voor goede restaurants in Avignon?
De tekst van Minke is Gierige Gerda, niet de bovenste tekst.
Ik niet; maar wat ik wel hoop is dat als je er bent, je wel op de brug gaat staan. :’)
Liedje, childhood memorie