Is het eerste wat ik ga doen,
Dat mag! Waarschijnlijk is de rest het ook.
Mijn ontbijt was yoghurt van 31/8, mijn lunch kvarg van 1/9 en mijn hummus bij het avondeten was ook goed tot 1/9. Living on the edge ik weet 't
Zijn dat de tips? Dat weet toch iedereen.
Ik hou echt van man bijt hond
Oja en vanavond ranking the stars ook leukkkkkk
Ja je loopt dus wel inkomsten mis door de nieuwe regeling want waar je eerst die 21% terug kon krijgen als je onder een bepaald bedrag zat, hoef je nu die 21% helemaal niet te tellen.
Maar wat ik lastig vind, ik kan toch niet ineens gaan stoppen met btw rekenen als mijn klanten daar altijd wel op rekenen? Dus ik vroeg me al af of je dat niet gewoon kan rekenen maar dan wel zelf houden omdat je onder dat KOR bedrag zit, maar dat zal wel niet mogen.
Ik krijg dan een melding in de trant van “(…) wants to send you a message”. Denk dat het aan de instellingen ligt die iemand heeft ingesteld.
Mn suikervrije pumpkin spice siroop is vandaag gearriveerd dus nu ga ik zometeen een keto pumpkin spice latte drinken JAWEL
#me
Ja en als diegene jou niet volgt dan kun je als bericht ontvanger kiezen tussen afwijzen of toestaan. Dus slide gerust in mn dm vriendin.
Wauw!! Wat gaaf, waar ga je heen?
Ik heb zin in de FFquiz, maar ik zie niets staan?
Yesssss wat gaaf!! Ik ga in november naar NZ dus mocht je dan nog tips nodig hebben. Heel gaaf ook zuid amerika!
denk dat ze nog wat frikandelbroodjes naar binnen aan t werken is van de stress
Hahaha dat zou de meest epic forummeet ooit zijn
SORRY IK BEN ALTIJD TE LAAT
HIJ IS AF!!!
Sorry mensen, ik ben Mn nagels aan lakken in de trein (gelukkig bijna lege 1e klas coupe, zit ver van de andere mensen af)
Ik vind het op die foto net een wcbril met waterreservoir.
Omg ik heb echt schandalig gegeten vandaag