Ik kijk voor het eerst De wereld rond met 80-jarigen en ik vind ze zo lievig, behalve 1 sneaky techo-opa die achter de Spaanse vrouwen aan zit. Ieell
Van wat ik begrijp mag dat inderdaad niet, omdat je eigenlijk gewoon het hele concept btw schrapt. Dan mag je het dus niet op je factuur zetten als BTW, en als je opdrachtgever een onderneming is zullen zij nooit akkoord gaan als je het het incl. Btw bedrag ineens als ex. Btw op de factuur zet omdat zij het dan niet kunnen aftrekken.
Ik mis Patty en Richard bij ranking the stars
Terwijl ik de roomba echt zijn geld waard vind.
Maar dan loop je dus 21% van je inkomsten mis die je eerst wel mocht houden
Ja klopt, ik twijfelde inderdaad of ik iets miste maar ik heb het net nagevraagd bij die seminar en het financiële voordeel van de oude KOR verdwijnt volledig
@Khoshekh Jaaaa
Kut foute vrienden op vakantie begint zo weer en ik kwam in een opname terecht toen ik op Curacao was. Pray for me.
Hoe herkende je ze niet?
Waarom heb ik nooit rust in mijn lijf gatver joh. Ben altijd bezig na hele dag werk: studeren voor opleiding, huurhuis beetje opknappen (verven), meubels opknappen, kleding uit zoeken en verkopen, schoonmaken, planten verpotten… someone stahp me. Dadelijk ben ik weer overwerkt🤨. Ik kan gewoon zo slecht even rustig zitten en relaxen. Ik moet dat echt gaan leren maar hoe??
Jawel ik had het ook wel door maar sarcastische ik maakte meteen een opmerking terug waardoor het lijkt alsof ik erin trap
Althans, ik herkende hem maar had niet direct door welk programma het was.
Mensen uit mijn jaar van wie ik besloten heb dat we nooit vrienden zullen worden
Heeft er iemand baat bij een code voor een gratis flixbusrit?
Het gaat om een enkele rit, dus niet heen en terug. Ik heb een code gekregen die geldig is tot 30/09 maar in die periode kan ik hem zelf niet opgebruiken.
Lief dat je het vraagt!
Ik stel het inderdaad al veel beter. Ik heb ook wat mensen van het thuisfront gecontacteerd en dat heeft ook wat geholpen.
Heb een dagbesteding opgesteld voor de tijd dat ik hier ben en dat helpt ook enorm.
Maar ik heb niet de indruk dat ik alles uit Wenen gehaald heb dat er te beleven valt. Maar voor alles is er natuurlijk een eerste keer.
Ben vandaag ook aangesproken door een andere toerist die me de weg vroeg dus ik denk dat ik er wel uitzag alsof ik wist wat ik deed en waar ik heen ging .
En ik heb ook een groepje Nederlanders geholpen met het vinden van hun bus!
Edit: ik stuur je even een pm over die code
Wat knap van je
Knuffel
Ik heb het tot nu toe wel naar m’n zin gehad. Morgen is mijn laatste volledige dag hier en vrijdagmorgen vertrek ik al terug. Ik denk dat ik het ga proberen op te bouwen, het alleen reizen. Misschien eerst iets dichter bij huis boeken de volgende keer en dan zien we wel weer
Ooh wat dat dan? plannen om ergens anders heen te gaan ofzo?
Zzzz ik ben nu op weg naar Schiphol en mn broer komt pas 00:18 aan want vertraging. Ik wil slapen
Hoe heet het en waar kijk je dit?
Hoe is het met jou dan?
Pringles zijn ook echt geen chips gewoon…