Gekruide stukjes karton zijn het.
Ja idd⊠ben nu een halve bus verder maar ze worden steeds viezer
Ik kan me voorstellen dat het super onwerkelijk is en je steeds afvraagt waarom en wat je hebt gemist⊠Wat vreselijk, veel sterkte
Suïcide blijft voor anderen niet te begrijpen⊠maar ik denk altijd: degene die het gedaan heeft zal een uitzichtloos leiden hebben gehad, en dat gun je ook niemand, dus wat kies je?
Wow er was net een programma op tv over hoe goed getrouwde stellen elkaar kenden en een man wist niet eens de oogkleur van zijn vrouw?? Hij gokte grijsblauw en het was bruinâŠ
Die vrouw moest ook echt huilen aan het eind, was wel sneu.
Ik zit nu heel hard na te denken welke kleur mijn vriend zijn ogen zijnâŠ
grapje
Klinkt misschien raar als ik het zo terug lees maar ik ben al heel veel mensen verloren door zelfmoord en ik denk dat ik niet kan oordelen over hun omdat ik niet in hun schoenen stond. Dat het zwaar was weet ik wel
Dat kan ook, of dat het niet de bedoeling was om echt te overlijden. Misschien alleen een schreeuw om hulp.
Lastig joh⊠blijft klote en onwerkelijk.
Kende je diegene goed?
Nou mijn ouders zijn ook weer weg. Mn vader heeft een hele bouwkundige inspectie van het huis gedaan, dat was grappig. Hij vond het een rommel en raar
Dat zei ik ook hier thuis inderdaad, lekker clichĂ© dat mannen zogenaamd niet kunnen koken en vrouwen zijn bang voor beestjesâŠ
Stik maar in je kut kaas
Hopelijk houdt hij zich gedeisd! Succes nog de laatste paar dagenđ€
Ik ben ZO KWAAD. ik moet voor mân opleiding een vrije opdracht inleveren voor mân laatste studiepunt om af te studeren. Meerdere studiegenoten hebben dit voor de vakantie al afgerond met echt een mager verslag tegenover wat ik inmiddels heb. En steeds is het niet goed genoeg. Nu waagt mân slber me te mailen dat dit niet genoeg is om het vak af te ronden terwijl godverdomme iedereen zân studiepunten wel al heeft gekregen. Die kutpabo moet eens eerlijk gaan oordelen en alles op een facking lijn trekken. Als ze dit echt meent kan ik dus deze maand niet afstuderen,
Weer max 2 uur geslapen vannacht⊠Is er hier iemand die ook slaapproblemen heeft? Heeft het zin om naar de huisarts te gaan daarvoor of krijg ik dan alleen de standaard adviezen die ook op internet staan en waar ik mij al dagelijks aan houd?
Als je een slaapdagboek bijhoudt en echt kan aantonen dat je je aan de slaaphygiëne houdt dan is de kans groot dat ze wel verder gaan kijken
Oh dit ga ik vanavond kijken! Ik zag dat er hele leuke mensen in zitten
Stel dat jullie in de buurt van Utrecht wonen en iets leuks willen doen in je eentje: wat zou je dan doen?
Vandaag mân eerste dag opleiding weer. Van half negen tot half negen en ik heb een achterlijke tas vol eten mee omdat ik bang ben dat ik anders moet cheaten. Heb nul contact gehad met de hogeschool (wel duuzendmaal geprobeerd dus ben benieuwd).
Oooh ik heb ook weleens zijn andere afleveringen gezien over psychische ziektes. Ik zat laatst nog aan mân moeder te vertellen hoe slecht ik vond dat hij het deed. Heel ongemakkelijk en leeft zich weinig in ofzo en dan van die opmerkingen die echt zo uit zân bek vallen zeg maar:p
Kan je niet plannen dat je na je werk eerst even een wandeling maakt? Het lijkt me namelijk een lastige overgang van heel veel doen naar chillen op de bank, wandelen zit daar dan een beetje tussenin als actieve vorm van ontspanning.