Ik ben onderweg naar mijn eerste schooldag sinds jaren, en ik kan wel janken. Alles van vroeger komt weer omhoog
Ah veel succes Je kan het! Wat ga je doen?
Dankjewel!
Oeh spannend, je twijfelde toch? Hoop dat je veel gaat leren en het het waard vindt!
Inderdaad! Ik twijfel nog steeds, en daarom voel ik me denk ik ook zo. Maar ik heb mijn doel voor ogen dat ik hierna HR ga studeren, dus daar ga ik gewoon naartoe werken
Ik werk vandaag in Assen, ik hoop dat ik de mensen kan verstaan!
Het gaat vast reuze meevallen als je er eenmaal bent, je kan dit. Heel veel plezier en succes, komt helemaal goed!
Hahahaha helaas was de ervaring vorige keer niet al te best. Ik heb niet de beste oren, mensen die zenuwachtig zijn spreken ook vaak wat minder duidelijk
Ik spreek tegen familie, vrienden en bekenden altijd in dialect (niet Drents overigens), maar tegen onbekenden of mensen waarvan ik weet dat zij het niet spreken, spreek ik natuurlijk gewoon de standaardtaal. Ik verwacht dus geen problemen, want zo doen de meeste dialectsprekende mensen het, volgens mij!
Lief dat je aan me denkt. Ik heb ups en downs. En meestal, als mân planten bijna dood zijn en mân aanrecht vol afwas staat en ik eigenlijk alleen maar in bed wil liggen met 5 repen chocolade en een pot thee, meestal voel ik me volgende dag wat beter. Vandaag is zoân dag dat ik me beter voel
Naar de bioscoop (Louis Hartlooper ), de Oude Hortus of een kinderboerderij zijn mijn favorieten, of gewoon lekker met een boekje in een cafĂ© of park (is nu misschien te koud) gaan zitten maar ik weet niet of dat echt telt als âiets leuks doenâ
@Booklover wat balen! Is het geen optie om voor een goedkopere tablet te gaan, of eventueel tweedehands van iemand overnemen zodat het je wat minder kost?
Hahaha maar kip is ook wel ietsje anders, dus dat snap ik! Oh en sad van je herfstoutfit, kan je blouseje niet uit?
Oh wat kut! Helemaal als je het niet verwacht. Wel heel lief dat je vriend wat bijlegt en fijn dat je een tweedehandse hebt kunnen vinden, meer kan je denk ik niet doen inderdaad.
Haha ik snap de hype ook niet. Van dat droge bladerdeeg met een koude worst ertussen. Een vriend van mij die 29 is heeft nog steeds een havo 4 scholier dieet en haalt dus ook standaard het AH frikandelbroodje.
Naar de sauna (Spa Sereen in Maarssen)
Wandelen (mooie ns wandeling of een route van www.utrechttevoet.nl)
Hier heb ik nu iig zin in, kom even niet verder, haha.
Ik heb na vandaag weekend dus wilde iets gaan doen vanavond, zit ook al drie avonden thuis behalve 1 avond sporten. Maar niemand kan samen eten. Dus ik dacht dan boek ik een pedicure, maar dat zit vol.
Misschien ga ik dan maar naar de film ofzo. Of een massage boeken.
Dit is inderdaad logischer in overgang, zo heb ik er nog niet naar gekeken. Ik ga dit eens proberen, thanks!!
Waarom wordt er nog zoveel aandacht besteed aan kijkcijfers, dat is toch alleen op basis van mensen met zoân kastje? Ik kijk persoonlijk nooit iets op televisie wat op dat moment wordt uitgezonden.
Ja same, wat een klotedingen zijn dat. Ik denk dat de kans dat ik overlijd door een slagaderlijke bloeding veroorzaakt door een rondvliegend hakmes tijdens het iets te enthousiast inhakken op een pompoen aanzienlijk is.
Ik krijg op instagram een berichtje van een of andere âinfluencerâ (niet zo groot), ze is medisch student. Nu stuurt ze me een DM met âhey! Ik denk oprecht dat mijn workshop over vitamine B12 zooooveel verder zal helpen!â En dan een berichtje over wanneer en waar.
Waar de fak baseert ze dit op? Ze volgt me niet eens.