Wat je even kwijt wilt #26

HIJ IS ZO GEEL* ALS EEN KAASSOUFLÉ

12 likes

““oprecht”” :cry:

7 likes

Super ‘spontaan’ (thanks voor de pun @LaPetiteRobeNoire)

2 likes

Geel toch? Anders is heel mijn jeugd gebaseerd op leugens en zing ik het altijd verkeerd :sob:

1 like

:scream:

Ik zei ook vierkante friet @Chesirecat hahah

3 likes

ik vraag me af hoeveel mensen nu de lyrics van spongebob aan t opzoeken zijn.

6 likes

Hier zeggen ze ‘vriend’. Freak, vriend, friet wat maakt het uit.

Weer andere lyrics

1 like

Je hebt gelijk!

Ik zei altijd “vierkante vriend”

3 likes

Ja app jij hem even? Of hebben ze geen bereik in een ananas diep in de zee?

1 like

Hallo met Meneer Krabs , voor heel veel geld wil ik jullie wel de echte lyrics geven.

4 likes

Mag ik dan het krabburger recept erbij? Getekend, Plankton.

5 likes

Ik zit bij de tandarts om een vulling te vervangen en ik pis nog net niet in mijn broek van de spanning :confounded: Ook omdat ik bang ben van dat geluid van die boor en alles. Ik ben echt bang dat mijn oren dat niet gaan kunnen handelen

1 like

Ik vind ‘die vierkante freak’ ook best wel gemeen/lullig eigenlijk om zomaar even te zeggen over SpongeBob? Hahaha :joy:

12 likes

:scream: ik dacht altijd dat het vierkante vriend was!

1 like

Hahaha ik dacht altijd friet! Maar vriend is ook wel een stuk kindvriendelijker en aardiger dan gewoon ‘freak’ zingen hahaha :joy:

Staat het bij de kleding die je aan doet mooi om het op te steken?

/ kan dat met je haar ?

1 like

Zijn wij hierdoor zo geworden? :laughing:

Ik zat een paar maanden terug met een paar collega’s het Spongebob-liedje in al onze moedertalen te luisteren op werk, toen keek onze baas ons ook wel aan van “waar heb ik dit in godesnaam aan verdiend”

4 likes

Never forget

9 likes

Ik ga zo mn eerste psl van dit jaar drinken op het station. Heb er speciaal een bus eerder voor gepakt dan ik eigenlijk zou moeten.

Als er toevallig iemand vanaf nu tot 14:15 koffie wil drinken op Eindhoven station hit me up, ik zit in de starbucks

10 likes