Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb vorig jaar voor een bruiloft met ook schouderlengte een pluk vanaf mijn voorhoofd in laten vlechten en dan de rest los gekruld zeg maar. Weet niet of ik het zo duidelijk overbreng haha maar dat was heel leuk!

1 like

Had dit eerder gezegd dan had ik me kunnen douchen en was ik naar je toe geracet. Durf me bij jou niet te vertonen met m’n te vette haren. :joy:

1 like

Hahah dat kan ik wel hebben hoor! Zal het de volgende keer eerder aankondigen. Moer echt om 14:15 de bus weer hebben.

Look FF, i made it!

19 likes

:S :S Ik weet ook niet of ik beledigd moet zijn omdat ze baseert op mijn foto’s dat ik ECHT wel wat van vitamine B12 moet weten!! (Oke grapje, ik zal wel bepaalde accounts volgen die haar dit doet sturen)

Wat vinden jullie de allerlekkerste geurstokjes voor in huis? Heb Rituals en Jo Malone op dit moment staan, vind ze wel lekker maar beide niet wauwwwww en heb ook niet zoiets als ik binnen kom dat het lekker ruikt ofzo.

Wat een top dag. Ben zelfs uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek volgende week in Utrecht. Heb daar 2 weken geleden een brief op geschreven en nu belden ze mij. Er zijn dus toch nog organisaties die verder kijken dan mijn leeftijd. Ik ga me van m’n beste kant laten zien.
Dat het vandaag steeds regent kan me nu niks meer schelen.

54 likes

Met de regenbuien op de achtergrond borduren en the dark crystal kijken love it!

3 likes

Super nieuws! Zal ook voor je duimen.

1 like

Soms vind ik mijn werk zo lastig… Ben 90% van de tijd met leuke gebeurtenissen voor onze klanten bezig, maar soms komt er een telefoontje voor een rouwopdracht binnen en dan is dat schakelen tussen geluk van de ene klant en verdriet van de ander zo moeilijk…

Sevilla is prachtig maar ik smelt elke dag een stukje meer. Ik kijk gewoon uit naar het koudere weer in Nederland :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

4 likes

Wisten jullie dat het verschil tussen dag (dure) en nacht stroom maar 1 cent per kWh is? Ik kwam daar vorige week achter. Waarom zou ik dan nog langer moeilijk doen met de wasmachine midden in de nacht laten draaien en smorgens extra vroeg op staan om de was op te hangen.

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. :blush:

1 like

Wat goed! Snap dat dat je hele humeur kan liften! :partying_face:

1 like

Gefeliciteeerd!!

1 like

Godver, ik heb gister twee keer migraine gehad en vandaag ook. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

Ik heb net €5.30 voor een kleine PSL frappuchino betaald dus dat is ook wel weer genoeg voor dit jaar.

15 likes

Ik ga morgen voor het werk een poef kopen en na het werk een psl halen. Kan nooit goed gaan.

Dan heb je vaak wel 2 meters nodig en niet alle huizen hebben dat.
Voor veel mensen geldt het dus niet.