Waar koop je die smaakjes? Ik heb geen makro ofzo in de buurt. Heeft een reguliere supermarkt dat?
Ik heb zojuist een ticket gekocht voor Lange Frans en Baas B. Omg zo veel zin in. Heb tot nu toe nog niemand die met me mee wil, zijn er hier liefhebbers?
Het zijn 2 crackers mer kaas geworden.
Hou me tegen om nu de chips open te trekken
13 oktober in Amsterdam Q Factory
En maar ā¬23
Hahah jammerrr
Was dat niet voor nespresso? Heb momenteel cups van de plus maar daar moet ik 2 streepjes af halen om de koffie goed te laten smaken
Ik ben aan chateau meiland begonnen, had alleen maar wat videos gezien op youtube. Ik vind het geweldig. Wel dom dat ik eerst seizoen 2 heb gekeken en nu begin aan seizoen 1 maargoed.
Op de interwebz. Amazon uk of de.
Thanks bby ik ga checken
"spoiler it
Hoe vond je het? Ik vond het einde echt mooi haha, moest nog bijna huilen zelfs. Verder vond ik hem wel doodeng maar eigenlijk vooral de jumpscares
Wij hebben cups van de Lidl en mijn schoonvader vindt onze koffie zó lekker. Ik drink alleen latte/cappuccino dus geen idee of hun lungo/espresso lekker is.
Ik heb wel eens cliƫnten die hun eigen achternaam heel groot hebben laten tatoeƫren en ik vind dat altijd zo vreemd? Ben totaal niet voor namen van geliefdes maar dat snap ik beter dan je eigen achternaam. Snapt iemand hier waarom je dat zou doen?
Had vandaag schijt en heb een stuk van mijn haar laten knippen.
Als ik dan toch iets in mijn hoofd heb zitten moet het ook meteen.
Ik was twee en een halve week geleden nog bij de kapper
Mijn buurvrouw kan haar auto niet inparkeren (file parkeren), en in onze straat moet je dus perse file parkeren. Dus als ze uit haar werk komt zet ze de auto midden op straat en loopt ze naar binnen. Even later stapt mn buurman vlug het huis uit en de auto in om hem te parkeren
Elke
dag
opnieuw.
Jaa op Pinkpop inderdaad. Dankjewel allemaal zal morgen wel even een update geven als ik er aan denk
Heeel veel plezier!!
Misschien als een soort familietattoo? Anders zou ik het ook niet weten
Hij staat altijd op vakantieveilingen!
Mijn moeder zag gisteren dit kakhiel plaatje op mijn facebook. En zat helemaal:ā Nouuuu wat erg zeg! Na 27 jaar! Het uitmaken om zoiets?! Dat doe je toch niet?!
Echt ik kwam niet meer bij jonge