Wtf ik zag hier voor een seconde deadpool in? haha
@HvO wat bedoelen jullie met streepjes? Welke streepjes? Wat is er fijner aan die met streepjes? Of zonder? Iām confused
Omg daar zijn de streepjes dus voor Wij hebben het goedkoopste apparaat en vroeg me altijd al af waarom er streepjes op de cups staan.
Nu het toch over Dolce Gustoās gaat, herkent iemand het probleem dat hij koffiepoeder āspuugtā als je het klepje omhoog doet als je koffie klaar is? Heb ām van de week helemaal schoongemaakt, maar het lijkt wel of ie dan extra lucht er in pompt ofzo waardoor je die gore koffiedrab dan krijgt.
Omg I look so flippinā fabulous right now dat ik het liefste morgen vrij neem en de hele nacht door het land ga paraderen en dansen zodat iedereen het kan zien. Kreeg de hele avond complimenten over mān haar en net heb ik het nog ff bijgeknipt (beetje tipsy but worked out fine) en nu zit het nog meer fabulous, en kalkte ik er voor de vorm nog even wat lippenstift op en nu vind ik mezelf geloof ik echt het mooiste wat ik mezelf ooit heb gevonden. Alleen moet ik nu naar bed en morgen werken en dan zie ik er waarschijnlijk weer gewoon zo saai als altijd uit
Ik kom net thuis van mijn werk en heb me echt de hele dienst verheugd om temptation island te kijken nu
Spoiler It Chapter 2
Uh ja ik weet het niet zo goed. De jump scares waren idd heel goed, ben ook een paar keer echt geschrokken. Maar ik vond het geen echte horror en eigenlijk ook voorbijgaan aan het originele verhaal. De stukken met humor (pennywise zijn dansje en domme opmerkingen enzo) en sciencefiction hoefden voor mij echt niet. Ik zou hem ook niet nog eens willen zien of aanraden aan iemand anders denk ik.
Mijn vriend is vannacht uit bed getilt door zijn vrienden om zijn vrijgezellenfeest te vieren. Ik ben al sinds 4 uur wakker en mag lekker de hele dag werken
Oh wauw, zo vroeg al? Wat gaan ze doen?
Waarom vind ik dit grappiger dan ik het eigenlijk moet vinden?
Geniet van jullie mooie dag samen!
Gisteren eindelijk naar de tandarts geweest om een kies te laten vullen. Heb ik vanacht die vulling kapot gebeten in mijn slaap en kan ik weer terug. Ben al zo bang voor de tandarts.
Tip voor woonspullen: Home stock aan de oudegracht voor inspiratie en ook nog wat leuke dingen op de lijnmarkt en als je de oude gracht afloopt naar 't ledige erf. Zag dat daar laatst enkele nieuwe winkels zaten.
Ik ben op vakantie met mān ouders, zus en haar gezin en ik voelde me voor vertrek behoorlijk kut. Zij weten dat ook: veel gedoe op werk waar ik ook belangrijke keuzes moet maken en ben na een half jaar gedumpt door mān fwb. Ik had dus echt behoefte aan wat quality time met mān familie
Alleen we hebben het er nooit over? Als ik het probeer aan te snijden dan wordt er overheen gepraat, met name omdat mān neefje van 1.5 ook mee is, die vraagt en krijgt nu eenmaal veel aandacht.
Ik voel me daardoor zo ontzettend alleen deze dagen. Heb constant mensen om me heen maar dat heeft alleen maar het averechtse effect zo, we zijn hier nu voor de 6e dag en ik ben het zo zat. Als we toch niet praten over āechte dingenā ben ik liever gewoon echt alleen, maar dat vinden ze raar. Gewoon even alleen lunchen ofzo pff
Sanquin (bloedbank) heeft echt de administratie van een student. Niet normaal. Zo wil je graag doneren, maar krijg je een jaar geen oproep. Nu heb ik aangegeven dat ik niet kan doneren, krijg ik allemaal smsājes en nog een oproepkaart met de post.
Zo blij met mijn dikke nijnies.
Ze zitten nu samen te snacken op een nieuwe pluk met smul hooi (met rozenblaadjes) en gedroogde weegbree. Helemaal happy samen.
Deze tijd van 't jaar is het nog leuker om mensen te kijken. Ik zag net een klein meisje op de fiets naar school met een muts op en een sjaal om. Daarachter fietste een meisje in een korte broek met haar jas open haha.
Enig nadeel is wel dat ik zelf ook vet moeilijk kan inschatten wat ik nou het beste aan kan trekken
Het is bij mij maar 12 graden, ik zou doodvriezen in een korte broek haha
Lief dagboek,
Vandaag weer naar school.
De afgelopen 7 weken waren lekker rustig.
Hoop dat de bus opschiet en de klas leuk is.
Peace out.
Laters, je gurl flopsyunicorn
Ik doe een deeltijd opleiding dus alle colleges op een dag
Dus ik opende net een pak worstenbroodjes om in de oven te pleuren. Vielen ze allemaal uit elkaar en roken ze raar. En ja ik ben me dt van bewust dat ik jullie nu moet vragen of ik ze nog kan eten. Maar ik hoef ze niet meer. (Gister gekocht btw. Naaaah afzetters)
Goeie morgen zolmazeggen