Trots op de familienaam misschien?
Ik ken iemand die zijn eigen voornaam op zijn borst heeft laten zetten. Vind ik ook best apart…
Een collega gaat trouwen. Nu doen we als collega’s allemaal een bijdrage voor een gezamenlijk cadeau maar ik vind het zo lastig om te bedenken hoeveel je dan geeft. Ik werk hier pas een aantal maanden en ben hier ook tijdelijk maar kan het goed vinden met collega. Jullie suggesties?
Aan een paar collega’s vragen wat zij doen? Ik zou denk ik een tientje doen.
luisteren jullie hier nog weleens naar?
Oke ik ben brak en thuis aan het werken en na aan het denken over de grote vraag: wat zal ik zometeen eten als lunch?
Help
Pannenkoeken?
Oh baas b en lange frans
wat heb ik gemist dat Lange Frans ineens salonfähig is?
Ja, pannenkoeken! Met spek en appel (en stroop).
Tosti, soep, worstenbroodjes, omelet met groenten, broodje kroket.
Of een goed gevulde salade, maar dat is meestal niet waar ik zin in heb als ik brak ben.
IK WIL ALLES (behalve de salade)
Dagelijks!
Wat heeft Baas B. de afgelopen jaren eigenlijk gedaan?
Psychologie gestudeerd en werkzaam geweest als psycholoog
Bij mijn vorige werk deden we altijd iets van 2,50/3 euro per persoon, omdat er veel mensen meededen. Op mijn huidige werk, als we met z’n tienen iets geven, meestal iets van 7,50 per persoon (collega’s nodigen elkaar niet uit, dus we gaan niet naar feesten). Maar er zijn er ook bij die 20 inleggen.
Dit is zo droog dat het lijkt alsof het een grap is haha.
Ik had op een of andere manier het idee dat hij op het verkeerde pad terechtgekomen was, door al die berichten over de ruzie met Lange Frans, die Danielle die er met een pistool naartoe ging etc. Verbaasde me echt
Hmm wij hebben ook niet zo’n groot team. Denk dat ik 15,- doe.
Ik zit nu in de bus waar de chauffeur aan het lessen is. Een collega zegt hem allemaal wat ie moet doen. Ben zenuwachtig en vind het schattig tegelijkertijd
Hahahaha ik ga stuk.
Hahahahaaaaa . Jaa ik voelde me de hele week rot maar soms had ik wel even een momentje dat ik dacht , dit moet een zondag zijn. Ik voel me lekker en ik maak me niet druk.