Ik heb gewoon met m’n spijkerbroek een chubrub gekregen en het doet pijn!!! Ggggrrrrr
Ah ik heb dit ook wel eens gehad. Dan zit je kruis van je broek niet hoog genoeg en dan raken precies je benen elkaar nog en stukje. Ellende
Ik ga morgen weer shooten met een vriendin en een vriend gaat ook mee. En ik ga ook samen met hem fotos maken. Stuur ik voor de grap een een voorbeeld foto van 2 half naakte mensen zegt hij jaa leeeuk gaan we doen ik neem wel een sport broekje mee.
Help.
@GroenTakje @Paardenmeisje @Frambozentaartje bedankt voor jullie lieve woorden♥️ Even de natuur in heeft me goed gedaan. Morgen een dag zonder kinderen, m’n ouders gaan met ze op pad. Donderdag werkt man thuis en daarna gaan we een weekend weg. Hoop dat ik daarna weer een beetje energie heb want ben nu vooral doodmoe en leeg
Hahah jaa heb ook nog een leuk lingerie setje
Ik hoop dat je even een beetje bij kan tanken komende dagen
!
Ah vind het nu alweer zo donker buiten. Geen zin in de aankomende herfstdip 
Ik wil snacken, maar 1. Ik heb m’n tanden al gepoetst en 2. We hebben niks lekkers in huis
. Ga ik m’n gepoetste tanden “opofferen” voor een rijstwafel met pindakaas 

Hopelijk kun je een beetje bijkomen!
Knuffel, hele dikke knuffel!

Ik was een week lang niet alleen en dat is niksss voor mij. Best fijn om weer alleen te zijn. Maar ook eenzaam ergens. Dus alles moeten overleggen en constant iemand bij me is niks voor mij, maar als ik alleen ben stort ik meteen weer in een sombere staat van zijn.
Ook triest dat de eerste (en enige) woorden die ik vandaag uitsprak pas om 20u waren en inhielden “pinnen graag”.
Schade???
Oh ja omdat ze moesten betalen zeker.
Ik vind dat niet triest? Zeker niet als je het ook nog wel ergens fijn vindt om weer alleen te zijn. Ik heb vandaag nog geen woord luidop gezegd en heb wel vaker dat soort dagen, niets mis mee.
Waarom ben je somber?
Goede vraag. Heb dat nog nooit gezien op een verpakking dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Zou eigenlijk geen reden kunnen bedenken waarom dat niet zou mogen/kunnen. Ik zou het gewoon proberen als je het aandurft. Of eventueel gewoon aan de wastafel een plukje onderin je nek er mee proberen te wassen om te testen of hij niet paars uitslaat oid.
Man op tv had 13.000 euro uitgegeven…
Holy shit 
Triest omdat ik denk ik wel meer aanspraak/contact zou willen hebben.
Heb hier een week wel naar uitgekeken, weer alleen zijn en nu ben ik het en ben ik er al snel weer klaar mee.
Somberheid hangt daar mee samen denk ik. En dat ik dingen moet doen en het niet doe en zorgen om andere zaken.
Ik kwam er net bij het erafhalen van mijn mascara achter dat ik helemaal geen mascara op had vandaag. 
Da’s mooi, kunnen we dat ook achterwege laten voortaan.
Ja wacht maar tot je dadelijk 84 keer moet plassen
ruilen van wimpers?