Holy shit
Triest omdat ik denk ik wel meer aanspraak/contact zou willen hebben.
Heb hier een week wel naar uitgekeken, weer alleen zijn en nu ben ik het en ben ik er al snel weer klaar mee.
Somberheid hangt daar mee samen denk ik. En dat ik dingen moet doen en het niet doe en zorgen om andere zaken.
Ik kwam er net bij het erafhalen van mijn mascara achter dat ik helemaal geen mascara op had vandaag.
Da’s mooi, kunnen we dat ook achterwege laten voortaan.
Ja wacht maar tot je dadelijk 84 keer moet plassen
ruilen van wimpers?
Door dit gifje wil ik die serie gaan kijken. Holy damn zeg
Ahh shit, mijn cheesecake zit gewoon al bijna 2 uur (!!) in de oven, maar hij lijkt nog steeds totaal niet gaar. Zal ik hem er gewoon uithalen en dan hopen dat hij vanzelf stijf wordt? Ik moet ook nog een batch brownies bakken
Oke ik zet de oven uit! Hij begint nu toch ook een beetje bruin te worden. Hoop alleen dat ik mijn collega’s morgen geen mengsel zoals de man van @ibnzo voor te schotelen
Ik loop ook helemaal achter met alle andere topics. Als ik op het forum kom, lees ik bijna alleen nog maar dat topic.
—-
Gefeliciteerd @Beautician en @ibnzo . Nog net op de valreep. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.
Hahahahahaha. En anders zeg je gewoon dat het zo hoort.
Ik vond het al zo rustig maar dacht dat de katten gewoon lagen te slapen, toen wilde ik iets uit de kelder pakken en zat een van de katten er dus opgesloten. Voel me zo schuldig want de laatste keer dat ik iets uit de kelder heb gepakt is echt 3 uur geleden. Ze kijkt me ook niet aan en is snel ergens anders gaan liggen, volgens mij is ze boos.
Ik heb net voor de tweede keer mad Men uitgekeken. Heb gelijk weer zin nog een keer te beginnen!
Aah lief er waren net 2 egels bij mijn huis echt 10 minuten lang ofzo, het was zo lief. Ze waren echt dichtbij mijn huis dus kon ze goed zien uit het raam.
Heb vannacht weer zo genoten van de kermisweek. Maarja morgen weer werken en morgenavond weeerr zuipen
Los genietos
Gvd wat haat ik kriebelhoest, net 1.5 uur kunnen slapen. En lig nu alweer wakker met een hoestbui. Gelukkig vrijdag pas weer werken.
Veel plezier
Wat zal ik dinsdag trakteren op werk? Ik gok dat iedereen terug is dus dan kunnen het wel 40 mensen zijn.
Twijfel tussen zelf maken of niet.
Ik ben altijd voor zelf bakken. Is vaak lekkerder en goedkoper. Voor zo’n grote groep zou ik niet te moeilijk doen hoor. Grote batch brownies misschien?
Heb je een vriezer op kantoor?
Ik heb dit jaar ijsjes uitgedeeld, ideaal!
Ik heb vanmorgen een antibioticapil gepakt op een lege maag en nu ben ik vet misselijk maar moet zo de trein in