Wat je even kwijt wilt #26

En weer de grijze bak vergeten. Liet de hond uit en zag aan begin van de straat die wagen rijden maar was niet op tijd thuis.

Ik heb zo ontzettend slecht geslapen vannacht en vandaag is m’n eerste werkdag na m’n vakantie.

Wordt een zware dag dit.

Weet je zeker dat het ook voor research masters geldt? Ik dacht namelijk dat het alleen gold voor meer praktische beroepen zoals verpleging etc

1 like

Ik zag net een musje die spinnen aan het opeten was, was best vermakelijk om naar te kijken

3 likes

Ja ik heb via mijnduo gekeken, waarbij je per opleiding kunt bekijken of je wettelijk collegegeld of instellingsgeld betaalt en die neemt dus ook je huidige diploma’s mee daarin

1 like

Over 2 weken komen ze weer.

1 like

Ik word zaterdag 30 en ik kijk net in de spiegel en ik zie écht een volwassen, stevige 30-jarige vrouw en FAK wat ben ik trots op mezelf!!!

77 likes

Zo ik ben eindelijk bijgelezen.

Ik ben vandaag weer op werk na een week, dacht dat ik bergen werk te doen zou hebben maar ik heb vrij weinig te doen :’) Maar heb weer eens slecht geslapen dus komt wel goed uit, lekker rustig aan vandaag.

Augustus is een rotmaand maar ik weet dat er zoveel leuke dingen op me afkomen de komende paar maanden en ik ben zo dankbaar voor mijn leven momenteel.
Ik ben een aantal jaar geleden zo depressief geweest en ik had nooit gedacht dat ik nu zou staan waar ik sta en zoveel van het leven zou houden.

Dus even een hart onder de riem voor wie het nu allemaal moeilijk heeft :heart: Ik weet hoe kut het leven kan zijn, maar geef niet op.

29 likes

Leuk! Welke verf heb je uitgekozen?
Ben benieuwd naar het resultaat, wil zelf ook zo’n kleur in mn nieuwe huis maar vind het lastig om de juiste tint te vinden.

1 like

Is goed hoor! Ze zijn kort en recht maar ik geef je mijn onopmerkzaamheid erbij dan maakt het niks uit :grinning:

1 like

Mijn (researchgerichte) master wordt ook gezien als zorg/gezondheid wat superirritant is haha, ik ga namelijk nooit een patient zien ofzo. Mensen vna mijn vakgebied die eerstegraads biologiedocent willen worden hebben dus een probleem, want dan moet je voor de onderwijsmaster wel volle bak betalen gezien je al een zorgmaster hebt.

1 like

Toen ik in de horeca werkte moest ik iedere avond wel potjes of andere hapjes voor kleine kindjes opwarmen en dat was geen enkel probleem!

2 likes

Ulg ik vind dit zo irri. Ik help altijd mensen bij het ov als ik ze zie zoeken of klungelen. Omdat ik vaak op de zelfde trajecten reis en veel uit mn hoofd weet. En eerder waren mensen dan altijd vet lief en maakte ze een praatje. Maar nu kijken ze me echt aan van huh wtf moet je laat me lekker zoeken
 oke prima byee

3 likes

Straks voor t eerst sinds 2 weken weer werken :sob:

1 like

Normaal vind ik het altijd veel te druk op werk (qua mensen en geluid), maar nu is het echt uitgestorven en dat vind ik ook echt tergend :rage:

2 likes

Was superleuk! Veel gezien en elke dag wel gezwommen. Wel een aantal tegenslagen gehad (2x onverwacht extra kosten) en van hotelkamer moeten wisselen omdat onze airco opeens water lekte en de vloer zeiknat was :joy:

1 like

Kan wel janken van geluk. Heb vorig jaar nieuwr mensen ontmoet (collegas eigenlijk) waar ik nu heel goed bevriend mee ben. Ze zijn sws dw liefste mensen maar nu heb ik met ze afgesproken en ze zijn gewoon ruim optijd. Nog eerder dan ik zelfs. Wie had ooit verwacht dat ik ooit nog mensen zou ontmoeten die me niet halve dagen laten wachten :heart:

45 likes

Wat vind je anders dan anders aan die supermarkt? Ik vind hem vooral duur en weinig keuze! Is bij ons meer een kleine buurtsuper.

Je zou misschien ook kunnen kijken of je er nog geld voor krijgt bij de macstore. Ik heb ooit mijn beeldscherm volledig gesloopt, maar doordat hij het op een extern beeldscherm nog wel deed, kreeg ik er nog 300 of 400 euro voor terug/korting op mijn nieuwe laptop. Dat is al wel vijf jaar geleden, maar misschien kan het nog steeds.