Ik geef alles weg aan mensen in mijn dorp die niet veel geld hebben. Meestal dezelfde mensen, die ken ik dan via via
waarom is het altijd slecht weer als ik vrij ben? is echt al sinds eind juni zo. telkens op dinsdag en woensdag regen en de rest van de week stralende zon, zo irritant nu ook weer, gister de hele dag keiharde regen en vandaag ook weinig soeps maar vanaf morgen tot zondag zon en bijna 30 graden. en ik moet gewoon werken. nu zien volgende week dinsdag en woensdag er wel oké uit maar zul je zien dat het net weer verandert en dat het weer slecht is. grr
Oh ja, ik zie het. Gelukkig voor je! Ik kende de tool niet, en ik dacht dus dat mijn opleiding niet gold, maar blijkbaar wel :’) heb geen plannen om docent of iets in de gezondheidszorg te gaan doen, maar het was altijd wel fijn om te weten dat het kon als plan K ofzo… maar niet dus :’)
@Chuckie ik denk dat we ongeveer hetzelfde doen/deden, best wel rot voor medestudenten die later pas erachter komen dat ze die kant op willen!
Nice. Ik kreeg net bij de Lidl een gratis doosje donuts mee en een bak ijs. Ze hebben teveel over. Mensen voor mij wouden het niet haha dus die man vraagt mij: Ja duh!
Ja ik vind het ook wel scheef. Want of dit nou gezondheidszorg is… bij wageningen hebben ze ook een vergelijkbare opleiding met wat ik wil doen (althans, het is ook een erkende opleiding tot epidemioloog), maar die is ook op voeding gericht, en die valt dan weer niet onder de gezondheidszorg.
Vind het ook wel gek dat ze dan gezondheidszorg en onderwijs op 1 hoop gooien. Ipv, dat je dan hoe dan ook onderwijs zou kunnen doen als je die nog niet had.
ik vlieg morgen en heb stoel 1A weten te dibsen en ga daar zo lekker op
Ik word me echt de tering gestalkt door 085 nummers de laatste tijd, zo irritant
Aaahahahahaha, wat is dit joh
excuses voor de spam maar iemand nog tips voor betaalbare thermokleding?
Decathlon!
Ja, eens met zowel dat dit ook onder gezondheidszorg valt (aan de ene kant ís het ook wel gezondheidszorg, maar niet het deel gezondheidszorg waar het tekort is. Kan daar niet wat onderscheid in zijn?), als met dat gezondheidszorg en onderwijs op 1 hoop komen…
Wellicht nu niet in de aanbieding maar dit is soms bij de Lidl en Aldi te koop, altijd prima kwaliteit!
Hema en Decathlon idd.
Gisteravond had ik in bed allemaal dingen bedacht die ik vandaag zou gaan doen, voornamelijk huishoudelijke klusjes, maar ik ben serieus vergeten wat het allemaal was dus heb net maar een dutje gedaan. Klusjes kunnen morgen wel.
Ik heb pauze en ik zit echt in te storten. Kan niet meer stoppen met gapen
Hier hetzelfde. Vanochtend gewerkt en wil nu allemaal klusjes gaan doen maar lig op bed te chillen. Maar mijn broer komt vanavond op bezoek dus MOET wel iets gaan doen nu
Ah ja, mijn ouders komen eten dus eigenlijk moet ik ook echt iets doen haha
Samen dan maar beginnen? ik ga nu iig Mn best doen op te staan haha
We zijn er bijna is bijna afgelopen