thermoshirts van de hema! weet alleen niet of ze die nu verkopen
Ben alweer klaar met deze werkdag. Gelukkig nog maar 2 uur te gaan.
Alles kan en je moet helemaal niks
Ik zou het eerder raar vinden als ik een kind zie met zoân grote portemonnee haha
Mijn portemonnee is een kattenhoofd. I donât care.
Ik zit op werk maar heb 0 energie en heb het zoooo warm.
Ik vond dat ook echt verschrikkelijk. Heb nog nooit zoveel pijn gehad!
Ja zeker rot! Ik heb het zelf ook wel serieus overwogen (heb ook een orientatievak gedaan, dat kon op mijn uni, dan liep je in het laatste jaar van je bachelor een maand vier dagen in de week mee op een school en gaf je daar ook wat lessen), maar vond het ook zoân stressvolle gedachte toen dat ik echt MOEST kiezen tussen de twee (of masters laten overlappen maar dan zit er nog steeds een vrij vaste âeinddatumâ aan wanneer je gekozen moet ehbben). Gelukkig nu niet de educatie kant opgegaan en daar heel blij mee, maar het is echt een stomme regel. Volgens mij heeft een minister ofzo van onderwijs ooit gezegd daarover dat ze âgeen handen bij het bed weg willen halen om voor de klas te gaanâ maarja, alsof ik ooit aan een bed sta :")
Zoutspray hoeft ook niet per se hoor. Ik heb het de eerste paar dagen schoongemaakt met unicura zeep en daarna heb ik t zo gelaten. En ik heb 1x een gek blaartje gehad en verder niks, heb hem nu 3 jaar. Komt goed!
Ik wil dit met mijn auto doen en nu wil ik die schoenen erbij
Lidl online heeft misschien nog wel bij wintersportkleding. Lidl-shop
Waaarom kopieert the best social media alles van Bored Panda, zo vermoeiend. Hoef niet alles 2 keer te lezen en verzin ff wat origineels
Ik heb inmiddels Mn was gevouwen, gestofzuigd, badkamer wat gepoetst en nu moet ik alleen de wc nog doen en de vogelkooi verschonen maar ik heb geen zin meerâŠ
Ik zag net een babybord in de tuin met de naam Zephalinde. Zoveel vragen.
Gewoon mn neus een beetje negeren. Maar ik doe nooit iets bijzonders met piercings, geneest allemaal vanzelf wel, je lichaam kan dat prima zelf
Ja blokken zeep met een structuurtje erin
Badbruisballen! De structuur is zo lekker luchtig. Heb er ooit eens één geproefd, was helaas niet lekker. Toen besloten om uit dezelfde zak een andere geur ook te proeven. Was niet veel beter. Make-up wil ik ook nog wel een proeven. Sommige dingen smaken wel echt goed. Too Faced chocolate palletes bijvoorbeeld.
Ze recyclen ook vaak hun eigen artikelen of delen dingen van maanden geleden. Maar vind het vaak alsnog vermakelijk.
Ik heb een nieuwe baan, nu twee dagen erop zitten en ik weet niet of ik er nou zo blij mee bent.
Sinds wanneer heeft Charles de troon overgenomen? Maar zonder gekheid, hoe komt het?