Aaah ik ben zon toffe bodypositivity video aan het maken en mn vrienden werken zo lief mee.
Het is een tussenbaan maar het is het gewoon niet denk ik. Ik ga denk ik gewoon stiekem verder met een andere baan zoeken.
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Ga je het delen of niet?
Verder zoeken kan altijd toch. Hopelijk ga je het hier nog leuk vinden of vind je snel iets anders.
Yes het komt op mn insta! Ik weet niet of ik het dan hier mag zetten of dat dat dan spam is maar anders stuur ik het wel pb
Ik had op vakantie 2x lokale snack gekocht voor thuis. 1 voor mezelf, 1 voor mijn date. De mijne natuurlijk al meteen opgegeten bij thuiskomst. Nu erger ik me zo aan hem dat ik overweeg om de 2e ook op te kanen.
Ik heb je op insta dus zal het dam vanzelf wel zien!
Westvleteren?
Ik had vandaag salaris onderhandeling, omdat ik promotie heb gemaakt. Ik had een bedrag in mijn hoofd, maar hun aanbodt was ruim €200 euro boven dat bedrag en nu verdien ik zoveel dat ik me er helemaal ongemakkelijk van voel. Vooral omdat ik vind dat ik helemaal niet hard werk en veel op mijn mobiel zit.
Ik loop nauwelijks harder dan wandeltempo, hoor, dus stel je er niet te veel van voor , maar ik sta ervan te kijken dat ik het überhaupt volhoud! Jij veel succes als je het weer gaat oppakken, en fijn dat je er nog bent!
Is er ooit een post van jou waar het woord trainen of hardlopen niet in staat?
Het zou pas gek zijn als ik dingen zou posten over hardlopen.
Ben wel benieuwd waarom je die vraag stelt want wat maakt dat nou uit?
Ik vind het best irritant als mensen alleen over 1 specifiek ding posten.
Ja maar dan zou je er wel over mogen posten voor die ene keer
Dankjee moet wel zeggen dat ik het eng vond en het daarom zwart wit heb gemaakt haha iets minder in your face!
Ik vind het irritant als mensen lopen te zeiken over wat andere mensen posten.
Plausibel
Mij valt dat ook vaak op als forummers dat doen, maar ik vind dat bij @Runnerlongs helemaal niet eigenlijk. Misschien komt het door haar accountnaam ofzo, maar ze post genoeg andere dingen en reageert veel op anderen. Ik vind dit dus vrij lullig ergens.