Wat je even kwijt wilt #26

Is er ooit een post van jou waar het woord trainen of hardlopen niet in staat?

11 likes

Het zou pas gek zijn als ik dingen zou posten over hardlopen.

14 likes

Ben wel benieuwd waarom je die vraag stelt want wat maakt dat nou uit?

5 likes

Ik vind het best irritant als mensen alleen over 1 specifiek ding posten.

1 like

Ja maar dan zou je er wel over mogen posten voor die ene keer

1 like

Dankjee moet wel zeggen dat ik het eng vond en het daarom zwart wit heb gemaakt haha iets minder in your face!

4 likes

Ik vind het irritant als mensen lopen te zeiken over wat andere mensen posten.

13 likes

Plausibel

Jaaaa hij is er!!! :heart_eyes:

60 likes

Mij valt dat ook vaak op als forummers dat doen, maar ik vind dat bij @Runnerlongs helemaal niet eigenlijk. Misschien komt het door haar accountnaam ofzo, maar ze post genoeg andere dingen en reageert veel op anderen. Ik vind dit dus vrij lullig ergens.

11 likes

Over sporten gesproken, ik ga zo weer na 1,5 week niet gekund te hebben. Heb er helemaal zin in!
Het is wel korte broeken weer toch?

1 like

Het begrip one issue forummer bestaat niet voor niks toch? Ze hoeft zich voor mij verder ook niet aan te passen oid

1 like

Ik haat haat haat haat m’n stage. Ik durf nooit nee te zeggen op nieuwe taken/projecten, omdat ik dan denk “ja misschien moet ik gewoon harder werken, dan krijg ik het wel af” terwijl ik het echt al mega druk heb. Nu kan ik lekker de hele avond doorwerken, terwijl ik gewoon van 9 tot 5 gewerkt heb.

Nog twee weken

Haha ik ben ook zo, m’n vriend is er iets minder blij mee. Ben wel heel benieuwd naar de kleur, post je een foto als het af is? :blush:

Ik wilde het even kwijt

1 like

Het is nu wel duidelijk toch?

Dit klinkt gezellig!

1 like

Westvleteren :grin:?

Edit: Oh grapje lees nu bij en zie het al haha. Ja dus. Wel lekker hoor! En leuke kratjes om als accessoire neer te zetten als hij die erbij krijgt.

2 likes

:roll_eyes:

2 likes

Is er misschien iemand met een abonnement op de Cosmopolitan? Ik ben op zoek naar een artikel uit een issue van eerder dan deze maand/week, maar weet niet welke
 Het artikel heet lonely at the top, gaat over als jong persoon leiding geven aan oudere mensen en leiding gaan geven aan mensen met wie je eerder samenwerkte.
Heb er van iemand een foto van gekregen maar die weet niet uit welk nummer het kwam.