Wat je even kwijt wilt #26

Ik voel me zo voldaan, vanochtend eindelijk weer ff een goede workout gedaan en voel nu al dat ik morgen veeeeeul spierpijn ga hebben. Love it haha.

Voor vrijdag ook alweer een workoutje in gedachten. Love it dat we thuis een barbell hebben

5 likes

Ik heb zo’n Xenos letterbord waar ik nu Live Love Leave op heb staan, maar dat staat er al anderhalf jaar. Iemand die iets anders leuks weet?

5 likes

Ik ging net mijn wenkbrauwen verven en mijn vriend keek geïnteresseerd mee. Toen vroeg ik of ik die van hem ook mocht verven haha. Ik dacht tot dat gaat hij noooooit willen. MOCHT HET GEWOON! Wel met de voorwaarde dat hij morgen niet voor lul zou lopen haha. :joy:

11 likes

Kei goed :heart_eyes:
Ja, dat is moeilijk hahahahah :blush::sweat_smile:

1 like

Leuk! En goeie naam :grin:
tenor

2 likes

Op die van mij staat geloof ik:
My favourite season is the fall
of the patriarchy

21 likes

HET STINKT BUITEN NAAR MEST?! En ik woon in de stad??? Heb al geurkaars aangestoken en een gezichtsmasker op gedaan maar ik ruik het nog steeds bah

1 like

@instantramen

Haha ik dacht dat jij ‘instagrammen’ heette tot ik je naam net goed las.

1 like

Ik ben door jou geinfluenced en heb ze ook besteld! Wil al zo lang Dr. Martens maar waren altijd nét te duur.
@Nidorina ze zijn nog steeds afgeprijsd en ik had zelfs extra korting met een code!

3 likes

hahahaha had in 't begin wel een foto van ramen ook maar dat is verleden tijd

1 like

Iemand ervaring met de site wardow.com? Ik zou er mss een tas kopen

Ik vond klein Zwitserland heel leuk.

1 like

Ik zag net een verfomfaaide buurman het perk in onze straat bewateren met een pan. Eerst dacht ik “wat een gekkie” maar ik had me laatst voorgenomen wat vriendelijker tegen vreemden in het wild te zijn, dus ik liep terug en vroeg of hij een gieter wilde hebben, ik heb nl 3 gigantische gieters die ik natuurlijk nooit alledrie tegelijk gebruik. Hij was helemaal blij en we hebben nog een kwartier staan kletsen, hij vond het superleuk om eens 1 van de nieuwe bewoners (woon hier al 5 jaar maar soit) te spreken. Nu voel ik me chill door deze ervaring!

67 likes

:white_check_mark: Keelontsteking
:white_check_mark: Blaasontsteking
:white_check_mark: Koorts

Godver.

4 likes

oei, beterschap!

1 like

High five! Minus de blaasontsteking dan :-1:

1 like

Wat super leuk en attent van je! Word helemaal blij van dit berichtje :slight_smile:

2 likes

Yess! Ja tuurlijk!! Allang fijn als je überhaupt wil kijken :grin:

Waar zijn ze afgeprijsd en hoe kom je aan een kortingscode? :relaxed:

Footway en met code PP0910FW, dan krijg je nog 15% extra!
Zooo chill als je toch nog wel even die 5e kortingssite probeert, denkt “nahhh die code doet het vast niet op sale” en dan toch wel die extra korting weet te scoren :tada:

5 likes