Over sporten gesproken, ik ga zo weer na 1,5 week niet gekund te hebben. Heb er helemaal zin in!
Het is wel korte broeken weer toch?
Het begrip one issue forummer bestaat niet voor niks toch? Ze hoeft zich voor mij verder ook niet aan te passen oid
Ik haat haat haat haat mân stage. Ik durf nooit nee te zeggen op nieuwe taken/projecten, omdat ik dan denk âja misschien moet ik gewoon harder werken, dan krijg ik het wel afâ terwijl ik het echt al mega druk heb. Nu kan ik lekker de hele avond doorwerken, terwijl ik gewoon van 9 tot 5 gewerkt heb.
Nog twee wekenâŠ
Haha ik ben ook zo, mân vriend is er iets minder blij mee. Ben wel heel benieuwd naar de kleur, post je een foto als het af is?
Ik wilde het even kwijt
Het is nu wel duidelijk toch?
Dit klinkt gezellig!
Westvleteren ?
Edit: Oh grapje lees nu bij en zie het al haha. Ja dus. Wel lekker hoor! En leuke kratjes om als accessoire neer te zetten als hij die erbij krijgt.
Is er misschien iemand met een abonnement op de Cosmopolitan? Ik ben op zoek naar een artikel uit een issue van eerder dan deze maand/week, maar weet niet welke⊠Het artikel heet lonely at the top, gaat over als jong persoon leiding geven aan oudere mensen en leiding gaan geven aan mensen met wie je eerder samenwerkte.
Heb er van iemand een foto van gekregen maar die weet niet uit welk nummer het kwam.
Ik voel me zo voldaan, vanochtend eindelijk weer ff een goede workout gedaan en voel nu al dat ik morgen veeeeeul spierpijn ga hebben. Love it haha.
Voor vrijdag ook alweer een workoutje in gedachten. Love it dat we thuis een barbell hebben
Ik heb zoân Xenos letterbord waar ik nu Live Love Leave op heb staan, maar dat staat er al anderhalf jaar. Iemand die iets anders leuks weet?
Ik ging net mijn wenkbrauwen verven en mijn vriend keek geĂŻnteresseerd mee. Toen vroeg ik of ik die van hem ook mocht verven haha. Ik dacht tot dat gaat hij noooooit willen. MOCHT HET GEWOON! Wel met de voorwaarde dat hij morgen niet voor lul zou lopen haha.
Kei goed
Ja, dat is moeilijk hahahahah
Leuk! En goeie naam
Op die van mij staat geloof ik:
My favourite season is the fall
of the patriarchy
HET STINKT BUITEN NAAR MEST?! En ik woon in de stad??? Heb al geurkaars aangestoken en een gezichtsmasker op gedaan maar ik ruik het nog steeds bah
Ik ben door jou geinfluenced en heb ze ook besteld! Wil al zo lang Dr. Martens maar waren altijd nét te duur.
@Nidorina ze zijn nog steeds afgeprijsd en ik had zelfs extra korting met een code!
hahahaha had in 't begin wel een foto van ramen ook maar dat is verleden tijd