Wat je even kwijt wilt #26

Iemand ervaring met de site wardow.com? Ik zou er mss een tas kopen

Ik vond klein Zwitserland heel leuk.

1 like

Ik zag net een verfomfaaide buurman het perk in onze straat bewateren met een pan. Eerst dacht ik ā€œwat een gekkieā€ maar ik had me laatst voorgenomen wat vriendelijker tegen vreemden in het wild te zijn, dus ik liep terug en vroeg of hij een gieter wilde hebben, ik heb nl 3 gigantische gieters die ik natuurlijk nooit alledrie tegelijk gebruik. Hij was helemaal blij en we hebben nog een kwartier staan kletsen, hij vond het superleuk om eens 1 van de nieuwe bewoners (woon hier al 5 jaar maar soit) te spreken. Nu voel ik me chill door deze ervaring!

67 likes

:white_check_mark: Keelontsteking
:white_check_mark: Blaasontsteking
:white_check_mark: Koorts

Godver.

4 likes

oei, beterschap!

1 like

High five! Minus de blaasontsteking dan :-1:

1 like

Wat super leuk en attent van je! Word helemaal blij van dit berichtje :slight_smile:

2 likes

Yess! Ja tuurlijk!! Allang fijn als je überhaupt wil kijken :grin:

Waar zijn ze afgeprijsd en hoe kom je aan een kortingscode? :relaxed:

Footway en met code PP0910FW, dan krijg je nog 15% extra!
Zooo chill als je toch nog wel even die 5e kortingssite probeert, denkt ā€œnahhh die code doet het vast niet op saleā€ en dan toch wel die extra korting weet te scoren :tada:

5 likes

Beterschap!!

1 like

In bed, met aan de ene kant de baby (ja we doen aan co-sleeping) en de andere kant de kat. Gezellig hoor dit. Mis m’n vent.

3 likes

Ja, thanks nog voor de tip! Nu hopen dat de maat goed is. Ik heb mn gewone maat besteld maar twijfelde of het niet een halve groter moest zijn. Las er veel verschillende reviews over.
Heb jij ook je gewone maat besteld?

Ik heb dorst. Maar ik heb ook zon last van mn geen zin om naar beneden te gaan…

2 likes

Dank!
Ik heb 2 maten besteld omdat ik niet goed wist welke ik moest hebben.
Voelt eigenlijk wel stom dit want heb niet echt geld voor extra aankopen, maar goed. Wil ze zo graag :stuck_out_tongue: (kans is wel groot dat ze alsnog niet goed/lekker zitten, heb ik zo vaak met schoenen. dus dan verlies ik geen geld :p)

2 likes

Maar je wilde ze sowieso halen, dus eigenlijk heb je geld bespaard!
Zo praat ik het altijd goed voor mezelf :joy:

1 like

Zo dat lijkt me echt geen prettige combo :frowning_face: beterschap!!

1 like

Ben net verhuist en ben helemaal uit mn ā€˜rituelen’. Ik weet niet meer wat ik aan moet, ik weet niet meer wat te eten, ik weet niet meer wat voor boodschappen ik altijd deed.

Ik ben echt van de rituelen dus helemaal kut :joy:

2 likes

Ik ging in bed liggen en wie zie ik daar? De kutmug die me vannacht minstens 7 keer heeft gestoken maar die ik telkens niet te pakken kreeg en vanmiddag een keer ook niet. Zo gemeen ergens, maar ik ben zo blij dat ik hem (haar) nu plat kon slaan. Er zat nog bloed in van vannacht :stuck_out_tongue:
Hopelijk had zij geen vriendinnetjes.

Gisteravond met fluffy konijn geknuffeld (onder lichte dwang want het is een schijterd)
En net met mini konijn(ook wat dwang)
Ik mis soms mijn oude knuffel konijn. Die was altijd in voor een knuffel en kriebelpartij en deze twee rakkers zijn echt schijterds. Maar heb ze wel gered uit het asiel. En ze hebben een prachtleven verder.
Hele dag loslopen, lekker voer en hooi. Snoepjes, en gedroogd/vers groen

10 likes