Wat je even kwijt wilt #26

Maar in principe steekt een mug maar 1x in de paar dagen, en meestal maken ze ook maar 1 bult (behalve als je ze stoort) dus ik vrees dat je toch nog wat ander gezelschap hebt…

Hoe voorkomen jullie ingegroeide haartjes na het scheren bij de bikinilijn?? Ik word er langzaamaan gek van… overal bultjes en jeuk :sleepy:

Ik wou dat ik het antwoord wist.

Laseren. Ik werd er ook gek van. Helaas wel een dure bedoening, maar super tevreden.

2 likes

Pffff ik heb zeven dagen vrij gehad en vandaag tweede keer weer vroeg opstaan. Maar het gaat zo moeilijk, ik ben elke keer nog heel erg aan het dromen als m’n wekker gaat. Ben dan niet gewend, normaal kan ik vroeg opstaan heel goed afwisselen met uitslapen.

Ik zit alweer in de metro en ik ben zozozo moe. Ik wil gewoon slapen.

Gisteren was ik ook zo moe op werk, dat ik het liefst ergens in een kast was gaan liggen en heb dit nog serieus overwogen ook.

8 likes

Ik moet zo werken maar heb vandaag veel rugpijn. Had ook echte moeite om mijzelf aan te kleden en te bukken. Gelukkig is dit de laatste werkdag van de week.

Ah das wel een leuke film! Mij werd d-mannose geadviseerd ipv cranberry. Werkt echt goed, is het opzoeken waard!

Pfff ja hoor. Ik moet vandaag een presentatie geven op werk en ik word wakker met een dik, ontstoken oog. Fingers crossed dat het nog af gaat zakken. :frowning:

Ik heb ‘uitgeslapen’ en ga de hele dag besteden aan opruimen en schoonmaken. Ik voel me nu al ontspannen.

6 likes

ik werd een uur voor mijn wekker wakker omdat een kat moest kotsen.

Goedemorgen dus.

2 likes

Ik zit dus nu al bijna een uur voor niets op het werk. Er zijn dus ouders die extra betalen om extra vroeg op de opvang te komen, maar dan komen ze niet. HALLO, IK HAD OOK WEL LANGER WILLEN SLAPEN. Ga er straks als ze komen nog wat van zeggen ook haha. Die moeder werkt notabene zelf ook bij onze opvangstichting en weet hoe dit werkt.

1 like

Haha, hier hetzelfde.

1 like

Om 7 de wekker gezet maar hoef pas om half 10 te werken. Terug op bed gaan liggen maar moet mijn best doen niet terug in slaap te vallen.

Dat is wel vaker tegen mij gezegd, maar het is vaak toch echt maar één mug die telkens rond m’n kop zit te zoemen en me meermaals prikt, want als ik die dood heb is het rustig. (Lees op internet dat ze zich vol zuigen als je stil ligt, maar dat doe ik eigenlijk niet dus ik zal d’r wel storen dan).
Heb vannacht nergens last van gehad.

1 like

Ik heb een aandachtsvragend appje gestuurd en nu schaam ik me dood. Ook echt 12 uur al op ongelezen. :see_no_evil:

3 likes

Haha hier ook dezelfde planning! Volgende week verhuizen dus alles kan lekker in dozen

1 like

Ik probeerde dat vorige week met een berichtje na een dag ofzo, maar die kon ik alleen nog maar voor mezelf verwijderen :o Volgens mij moet je binnen x aantal uur zijn om het voor beiden te verwijderen.
En grote kans dat het al gelezen maar gewoon niet geopend is :’)

1 like

Hallo, iemand een takelwagen om me uit bed te tillen?!

6 likes

Ik heb eindelijk vakantie en ik ga vanmiddag lekker uitgebreid in de boekenhandel rondkijken en boeken uitzoeken voor op vakantie. En ook naar het Kruidvat om zonnebrand etc te halen. Kan van de voorbereiding en voorpret al zo genieten altijd

10 likes

Zo’n fijn moment is dat inderdaad! Fijne vakantie alvast

1 like