Nee ik lig hier ook echt te sippen op de bank. Heb net maar de film Coco avant Chanel gekeken en probeer shotjes cranberrysap te pakken (drinkt iemand dit vrijwillig?!)
Ik vind dat heel erg lekker
Welke heb je?
Ik woon in een prima buurt, op een paar mensen na, en die mensen hebben nu ruzie en staan op straat naar elkaar te schreeuwen. Ik geniet hier zo erg van, heb het raam een stukje open gezet zodat ik het allemaal goed kan volgen. Ze hebben het nu over de politie bellen dus wordt nog meer sensatie zo denk ik.
Ja veel te zure meuk van Zonnatura. Tranen stonden mij in mijn ogen van de geur alleen al hahahaha.
@Nidorina prachtige film! Audrey Tautou is ook echt beeldschoon he.
Die moet je verdunnen denk ik! Die van ocean spray is prima (of hoe heet dat merk)
Ps verdunnen hoeft niet maar dan drink je maximaal 50 ml. Dus geen heel glas!!!
Had zostraks bijna een auto-ongeluk, omdat autoās en vrachtwagen mij er niet tussen lieten bij een invoegstrook. Krijg ook kippenvel als ik er aan terug denk nu.
Ik ben echt heel bang door al die berichten over dat amazone regenwoud. Slaap er echt niet lekker van
Ik wil beelden zien/geluidsfragmenten/politierapporten alleszssā¦
Wij hebben sinds een aantal maanden een tokkie gezin in de straat wonen.
Politie is al zeker 2x geweest. Geregeld geschreeuw en ruzie midden op de straat.
Ik vermaak me wel met het raam een stukje open dan
Het is inmiddels afgelopen (HELAAS), maar het was een man en meerdere vrouwen, een vrouw probeerde het te sussen maar daar werd hij alleen maar bozer van dus hij schreeuwde steeds harder ājij moet niet bij mij aan de deur komenā, ābel de politie maar weer ja, heb je al vaker gedaanā, ājij verziekt alles hier met je kankerkopā en āval kapot kuthoerā. Ik dacht zijn stem te herkennen, hij had al een keer eerder midden in de nacht ruzie met die vrouw en toen kwam haar buurvrouw naar buiten in een blauwe smurfenpyjama en zij riep āgore kutjunk het is ook altijd wat met die kutdrugs van jeā. Wilde bijna naar boven lopen om uit het raam te gaan kijken, maar toen was het al voorbij haha.
Heeeeeftiigggg. En toch blijven luisteren
Hier gaat het vaak tussen 2 buren. Ene huis tegen het andere. Maar die ene vrouw heeft echt een kutstem die je overal hoort. Is ook vaak de aanstichter van dit alles.
Ik zet het raam dan altijd even wat verder open.
Soms stuur ik wel eens geluidsfragmenten door in een vriendenapp.
Die vragen inmiddels al standaard waar het nu weer overgaat ipv wie het nu zijn
Maar in principe steekt een mug maar 1x in de paar dagen, en meestal maken ze ook maar 1 bult (behalve als je ze stoort) dus ik vrees dat je toch nog wat ander gezelschap hebtā¦
Hoe voorkomen jullie ingegroeide haartjes na het scheren bij de bikinilijn?? Ik word er langzaamaan gek van⦠overal bultjes en jeuk
Ik wou dat ik het antwoord wist.
Laseren. Ik werd er ook gek van. Helaas wel een dure bedoening, maar super tevreden.
Pffff ik heb zeven dagen vrij gehad en vandaag tweede keer weer vroeg opstaan. Maar het gaat zo moeilijk, ik ben elke keer nog heel erg aan het dromen als mān wekker gaat. Ben dan niet gewend, normaal kan ik vroeg opstaan heel goed afwisselen met uitslapen.
Ik zit alweer in de metro en ik ben zozozo moe. Ik wil gewoon slapen.
Gisteren was ik ook zo moe op werk, dat ik het liefst ergens in een kast was gaan liggen en heb dit nog serieus overwogen ook.
Ik moet zo werken maar heb vandaag veel rugpijn. Had ook echte moeite om mijzelf aan te kleden en te bukken. Gelukkig is dit de laatste werkdag van de week.
Ah das wel een leuke film! Mij werd d-mannose geadviseerd ipv cranberry. Werkt echt goed, is het opzoeken waard!
Pfff ja hoor. Ik moet vandaag een presentatie geven op werk en ik word wakker met een dik, ontstoken oog. Fingers crossed dat het nog af gaat zakken.
Ik heb āuitgeslapenā en ga de hele dag besteden aan opruimen en schoonmaken. Ik voel me nu al ontspannen.
ik werd een uur voor mijn wekker wakker omdat een kat moest kotsen.
Goedemorgen dus.