Wat je even kwijt wilt #26

Ohhhhhhhh ik krijg de persoon die ik moet spreken telefonisch niet te pakken, weet niet zo goed wat ik moet doen. Het gaat om een docent die iets voor maandag voor me moet nakijken, ik heb haar al twee keer gemaild maar zonder reactie.

• Blijven bellen (heb nu twee keer gebeld)
  • Appen, zodat ik leesbewijs heb
  • Smsen, want dat voelt formeler ofzo
  • Voicemail, luistert iemand die?

0 stemmers

Edit: Ik heb geappt, ik heb ook andere docenten geappt dus dat moet oké zijn denk ik. Afstuderen is kut.

Appen of hij/zij je terug wilt bellen als hij/zij in de gelegenheid is, of wil laten weten wanneer je anders kan bellen.

2 likes

Okeee moet het even kwijt hier want ik schaam me ook nog eens heel erg???

Ik was net bij de tandarts met mn vriend en toen we binnen kwamen zei ze mag ik je feliciteren met je zwangerschap. Maar ik ben helemaal niet zwanger!!! Ik zei grappend dat ik dik ben en niet zwanger maar vanbinnen ging ik kapot? Zag mn vriend ook al lijken… schaam me echt dood en voel me er ook echt rot onder :disappointed_relieved:.

1 like

Er is vandaag een deel van een kies afgebroken en kon nergens de stukjes vinden en ben dit jaar al 750 kwijt geweest aan de tandarts. :cry:

Ik kijk naar een programma waar twee mannen het over een omelet hebben en ik word er kotsmisselijk van omdat ik moet denken aan die post van @Karl_Lagerfeld

En ik heb net dus een ei op dus blegh

3 likes

Wat kut :frowning: is het een groot stuk? Bij mij is er laatst een hoekje aan gezet en daar deden ze niet eens wat aan. Dus misschien zo laten als je er geen last van hebt?

Jij bent niet diegene die zich moet schamen maar zij!

9 likes

Dankjullie wel voor de lieve reacties maar heb er net wel ff een potje om zitten janken. Voel me al niet lekker in mn vel dus dit komt dan helemaal kut binnen.

:face_vomiting:

Heb zelf ook geen ommelet meer gegeten daarna. Ben benieuwd of ik vanavond weer zoiets te zien krijg, is meestal een vrijdagavond dingetje

1 like

Het is de kies naast de verstandskies (die al was getrokken) en ik heb geen idee hoe groot het missende stuk is. Het zit zo ver achterin mijn mond dat ik het amper kan zien en van voelen word ik niet veel wijzer. Maandag maar de tandarts bellen.

Dr. Martens verkoop
Heb je maat 39? Ik heb deze met korting gekocht, maar heb misschien een maat kleiner nodig. Dan mag je ze van me overnemen voor de kortingsprijs

Wat is een chill hippig terras (met schaduw) in Den Bosch volgens jullie? Daar bij de Tramkade?

Doet Google het bij jullie? Ik kom er al een half uur niet meer op.

Edit: Jahoor, ik vraag het en hij doet het ineens.

Nou wel een beetje. En ik wil gewoon ff voelen of een maat 37 misschien beter zit…

Jezus ik heb het tering heet

1 like

@otzi hoe gaat het? Ik hoop datde uitslag meeviel :heart::heart:

Ik ben onderweg naar vrienden en ik heb 2 geheimen voor ze en ik kan dus absoluut geen geheimen bewaren.

En we gaan ook nog eens drinken :sob::sob:

2 likes

Ik zit even te denken of ze er ooit achter gaan komen als ik het hier post, denk ik niet, maar ik ben niet helemaal anoniem

2 likes

@Lentex @Berlijn Dank je :heart: Godzijdank waren de uitslagen positief en hoeft ze geen chemotherapie of nabehandeling te krijgen. Nu hoop ik echt dat we de ellende een beetje voorbij zijn, want Jezus wat hebben we een paar zware maanden gehad.

64 likes

Ah wat fijn zeg!!!
En nu even bijkomen van alle spanning en stress! :heart::heart:

1 like