Wat je even kwijt wilt #26

Ik lig al in bed en mijn vriend vindt het stom. Maar ja, slaap liever in bed dan op de bank en het wordt mooi weer dus dan vind ik het niet erg om vroeg wakker te worden :woman_shrugging:t2:

1 like

Helaas ben ik daar nooit geweest, misschien had ik daar vaker naartoe moeten gaan en was ik dan niet gestopt in mijn 4e jaar

5 likes

In de kantine, bijenkorf of een leeg lokaal

4 likes

Ik had echt 9-5 tijden op HBO, meestal zoveel mogelijk op 1 dag ingeroosterd zodat er ook vrije dagen waren. Op de universiteit heb ik nu wel tentamens tot half 10 ‘s avonds :rage:

1 like

Mijn vriend dacht heel lang dat een hoeslaken een sprei heette haha hebben we zoveel verwarring over gehad hahaha

1 like

Ik heb altijd tentamens van 19:15-22:15. DE lestijden verschilde in 1e en 2e jaar heel erg. Maar moet zeggen dat ik de eerste twee jaar niet zo veel op school was en in het derde jaar en nu in het 4e jaar loop ik 4 dagen stage en alleen school op vrijdag.

1 like

Ik ben kapot, maar moet wakker blijven tot 00:00 want dan is vriendlief jarig :sleeping::sleeping::sleeping:

2 likes

Oooh :astonished:

Hoe oud is hij?

Ik vind het van hem wel erg onverantwoord klinken zo…

Ik herken dit wel een beetje van mijn vriend, die was ook zo, maar is heel erg veranderd toen hij eenmaal vader was

1 like

Super knap! Ik weet hoe zwaar het is om op zulke dagen toch even naar buiten te gaan. Heb je maar mooi geflikt💪🏾

2 likes

Uh? Waarom zo aanvallend als je een situatie alleen weet van 5 zinnen hier? Je kent de situatie niet dus moet je ook niet oordelen

23 likes

Het is een lastige situatie maar wij weten het verhaal niet, alleen van wat @anon23429397 ons net verteld. Misschien is het geen kinderachtige actie maar juist precies wat haar vriend even nodig heeft, dat hij even op zijn nummer gezet moet worden. Dat kunnen wij toch niet beoordelen? Alison heeft zelf een relatie met deze jongen en weet ook het beste hoe ze met hem om moet gaan lijkt mij?

7 likes

Lief!!!

1 like

Jaaa snap ik 100% maar moet eerlijk zeggen: mocht je je eetpatroon willen aanpassen dan went dat echt (cappuccino vind ik top met haver of kokosmelk maar ben ook zwarte koffie meer gaan waarderen; scrambled eggs van tofu met kala namak volgens 't recept van ikbenirisniet is heerlijk; en maak soms zelf pizza met vegan kaas die best prima is hoewel ik kaas 't lastigst te vervangen vind). Laatst liep ik voorbij de eieren in de AH en dacht ik echt ff: o ja verrek eieren, al anderhalf jaar niet meer gekocht ofzo, je vergeet ze bijna.

Maar ja nu maar eerst ff bijkomen van die docu want die is niet vrolijk

4 likes

Bianca del Rio was geweldig goed vanavond!
En! Ik ben tante geworden vandaag! :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Oh ja, helemaal mee eens, alles op z’n tijd en alleen als je dat wil uiteraard :slight_smile: bedoelde alleen aan te geven dat ik grote moeite had verwacht omdat ik veel waarde hecht aan lekker eten en drinken incl de dingen die jij nu noemt, maar mis het eigenlijk gewoon niet.

1 like

Hallo kan mijn koelkast even stoppen met irritante geluidjes maken.

Wie zich mijn poll over wel/niet weer een teamsport opppakken nog kan herinneren … ik ben vandaag begonnen! Nu al spierpijn.

Bedankt voor het laatste zetje wat ik blijkbaar nodig had. :upside_down_face:

59 likes

Jezus wat een kutsituatie

Snap dat je m buiten de deur hebt gezet. Vind je het niet doodeng dat hij straks dronken met je vader achter het stuur gaat zitten?

2 likes