@Lentex @Ohappyday dank je wel Ik hoop het ook echt. Heb mijn buik er wel weer even vol van en mijn moeder al helemaal denk ik haha
Iemand in het hostel bood me net walvis aan, maar hoefde (uiteraard) niet. Toen vond niemand t lekker en hebben ze t weggegooid. Ben er misselijk van lol.
Mijn oma belde me net op, ze heeft het bloemetje gehad en was helemaal ontroerd Hij is goed aangekomen dus
Ziet er vet goed uit! Welke verf heb je precies gebruikt? Die van mij kunnen ook wel een opknapbeurt gebruiken.
En issie aangekomen?
Weten jullie leuke activiteiten die je met je vriend kan doen? Ik organiseer een verrassingsdagje voor zijn verjaardag. Mag een paar uur tot een middagdeel ofzo duren en mag overal en alles zijn!
Ik heb al drie dagen heel random buikpijn. Zo irritant.
Ik ben al ongeveer anderhalve week gezond aan het eten en aan het sporten, maar ik heb nu zoveel zin in pizza, terwijl ik gewoon normaal heb gegeten. Zit nu echt in dilemma of ik het wel of niet moet doen, terwijl ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen.
- weg - er leest wel eens iemand mee…
The first wives club is op tv Dit keek ik toen ik 13 was. Geen wonder dat ik zo’n mannenhater ben geworden.
You don’t own me
Snap idd dat dat irritant is, hij heeft geen zin maar blijft vervolgens wel vet lang weg. Maar heb je ook al tegen hem gezegd dat jij baalt omdat dit de laatste vrijdagavond van jullie samen is/was? Misschien staat hij daar helemaal niet bij stil en komt ie dan wel gewoon naar huis?
Mijn vriend vraagt net of je een sorbet ook in kunt vriezen.
Yesssss mijn iPhone plus weer terug! Voelt nu wel even als een iPad, maar thank god wat ben ik blij.
Nou, drie keer raden wie er net de oprit op kwam rijden toen het bericht gepost was.
Heb even goed laten weten dat ik het echt niet cool vond. Ik moest eerst niet zo zeuren volgens hem, maar op gegeven moment begreep hij me wel. Nu gaat hij me morgen helpen met boodschappen halen voor de hele week omdat ik echt niet weet wat ik een week lang moet eten in mijn eentje haha.
Volgens PostNL is ie gearriveerd dus ik ga maandag gelijk de schade checken
WAAROM heet een matrasovertrek een hoeslaken!?!
Waarom ben ik nu al voor het 4e weekend op een rij ziek fucking erge buikkrampen. Heb twee diarree remmers genomen dus geen diarree meer maar wel de bijbehorende krampen nog. Vind het echt kut zou me het liefst ziekmelden maar dat heb ik pasgeleden nog gedaan
Ik had gewoon vanaf 9 tot max 17:30. Maar zie nu steeds vaker dat er bijvoorbeeld tentamens om 20:00 gegeven worden ofzo. Echt heel raar
Ik lig al in bed en mijn vriend vindt het stom. Maar ja, slaap liever in bed dan op de bank en het wordt mooi weer dus dan vind ik het niet erg om vroeg wakker te worden
Ik had ook enkel tot max 18u les en tentamens altijd 's ochtends vroeg. Wel dat je echt om 9u je eerste les heb en om 16u een keer je tweede les. Maar denk dat het allemaal heel erg afhankelijk is van je school.