Wat fijn om te horen hoop dat jullie nu een beetje rust krijgen!
Aahhh wat fijn voor jullie! Ik ben zo blij dit te horen! Ik had de afgelopen uren geen wifi en ik dacht telkens: “zou het al bekend zijn?”. Ik hoop dat jullie de afgelopen maanden een beetje kunnen verwerken door samen leuke dingen te ondernemen en het goede nieuws te vieren
Wat naar om te lezen dit… je moet het jezelf niet kwalijk nemen dat je een zacht ei bent, je hebt het niet makkelijk nu met zwangerschap en bekkeninstabiliteit en je vriend gedraagt zich echt ontzettend naar en gaat gigantisch je grenzen over. Ik hoop dat je een nacht goed kan slapen en je daarna beter voelt, maar vindt dit echt zorgwekkend om te lezen. Pas goed op jezelf & sterkte!
Ik ga vandaag verhuizen. Heerlijk nu het zo warm wordt…
Vind het zo raar dat het vandaag gebeurd. Woon twee jaar op mezelf en nu ga ik in mijn eigen gekochte huis wonen!
Ah thanks, had het gemist. Meteen even teruggekeken
Er komt een nieuwe Lizzie Mcguire serie over volwassen Lizzie!!!
Lijkt me zo leuk!
Wat kut zeg. Oprechte vraag, waarom heb je hem binnen gelaten? Je leek zo zeker van je zaak toen je je vorige berichten typte. Hopelijk kunnen jullie het uitpraten en krijgt hij meer verantwoordelijkheidsgevoel want dit is gewoon kut tijdens je zwangerschap en helemaal kut als jullie kind er straks is.
Maar dit zijn allemaal aannames vanuit jou? Of lees ik het verkeerd? Misschien vraagt ze wel gewoon netjes aan de ouders of het mag.
Jeetje ja. Ik ben vaak zo iemand die zulke dingen niet vind kunnen, maar laat gaan (slechte eigenschap, I know). Maar ik zou ziedend worden als dit bij mij gebeurt als moeder / gezin zijnde. Dus hierbij zou ik zeggen; ja, inlichten die praktijk.
Edit; wanneer er idd geen toestemming is. Dus mss eerst checken of dat in orde is. Anders zeggen ja.
Ik zou het eerst gewoon eens aan haar vragen.
Ik snap je wel, maar dit is weer een aanname. Ik zou eerst een berichtje naar haar sturen, geeft ze daar geen antwoord op dan zou ik contact opnemen met de praktijk.
Volgens mij zitten hier veel Doc Martens lovers; onderstaand ter info voor de liefhebbers (is Zalando Lounge)
Ik zou zo graag sex and the city bingewatchen. Weet iemand toevallig hoe ik dat op enigszins legale manier kan doen? Op netflix en ondemand (ziggo/telfort) staat het niet, helaas.
Maar zou je dit echt doen omdat je het niet oke vindt voor die ouders of ben je ergens ook nog boos omdat jullie met ruzie uit elkaar zijn gegaan? Ik zou mij hier niet mee bemoeien, ik vind niet dat het aan jou is om haar werk in te lichten. Zou dat echt heel lullig vinden. Je kan haar een berichtje sturen maar verder zou ik er niks mee doen. Lijkt mij dat ze ook niet zomaar aan al die foto’s komt.
Knuffel voor jou
Ik heb deze vorig jaar gekocht
Wilde niet meteen een dure kopen omdat ik niet wist hoeveel ik ‘m zou gaan gebruiken en toen zag ik deze aanbieding voorbij komen.
Mijn moeder heeft er een van BK en die gaat al jaren mee!
Ik lees steeds aardappels vlees en groente.
Wel als het werkgerelateerd is denk ik?
Ik vind winkelen en dat je echt iets nodig hebt zo irritant. Heb kantoorproof kleding/schoenen nodig en jeetje dat is nog irritanter. Schoenen besteld maar te smal. Heb nu 1 paar wat ik aan kan. Verschillende broeken besteld maar allemaal lelijk/dun/goed bij middel maar te strak op kont of benen.
Deed ik een pantalon aan die ik vorig jaar heb gekocht en misschien 20x heb aangehad, zitten er van die elastiekje bij mijn billen. Oftewel te krap op mijn kont.
Alle bloezen of blazer die ik in de winkel aantrek die trekken op mijn rug, kan me daar niet in bewegen of als ik het wel probeer heb ik aan het einde van de dag last van mijn rug/schouders. Ik word hier zo gestoord van. Wtf moet ik aan 5 dagen in de week. Ik heb nu 1 ok broek, 1 paar schoenen en maar 1 blouse zit echt lekker.
Het maakt me al niet eens meer uit zowat hoe het eruit ziet qua style en kleur, als het maar ok is voor op kantoor en ik het pas :@
Ohhhh wat een heerlijk weer!
Genieten allemaal hoor