Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb een zwarte Lululemon legging, geloof de Wunder Under. Rib uit m’n lijf maar zit wel heel erg mooi en is lang genoeg. Als je van nog zachtere stofjes houdt, moet je ook eens het align model proberen. Die schijnt ook heel populair te zijn.

1 like

Ik verbaas me over de drukte op stations. Ik reis eigenlijk nooit op zaterdag en had niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Komt vast door het weer :sweat_smile:

@anon44204370 ben je uberhaubt echt van plan om haar of haar werk een berichtje te sturen haha. Of was het meer even een klaagbericht en was je benieuwd hoe andere er over denken

7 likes

Maar dit hoeft toch helemaal niet zo te zijn. Ik heb ook geen collega’s op social media en niet omdat ik wat te verbergen heb maar ik heb daar geen behoefte aan. Misschien heeft zij dat ook en is ze zich van geen kwaad bewust. Ik zou zelf echt nooit iemand zijn werk geen inlichten omdat ik denk dat iets niet oke is zonder dat je het zeker weet. En zelfs dan zou ik mij er niet oke bij voelen om mij daar mee te bemoeien.

4 likes

Hebben jullie dat gelezen over het tassenbeleid bij het concert van Ariana Grande? Ik vind het echt vergaand dat je hele tasinhoud zichtbaar moet zijn voor iedereen. Ik heb echt wel dingen in mijn tas zitten die niet iedereen hoeft te zien (maandverband, tampons, menstruatiecup, zalf, eventueel condooms als je met je partner bent of voor het geval dat). Dat de security dat allemaal uitgebreid bekijkt, prima, maar de rest van de concertgangers?
Ik vind dit echt te ver doorgeschoten en waanzin. En of het nou echt helpt qua veiligheid?

1 like

Nou gezien Ariana’s ervaring met een aanslag snap ik het helemaal. Een concert duurt een paar uur, zoveel kan je toch niet nodig hebben.

6 likes

Huh wat voorn tas moet ik dan meenemen…

Ik snap de angst, maar alsnog vind ik het vergaand en ik stond er van te kijken dat het serieus is.
En dat het ergens anders ook zo was, wil toch niet zeggen dat het dan maar overal zo moet en/of normaal is? Ben benieuwd of dit de toekomst wordt. Moet je ook nog eens een lelijk tasje aanschaffen :’)

Je kan toch altijd onderweg zijn van iets naar iets? Kluisjes zijn niet te gebruiken las ik.
(En voor iemand komt met het past in je broekzakken: die heb ik vaak niet en zowel past er geen telefoon of portemonnee of andere hoognodige dingen in zoals maandverband of tampons ofzo).

Maar waarom zou je het zo erg vinden als andere mensen dit zien? De meeste vrouwen zijn toch weleens ongesteld en hebben seks. Ik zou er niet eens over nadenken als ik dat bij een ander zou zien.

8 likes

Je loopt dan toch daarvoor of daarna ook door de stad met die doorzichtige tas? Van mij hoeft niet iedereen op straat mijn tasinhoud te zien.
En ook niet tijdens een concert. Niet omdat ik me schaam ofzo, maar vind het gewoon privé. Thuis stop je zulke dingen meestal toch ook in een kastje en leg je het niet allemaal op tafel, lekker in het zicht van je visite/de buren die langslopen.

1 like

Maar je kunt al die dingen toch meenemen, in de auto laten leggen en naar het concert meenemen wat je nodig hebt? Ik heb bijv. Geen condoom nodig tijdens het concert, een tampon wel maar die kan ook wel in mijn broektas of minibeursje.

3 likes

Niet iedereen komt met de auto?

2 likes

Hmm ja mij zou het ook niet uitmaken als andere mensen mijn tas inhoud zouden zien vind dat zelf niet zo prive als in dat niemand dat van mij zou mogen zien. Ik heb deze dingen thuis opgeruimd omdat mijn huis anders een rotzooi wordt niet omdat bezoek niet mag zien dat ik tampons en condooms in huis heb, ik heb condooms ook gewoon in mijn open nachtkastje liggen dus als iemand in mijn slaapkamer komt zien ze die toch wel liggen.

Ik zit een filmpje te kijken van een konijn wat allemaal verschillende bessen eet.
Zo schattig om te horen. Allemaal van die kleine smakgeluidjes met een tevreden nat koppie. Zo lief :smile:

7 likes

Mijn veganisme slaat er door.

Mijn hele galerij en voordeur is overgenomen door spinnen. Ik moet bukkend over de gallerij lopen en steeds als ik mijn voordeur open, dan vallen er drie spinnen naar beneden. Net vielen er zelfs 5 spinnen naar beneden en nu ben ik het eigenlijk gewoon zat, maar ik voel me lullig om ze weg te halen :sweat_smile: maar dit is echt niet normaal en mijn moeder durft al bijna niet meer op bezoek te komen

2 likes

De vorige keer bij een Ariana Grande concert zijn er mensen doodgeschoten. Ik denk dat dit wel het laatste is waar ze zich zorgen over maakt. Dan loop je maar even door de stad met je tampon, boeiend.

2 likes

Dan doe je het in een kluisje wat je kunt huren bijv. Of gewoon thuis als je in de buurt woont of op de hotelkamer/appartement.
Je bent 2 uur ergens, je hoeft toch niet je halve badkamer mee te nemen dan?

Misschien denk ik wel te simpel hoor, maar ik zie geen probleem.

Ik snap alleen het nut niet zo? Er is bij de ingang toch security die je tas e.d. checkt, waarom moet je dan vervolgens nog met een doorzichtige tas rondlopen…

1 like

Ugh het is weer zover, schijtkatten. We hebben steentjes in de voortuin en de afgelopen 2 weken zit daar nu steeds een kat in te schijten, we hebben al iets van 8 drollen opgeruimd en nu ligt er weer een. Hoop dat ik hem eens op heterdaad betrap