Wat je even kwijt wilt #26

@anon44204370 ben je uberhaubt echt van plan om haar of haar werk een berichtje te sturen haha. Of was het meer even een klaagbericht en was je benieuwd hoe andere er over denken

7 likes

Maar dit hoeft toch helemaal niet zo te zijn. Ik heb ook geen collega’s op social media en niet omdat ik wat te verbergen heb maar ik heb daar geen behoefte aan. Misschien heeft zij dat ook en is ze zich van geen kwaad bewust. Ik zou zelf echt nooit iemand zijn werk geen inlichten omdat ik denk dat iets niet oke is zonder dat je het zeker weet. En zelfs dan zou ik mij er niet oke bij voelen om mij daar mee te bemoeien.

4 likes

Nou gezien Ariana’s ervaring met een aanslag snap ik het helemaal. Een concert duurt een paar uur, zoveel kan je toch niet nodig hebben.

6 likes

Huh wat voorn tas moet ik dan meenemen…

Maar waarom zou je het zo erg vinden als andere mensen dit zien? De meeste vrouwen zijn toch weleens ongesteld en hebben seks. Ik zou er niet eens over nadenken als ik dat bij een ander zou zien.

8 likes

Maar je kunt al die dingen toch meenemen, in de auto laten leggen en naar het concert meenemen wat je nodig hebt? Ik heb bijv. Geen condoom nodig tijdens het concert, een tampon wel maar die kan ook wel in mijn broektas of minibeursje.

3 likes

Hmm ja mij zou het ook niet uitmaken als andere mensen mijn tas inhoud zouden zien vind dat zelf niet zo prive als in dat niemand dat van mij zou mogen zien. Ik heb deze dingen thuis opgeruimd omdat mijn huis anders een rotzooi wordt niet omdat bezoek niet mag zien dat ik tampons en condooms in huis heb, ik heb condooms ook gewoon in mijn open nachtkastje liggen dus als iemand in mijn slaapkamer komt zien ze die toch wel liggen.

Ik zit een filmpje te kijken van een konijn wat allemaal verschillende bessen eet.
Zo schattig om te horen. Allemaal van die kleine smakgeluidjes met een tevreden nat koppie. Zo lief :smile:

7 likes

Mijn veganisme slaat er door.

Mijn hele galerij en voordeur is overgenomen door spinnen. Ik moet bukkend over de gallerij lopen en steeds als ik mijn voordeur open, dan vallen er drie spinnen naar beneden. Net vielen er zelfs 5 spinnen naar beneden en nu ben ik het eigenlijk gewoon zat, maar ik voel me lullig om ze weg te halen :sweat_smile: maar dit is echt niet normaal en mijn moeder durft al bijna niet meer op bezoek te komen

2 likes

De vorige keer bij een Ariana Grande concert zijn er mensen doodgeschoten. Ik denk dat dit wel het laatste is waar ze zich zorgen over maakt. Dan loop je maar even door de stad met je tampon, boeiend.

2 likes

Dan doe je het in een kluisje wat je kunt huren bijv. Of gewoon thuis als je in de buurt woont of op de hotelkamer/appartement.
Je bent 2 uur ergens, je hoeft toch niet je halve badkamer mee te nemen dan?

Misschien denk ik wel te simpel hoor, maar ik zie geen probleem.

Ik snap alleen het nut niet zo? Er is bij de ingang toch security die je tas e.d. checkt, waarom moet je dan vervolgens nog met een doorzichtige tas rondlopen…

1 like

Ugh het is weer zover, schijtkatten. We hebben steentjes in de voortuin en de afgelopen 2 weken zit daar nu steeds een kat in te schijten, we hebben al iets van 8 drollen opgeruimd en nu ligt er weer een. Hoop dat ik hem eens op heterdaad betrap

Waarom ontvolg je haar eigenlijk niet gewoon als je het niet oke vindt?

7 likes

ik ging vanochtend brood uit de vriezer halen, was de deur van de vriezer opengegaan door al het ijs aan de randen en daardoor zijn heel veel dingen ontdooid :sob: zelfs een pizza, meh. heb de vriezer maar gelijk helemaal ontdooid en schoongemaakt en al het eten uitgezocht. alles wat deels ontdooid is en alles wat ik toch niet meer ga eten gelijk weggepleurd, ruimt wel lekker op. wel productief op de zaterdagochtend haha

1 like

Hoe irri het ook is @ellegirltalk toch blij dat je het ff zegt want ik had geen idee hahaha. Ik ga dr heen maar ik heb de tickets enzo niet. En die gene waar mee ik ga heeft net zn scriptie ingeleverd dus die heeft er ook niet bij na gedacht om het ff te melden haha

2 likes

Ik woon dus in een straat met hele diepe grote tuinen. Mijn buurman is al oud en kan die tuin niet meer verzorgen, dus hij heeft hem verkocht aan een man die er een bloemententoonstelling heeft. Maar bezoekers lopen dus telkens langs mijn tuin en ik ben daar gewoon was aan het ophangen ofzo en ik vind dat zo awkward?? Hallo geniet van de bloemen??

2 likes

Ik heb drie keer gesport deze week!! Ben best trost maar heb wel dit gevoel

23 likes

Dit is wel beetje de omgekeerde wereld zo haha, ik verbaas me over al de reacties die dat andere meisje verdedigen (sorry dat doen jullie niet maar ik kan het ff niet anders verwoorden)

Stel dat dat meisje hier op t forum zat dan weet ik bijna zeker dat zij juist werd aangesproken op haar gedrag en niet @anon44204370. De “aannames” die zij doet vind ik vrij plausibel ook, we doen allemaal aannames hier op t forum hoor

Ennn ik weet dat jullie dat gedrag ook niet goedkeuren maar al deze reacties op @anon44204370 doet me bijna denken van wel haha

Ik vind het echt fucking raar dat dat meisje al die shit deelt en zou echt woest zijn als ouderzijnde of organisatie. Tenzij ouders het goedkeuren, maar voor op een privé account? Nah. Zie het al voor me, al die personen die ik zou delen vanuit mijn werk tussen mijn vakantiefoto’s :rofl:
Op de insta van een praktijk kan ik me dat nog voorstellen in haar geval @anon44204370

9 likes

@Enthusiasm Je kan haar ook ontvolgen en iets doen. Maar alsnog zou ik het niet aan mij vinden om hier iets mee te doen, want je weet de situatie niet.