Wat je even kwijt wilt #26

Ik denk dus het idee van veiligheid, dat je de rest vh concert ook niks te verbergen hebt. Maar ik vind het dus onzin en schijnveiligheid, als ze gewoon bij de ingang je tas grondig controleren lijkt mij dat voldoende.

2 likes

Waarom ontvolg je haar eigenlijk niet gewoon als je het niet oke vindt?

7 likes

ik ging vanochtend brood uit de vriezer halen, was de deur van de vriezer opengegaan door al het ijs aan de randen en daardoor zijn heel veel dingen ontdooid :sob: zelfs een pizza, meh. heb de vriezer maar gelijk helemaal ontdooid en schoongemaakt en al het eten uitgezocht. alles wat deels ontdooid is en alles wat ik toch niet meer ga eten gelijk weggepleurd, ruimt wel lekker op. wel productief op de zaterdagochtend haha

1 like

Hoe irri het ook is @ellegirltalk toch blij dat je het ff zegt want ik had geen idee hahaha. Ik ga dr heen maar ik heb de tickets enzo niet. En die gene waar mee ik ga heeft net zn scriptie ingeleverd dus die heeft er ook niet bij na gedacht om het ff te melden haha

2 likes

Ik woon dus in een straat met hele diepe grote tuinen. Mijn buurman is al oud en kan die tuin niet meer verzorgen, dus hij heeft hem verkocht aan een man die er een bloemententoonstelling heeft. Maar bezoekers lopen dus telkens langs mijn tuin en ik ben daar gewoon was aan het ophangen ofzo en ik vind dat zo awkward?? Hallo geniet van de bloemen??

2 likes

Ik heb drie keer gesport deze week!! Ben best trost maar heb wel dit gevoel

23 likes

Dit is wel beetje de omgekeerde wereld zo haha, ik verbaas me over al de reacties die dat andere meisje verdedigen (sorry dat doen jullie niet maar ik kan het ff niet anders verwoorden)

Stel dat dat meisje hier op t forum zat dan weet ik bijna zeker dat zij juist werd aangesproken op haar gedrag en niet @anon44204370. De “aannames” die zij doet vind ik vrij plausibel ook, we doen allemaal aannames hier op t forum hoor

Ennn ik weet dat jullie dat gedrag ook niet goedkeuren maar al deze reacties op @anon44204370 doet me bijna denken van wel haha

Ik vind het echt fucking raar dat dat meisje al die shit deelt en zou echt woest zijn als ouderzijnde of organisatie. Tenzij ouders het goedkeuren, maar voor op een privé account? Nah. Zie het al voor me, al die personen die ik zou delen vanuit mijn werk tussen mijn vakantiefoto’s :rofl:
Op de insta van een praktijk kan ik me dat nog voorstellen in haar geval @anon44204370

9 likes

@Enthusiasm Je kan haar ook ontvolgen en iets doen. Maar alsnog zou ik het niet aan mij vinden om hier iets mee te doen, want je weet de situatie niet.

Hmm, maar stel dat het inderdaad niet oké is. Dak gaat dit maar door.

Ik snap overigens ook de stap naar eerst dat meisje aanspreken hierover. Dan is er ook gelijk duidelijkheid. Maar om nou te zeggen dat @anon44204370 veel aannames doet en dat het miss wel oké is wat ze doet, vind ik vergezocht met zoiets

4 likes

@Enthusiasm wat jullie zeggen is natuurlijk ook zo. Het is een lastige situatie. Maar mjjn eerste stap zou wel zijn haar ontvolgen en als je echt naar haar baas wilt zou je eventueel een screenshot voor bewijs kunnen maken. Hoewel dat misschien ook wel niet oke is. Ik zou het zelf in ieder geval niet melden zonder eerst haar toch een berichtje te sturen, er is een punt geweest dat ze vrienden waren. En dan nog zou ik het persoonlijk lastig vinden om naar iemand anders zijn baas te stappen.

1 like

Ik zou haar ook zelf aanspreken.

Zelfs ik ben nu heel benieuwd hoe dit in elkaar steekt :joy:

3 likes

Hele discussie en dr word wss geen hol mee gedaan :joy:

13 likes

image

23 likes

Kan me je gevoel goed indenken, ik leef met je mee!! Sterkte :heartbeat:

1 like

Ik ben Glee gaan kijken omdat vriendinnen het helemaal fantastisch vinden, ben nu aan het einde van seizoen 1 en denk telkens mwoah. Wil wel verder kijken, maar niet perse ofzo. Ik mis echt de tijd dat je helemaal in een serie werd gezogen en echt geen seconde wilde missen.

Jij bent geanimeerd en ik niet en dat is niet eerlijk ohnee.

5 likes

Wel echt zin in het Ariana concert hierdoor :heart_eyes: ik ga ‘pas’ in september maar lijkt me wel echt fantastisch

1 like

vind die president van brazilie echt zo eng lol

5 likes

Bolsomerda

1 like

Ik wil morgen naar Zandvoort rijden net als half Nederland. Vanaf hoelaat is het te druk qua files, 9 u al of vanaf 10?