Wat je even kwijt wilt #26

Hmm, maar stel dat het inderdaad niet oké is. Dak gaat dit maar door.

Ik snap overigens ook de stap naar eerst dat meisje aanspreken hierover. Dan is er ook gelijk duidelijkheid. Maar om nou te zeggen dat @anon44204370 veel aannames doet en dat het miss wel oké is wat ze doet, vind ik vergezocht met zoiets

4 likes

@Enthusiasm wat jullie zeggen is natuurlijk ook zo. Het is een lastige situatie. Maar mjjn eerste stap zou wel zijn haar ontvolgen en als je echt naar haar baas wilt zou je eventueel een screenshot voor bewijs kunnen maken. Hoewel dat misschien ook wel niet oke is. Ik zou het zelf in ieder geval niet melden zonder eerst haar toch een berichtje te sturen, er is een punt geweest dat ze vrienden waren. En dan nog zou ik het persoonlijk lastig vinden om naar iemand anders zijn baas te stappen.

1 like

Ik zou haar ook zelf aanspreken.

Zelfs ik ben nu heel benieuwd hoe dit in elkaar steekt :joy:

3 likes

Hele discussie en dr word wss geen hol mee gedaan :joy:

13 likes

image

23 likes

Kan me je gevoel goed indenken, ik leef met je mee!! Sterkte :heartbeat:

1 like

Ik ben Glee gaan kijken omdat vriendinnen het helemaal fantastisch vinden, ben nu aan het einde van seizoen 1 en denk telkens mwoah. Wil wel verder kijken, maar niet perse ofzo. Ik mis echt de tijd dat je helemaal in een serie werd gezogen en echt geen seconde wilde missen.

Jij bent geanimeerd en ik niet en dat is niet eerlijk ohnee.

5 likes

Wel echt zin in het Ariana concert hierdoor :heart_eyes: ik ga ‘pas’ in september maar lijkt me wel echt fantastisch

1 like

vind die president van brazilie echt zo eng lol

5 likes

Bolsomerda

1 like

Ik wil morgen naar Zandvoort rijden net als half Nederland. Vanaf hoelaat is het te druk qua files, 9 u al of vanaf 10?

Ik kijk het TROS muziekfeest op het plein en ik vind het zo fascinerend. Hoeveel semi professionele volkszangers heeft ons land?

Wie zijn deze mensen? Als ik in het publiek kijk lopen er alleen maar stereotypes rond ook.

14 likes

Ik had geen doos om iets in te verpakken dus heb het nu in een lidl diepvrieszak gedaan
Op hoop van zegen :joy:

Hahahahahhaha ja Ik wilde dat net posten. Wat de hel was die gospel look?!

4 likes

Wat een heerlijke dag! Net lekker naar de markt geweest, nu in de tuin aan het chillen en vanavond neemt mijn vriend mij mee naar een sterrenrestaurant💕

4 likes

Ik heb bij een bedrijf stage gelopen dat het beeld en geluid verzorgde bij een soortgelijk programma en het was zo apart, maar wel super gezellig. Publiek staat vol met allemaal gekkies en echte die-hard fans.

1 like

Wauw wat een geniaal idee was het van me om na 10 jaar niet gefietst te hebben meteen een route van 20km te maken in deze hitte :upside_down_face:

9 likes

Hierom zou ik voor een giraffe gaan

2 likes

Hoi is er iemand die heel veel van de belastingdienst weet? Ik heb een brief ontvangen dat er iets mis is gegaan met mijn aangifte (klopt) en die meneer wil afwijken van mijn bedrag van het totaal van de te verrekenen voorheffingen
Betekent dat dat ik dat moet betalen?