@Rozevarken hoe is het uitgedraaid met de roze haarverf vannacht?
Zet het in het Ergernissen op je werk-topic! Of als je zelfs ons er niet mee wil lastigvallen schrijf het op voor jezelf, dan is het misschien een beetje uit je hoofd.
Oooh dubio. Ik ga straks naar het strand, maar ik neem normaal mijn telefoon nooit mee (bang dat hij gestolen wordt), maar vanmiddag gaat mijn vriend naar China vliegen, dus dan wil ik wel weer op de hoogte blijven.
Ik moet morgen iets belangrijks doen om iets groots af te sluiten en ik ben super zenuwachtig, voel veel angst en ik heb (mede hierdoor) veel moeite om de motivatie op te brengen om me nog voor te bereiden. Normaal kan ik mijzelf wel oppeppen zodat ik met (zelf)vertrouwen erin ga, maar dat vind ik nu zo lastig. Terwijl dat laatste nu eigenlijk wel heel belangrijk is.
Blij als morgen voorbij is.
Haha echt he, heeerlijk om te zien
In de categorie âshowerthoughtsâ:
Ik heb een bluetooth koptelefoon waar ik groot fan van ben, lekker rondlopen in huis zonder onhandig snoer en zo. Stond vanmorgen nog half slapend onder de douche te worstelen met de slang (?) omdat die altijd raar gaat draaien als je de douchekop verstelt. Dacht bij mezelf âhmm misschien moet ik een bluetooth douche kopenâ.
Is goed brein
Jaa vre-se-lijk.
Ahhh, deed de mijne ook. Dikke self invite. Heel naar. Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat de rest van je verjaardag gewoon nice wordt, gefelicitaart
oooh interessant, ik ben niet lactose intolerant maar heb na kaasfondue wel echt de volgende dag last van mân darmen, zou het daar ook bij kunnen helpen?
Ik heb gister heel goed opgeruimd en schoon gemaakt en daar ben ik nu zooo blij mee. Gisteravond spontaan naar een feestje gegaan en had witte schoenen aan, deze zijn helemaal goor dus heb ze net in de wasmachine gestopt in de hoop dat ze er goed uit komenâŠ
Ohh ellende!
Ik zou dit heeeeel dramatisch voorlezen.
Lankmoedig en goedertieren! Heerlijk. Sterkte
Gefeliciteerd en sterkte met de situatie met je vader. Ik zou inderdaad aangeven dat vandaag echt niet kan zodat je wel vandaag er een leuke dag van kan maken.
Als je echt niet op een ander moment wilt afspreken dan is dat natuurlijk jouw goed recht. Mocht je het wel willen, dan zou je misschien iets kunnen afspreken waardoor de tijd een beetje vast staat / je er makkelijk vandoor kan? Bijvoorbeeld ergens in het openbaar een taartje eten? Dan kan je altijd aangeven dat je nog iets anders hebt zodat je wat makkelijker de afspraak kan beëindigen dan dat bijv bij je thuis is.
Omg (haha pun intended) ik zou dit echt niet kunnen doen
Hahahah nee helaas niet daar.
En over Andreas Ottensamer, daar hij bijna te perfect is, hij schijnt in het echt ontiegelijk saai te zijn.
Edit: als je iets leuks wil zien tijdens een concert, verwijs ik je graag naar Andreasâ bff Lorenzo Viotti. De nieuwe chefdirigent van het Nederlands Philharmonisch Orkest.
Hmm redelijk moe en tikkie brak van gister maar ik moet zo de deur uit om boodschappen te doen voor mn verjaardagsdiner dinsdag. Ik dacht net: buhhh ik ga morgen wel. Maar moet straks van 15:00 tot 21:00 werken en daarna nog van 23:30 tot 04:30 Morgen had ik dag vrij maar nu ineens functioneringsgesprek en omdat ik dit werk zo zo zo leuk vind ben ik er nogal zenuwachtig over. En dan ben ik dinsdag jarig maar heb ik ineens intro van mn studie waarvan ik niet weet hoe lang het gaat duren. Loooorrdddd ik wil rust.
Hahahahah tja: biecht: ik ben qua virtuositeit op de toeter mer fan van Martin Fröst en Michael Collins, maar die zien er dan weer minder leuk uit.
Zo⊠op zijn fluit zou ik wel willen blazen.