Wat je even kwijt wilt #26

Hahahahah tja: biecht: ik ben qua virtuositeit op de toeter mer fan van Martin Fröst en Michael Collins, maar die zien er dan weer minder leuk uit.

1 like

8 likes

Zo… op zijn fluit zou ik wel willen blazen.

13 likes

gelukkig was dit geen voorspelbaar grapje verder.

8 likes

Ja wat was dat? Niet normaal, allemaal mega tokkies zondet shirt enzo.

1 like

Ik had ook kunnen zeggen dat hij wel mijn gevoelige snaar mocht raken maar hij had toevallig een blaas instrument vast.

11 likes

even heel eerlijk maar ik zou dit niet voorlezen als ik jou was. een stukje voorlezen lijkt me prima maar dan wel in overleg. vind dit wel gelijk heel heftig zeker omdat je aangeeft niet religieus te zijn haha. misschien dat je een andere versie kan lezen, bijv. die hier geplaatst werd? die is iets minder heftig. of zelf een gedichtje iets?

Ah kak, lekker broodje halen dan.

Het is vandaag precies 2 jaar geleden dat ik de diagnose kanker kreeg, dus deze datum is gewoon moeilijk. Ik heb al sinds ik wakker ben een knoop in mn maag…

Ik ga mezelf vandaag verwennen, hoe moeilijk deze datum ook is, gewoon omdat het kan.

8 likes

Gefeliciteerd!
Wat een kutsituatie, goed dat je je grens aangeeft! Volhouden en hoop dat je het van je af kunt zetten en kunt genieten vandaag :heart:

@lentex Ah ja ik snap dat dat een vervelende dag voor je moet zijn. Probeer lekker te doen waar je zin in hebt en waar je van geniet. Geniet van je taart! :kissing_closed_eyes:

aaaargh ik heb stress. Ik moet vandaag mijn afstudeeronderzoek + andere kwalificaties inleveren en dat wilde ik vanochtend doen, zodat ik de rest van de dag lekker kan chillen. Doet die online ruimte en niks van de school qua websites het. Nu heb ik dus echt megaveel stress en denk ik er alsnog continu aan.

1 like

Succes morgen :heart::heart::heart:

1 like

Geniet er van vandaag💕

1 like

Ah snap dat het een beladen datum is. En inderdaad, verwen jezelf, gewoon omdat het kan. Iemand moet het doen!
Geniet van je taart!

1 like

Klinkt zoals meerdere al zeggen als ene enorm moeilijke dag vandaag! Wees lief voor jezelf en verwen jezelf maar extra vandaag :yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

1 like

hahaha ik vind dit echt mooi

2 likes

Haha en ga je hem terugbellen?
Laat maar zie dat je een berichtje hebt gestuurd!
Ik vind dat wel echt humor om te doen, ben nu ook wel nieuwsgierig wie mijn nummerbuur is

1 like

Gelukkig is hij in ieder geval geschrokken! Hoop voor je dat hij nu zich ook echt beseft dat hij moet veranderen.

1 like

Gisteren het hele huis opgeruimd, in de hitte de kledingkast uitgemest. 3 vuilniszakken met kleding weer weg. Alle kleine prulletjes en troepjes weg. Zoooo trots op mezelf.

En nu in de hitte gaan studeren.

3 likes

Kan iemand mij even een schop onder m’n kont geven zodat ik een poging ga doen mijn leven op orde te krijgen in plaats van gedeprimeerd en ongesteld op de bank te hangen met chocola en Sherlockafleveringen die ik al drie keer gezien heb?

2 likes

Ja goed punt! Ik had in mijn hoofd al weer iets dat ik minstens 5 uur achter elkaar gefocust ergens aan moet zitten maar dat hoeft eigenlijk helemaal niet en ik kan dat ook niet in deze staat haha

1 like