Doe dat superuur wat hier laatst gepost werd (sorry, weet niet meer door wie), vond dat echt een goed idee.
Je schrijft je taken op briefjes en dan trek je er 1 van en dat doe je dan 10 minuten bv, en dan doe je een volgende. Zo heb je in een uurtje super veel gedaan.
Ja ik vond dat ook een topidee! Niet helemaal geschikt voor het soort dingen wat ik vandaag moet doen maar ik ga dit sowieso binnenkort gebruiken.
@grace Jij hebt een keer een gepassioneerd betoog gehouden over de beste tahin EVAH. Welke was dat ook alweer en hij was te koop bij dat olijvenzaakje in de Dirk op Marie Heineken toch? Heb ik dit allemaal goed onthouden?
OOOOOOOOH pardon duizendmaal excuus en thanks!!
Ik heb een nieuw bed gekocht en ga helemaal los bij H&M home met dekbedden, sprei, kleed voor erbij en zelf badjassen⦠maar ik moet nog tot november/december wachten én eerst de echt nodige meubels kopen. FOCUS.
Ik vind het best geblaat (is het oneerbiedig om dit te zeggen over een Bijbelse tekst?), maar totaal niet de taal die de meesten van onze leeftijd spreken. Het zou bij mij totaal onnatuurlijk uit mijn mond komen, en dan gebruik ik al redelijk wat schrijftaal (formele toon) in mijn gesproken tekstā¦
Ik vind dat je in het park best met je benen wijd enzo kan zitten ook al heb je een jurk/rok aan. Gewoon een zwarte onderbroek eronder. Denk ook altijd maar dat het net zo goed mijn bikini kan zijn, of dat ik in bikini kan zitten en niemand dan commentaar heeft.
Omg ik heb net twee mails naar onderzoeksgroepleiders (die ik wel ken maar niet megagoed) gestuurd met de vraag of er nog PhD-plekken bij hun vrijkomen de komende maanden, ik vind het echt doodeng dit soort dingen en ben vet trots dat ik het nu gedaan heb :") Dit is voor andere mensen vast een eitje maar ik heb altijd vet veel moeite met dit soort onaangekondigde brutale mails
Ik heb een jumpsuit aan, comfy en cute!
Mijn kat ligt in een doos!! Dat doet hij normaal nooit. Ik ben echt blij
Ik dacht als kind dat Pim Fortuyn een superbescheiden en aardige man was omdat ik hem had horen zeggen op de radio dat hij in de Tweede Kamer wilde en ik dacht altijd dat dat lager was dan de Eerste Kamer. Was ook een verkeerde inschatting toen.
Edit: of nou ja, niet echt aardig, want we hadden het er op school wel over dat hij niet bepaald het beste voor had met veel van mijn klasgenoten, maar omdat ik hem dit had horen zeggen vond ik hem ook wel soort van sympathiek?
Hij was heel rechts populistisch, een soort Thierry.
Als ik nu zijn interviews hoor denk ik wat was hier nou controversieel aan. Maar dat komt denk ik omdat ons land na zijn dood is veranderd en we de uitspraken van geert wilders en thierry baudet gewend zijn.
Maar Fortuyn was voor Wilders. Hij was een van de eerste die heel hard riep dat de Islam en de immigratie ons land verneukten.
Supergoed juist! Ik vind dit zelf ook altijd lastig, maar heb inmiddels wel geleerd dat je in het academische wereldje vaak verder komt met een beetje brutaal zijn en netwerken. Fingers crossed dat er iets goeds uitkomt voor je!
Het was echt in 2002 hƩ, toen was Wilders nog niet echt actief
Voor de tweede keer in een paar maanden tijd heb ik een bril kapotgemaakt. Vorige keer op gaan zitten, nu laten vallen en het is al zo duur dat hele lenzen en brillen circus
Fuck de 30 graden en āde laatste zomerdagenā ik ga Simsen met een fles wijn. Joe!
Ik vind het soms best raar dat ik kan lezen en schrijven en ook nog eens in twee talen hahaha heeft iemand dit ook wel eens? Dan lees ik een Engelse meme en dan denk ik ja ik snap het toch wel mooi terwijl ik me niet kan herinneren dat ik ooit mn best heb moeten doen om Engels te leren??
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat is erg knap! Ik wil graag nog Duits erbij, dat sprak/las ik vroeger vloeiend, maar is helaas weg Welke talen beheers jij?