Wat je even kwijt wilt #26

Jeeej goedzo!!!

Jaa!!! Dat had ik dus net ook haha ik vind het zo lastig te begrijpen hoe dat werkt

Cool @Monstertruck, Albanees is wel bijzonder! Heb je een band met Albanië?

Ah gewoon proberen! Makkelijke series kijken met Engelse ondertiteling ipv Nederlands. Tegenwoordig merk ik het soms niet eens meer, heb het hele laatste stranger things seizoen in het Engels gekeken en merkte het echt pas bij aflevering 8 :joy:

Na 3 stukken taart en berg snoepschuimpjes en een mango heb ik buikpijn :joy::joy:

5 likes

Ah lief van je! Ze hebben allebei al teruggemaild, academici zijn echt gek qua werktijden haha (een van de twee was nog op vakantie ook??). Maar eentje zei wel dat ze in september wss een positie open heeft en ze al van plan was mij te vragen daarop te solliciteren en ik dus mooi op tijd was :scream: Dus dit was wel weer even een mooie bevestiging dat spannende dingen doen best kan lonen haha

40 likes

Misschien een idee om goedkope (reserve) brillen te kopen? Wanneer je de gegevens van je oogmeting hebt kun je via sites zoals cha.rlie tem.ple en zen.ni goedkope brillen bestellen!

Huh een bril zou vallen toch wel moeten overleven? Wel rot… is ie onherstelbaar kapot?

Je hebt wel al snel flinke krassen in je glazen als je je bril verkeerd laat vallen.

Het topic is nu gesloten, dus reageer even hier.

Maar @Kali grote dank voor het delen van dit topic. Het is natuurlijk vreselijk voor de vrouw in kwestie (als het geen troll was), maar dit was echt een heerlijke besteding van enkele uren.
Wát een verhaal joh. Een ook die VIVA-mutsen die zo ongenuanceerd reageren.
Maar je vent zal maar vreemd gaan op je met z’n zus, w.t.f. Echt smullen.

7 likes

Zo… waar ga ik heen?

0 stemmers

Wel gezonde boodschappen
Groetjes van de meid met de bak Ben&Jerry’s die ze in d’r eentje leeg gaat lepelen

2 likes

Ik las het snel. En ik dacht eerst dat ze het had over haar zus. Maar nee zijn zus wtf hahaha

1 like

Ja, voor de complete ervaring moet je even alle berichtjes lezen hoor
Ook als ze het gaat vertellen aan d’r schoonouders

1 like

Echt? Heb dat nog nooit gehad en ben echt megaonhandig. Al draag ik mn bril wel bijna altijd en op je hoofd krast ie niet zo snel natuurlijk

Ja als je hem buiten op de stenen oid laat vallen heb je best een grote kans op krassen. Ook door het zand etc.

Hahaha jaa ik dacht ik skip ever naar het einde maar daar gaat het over trolhunten haha.

1 like

Wooowww wat goed, succes alvast!

1 like

Ahhh ja snap ik. Ik zet mn bril eigenlijk nooit af buitenshuis dus mss dat ik daarom geluk heb gehad (al heb ik wel een paar keer afgebroken pootjes gehad maar dat is makkelijk te repareren)

Jaa ik snap je inderdaad. Ik heb hem normaal gesproken ook altijd op, maar als ik soms van normale bril naar zonnebril wissel dan vallen ze heel af en toe wel eens.

1 like

Ik kijk volleybal. Ze spelen in het buitenland. Word snollebollekes opgezet. Alle Nederlands die daar zijn dansen mee.

Ergens ij de wereld dat nummer opzetten en je herkent alle Nederlanders.

1 like