In dit kader: heb net heel verward op de fiets geknepen omdat ik maar niet begreep dat ik onscherp zag terwijl ik een zonnebril op sterkte op had. Even vergeten dat ik ook al lenzen in had gedaan omdat ik ging zwemmen (draag namelijk echt bijna nooit lenzen)
Hahha ohh dat is echt klote om je sterkte dubbel op te hebben.
Komende zaterdag kan ik niet maar ik vind het wel een leuk idee om samen / met een groepje naar een museum te gaan. Is er al een musea / museumjaarkaart groep of topic?
Lijkt mij ook heel leuk, maar ik moet zaterdag werken
Wat een kutweek weer eigenlijk, mezelf weer lekker in de nesten gewerkt. Morgen even gedachten op nul, mijn verantwoordelijkheden even een dagje te ontlopen en zin om me in de zon te laten braden (grapje, goed ingesmeerd en wel natuurlijk en niet te lang, maar wel zin om even die warme zon te voelen na een week kluizenaar spelen).
Is er iemand op het forum die rolschaatst? Ik zou het graag weer willen doen, vroeger veel gedaan en daarna overgegaan naar skates. Ik hoop op tips voor welk merk ik moet kiezen. Nijdam heeft bij mij en lichte voorkeur
Hehe, ik zit al de hele dag te Rollercoasteren. Binnen, voor de ventilator, is de temperatuur nog enigszins te verdragen.
In de oven doen. Als ieh kapot is als je hem uit de oven haalt dan is ieh niet oven bestemd. Als ieh het wel heeft overleefd weet je nog niks want dan kan het zijn dat je dit x gewoon geluk hebt gehad. Succes!
Afgaande op mijn ovenschalen zou ik denk ik kijken of de wanden(?) van het kommetje dikker zijn dan 1mm, ik denk dat als hij een beetje substantie heeft dat het wel moet kunnen. Staat er niks onderop?
Ik was net in het kruidvat voor ORS was het gewoon uitverkocht??!!
egf influenced ofzo
Ik kan je niet DMāen, maar ik kan wel haken
Dit soort dingen mag je altijd oprakelen vind ik
In het rijtje Nederlandtalige hiphopklassiekers mag deze ook niet ontbreken natuurlijk
En deze
En geƫindigd met pannenkoeken morgen doe ik weer gezond
Deze had ik op gebrande cd maar durfde hem nooit te hard af te spelen als mn moeder thuis was hahaha
Omg de mightfools. Ik was eens op een festival met mijn oudere nicht en die was op me aan het letten alsof ik een baby was. Ik vond waar we stonden saai, dus ben ik weggesneakt naar een ander podium want daar waren de mighttfools.
Ik weet niet waar een vriendin last van heeft, maar ze reageert de hele week al bijzonder kattig. Net ook weer. Echt constant. Nou, zoek het dan lekker even uit joh. Help ik je toch niet en krijg je dezelfde korte berichtjes als die je mij stuurt.