Deze had ik op gebrande cd maar durfde hem nooit te hard af te spelen als mn moeder thuis was hahaha
Omg de mightfools. Ik was eens op een festival met mijn oudere nicht en die was op me aan het letten alsof ik een baby was. Ik vond waar we stonden saai, dus ben ik weggesneakt naar een ander podium want daar waren de mighttfools.
Ik weet niet waar een vriendin last van heeft, maar ze reageert de hele week al bijzonder kattig. Net ook weer. Echt constant. Nou, zoek het dan lekker even uit joh. Help ik je toch niet en krijg je dezelfde korte berichtjes als die je mij stuurt.
Omg jaaa d-men.
Iemand vroeg een keer aan Lange Frans of zn broer Brutus downsyndroom had, dat is alles waar ik aan kan denken bij dit lied.
Omg d-men = diemen
Neee joh
Dit einde waar die 2 van schnitzel paradijs aan het na praten zijn gebruik ik ook nog vaak.
Ik moet morgen weer werken na vakantie en ik heb serieus buikpijn en ik ben zenuwachtig. Hebben jullie dat ook? Of ben ik raar.
Oh jemig mijn ultieme guilty pleasure maar ik haat het ook zo: musical sing a long
Oh lord, eerst Annie verpesten en nu een zingende Laura Ponticorvo in āverliefd op ibizaā wat is dit verschrikkelijk
Omg verliefd op Ibiza de musical? Waarom? En wie heeft laura ponticorvo gecast? Bron: de musical sing a long.
Ik zou nu kunnen gaan slapen, want ik ben kapot, maar dan is mijn vakantie over.
Ik wilde net mān hor voor het raam doen (een grote losse hor in een houten frame dat precies in mijn raam past) terwijl mijn rolgordijn nog half naar beneden hing. Toen op de een of andere manier wipte dat houten frame het hele rolgordijn aan allebei de kanten eruit en flikkerde dat hele rolgordijn over me heen en kreeg ik daarna ook nog eens dat houten frame op mān hoofd. Toen stond ik daar echt stil voor het open raam met een heel gordijn over mān kop en een zwaar frame tegen te houden en te bedenken hoe ik mezelf kon bevrijden, dus keihard om mān vader geschreeuwd. Maar hij schreeuwde terug dat hij een grote boodschap aan het doen was dus heb nog 5 min zo gestaan tot hij me kon bevrijden En vervolgens nog samen een kwartier bezig geweest om het gordijn er weer terug in te krijgen.
Mijn vader controleert dus mijn scriptie op taal en zinsbouw, belt hij net vet boos op, want de computer was gecrasht en alles was weg en hij was er vijf uur mee bezig geweest. Dus ik zei dat hij er echt niet zoveel moeite meer in hoeft te stoppen en dat het heel lief is dat hij het wilde doen, maar dat het niet meer hoefde als het hem teveel stress gaf en tijd kostte. Toen werd hij zo mogelijk nog bozer, want dan was al zijn werk voor niks geweest en dan kon hij al die uren in de prullenbak gooien. Toen zei ik dat hij de nieuwe versie best minder uitgebreid mag doen, zodat het minder tijd kost. Maar dat was ook weer niet goed. Ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen, niks was meer goed. Ik voel me echt bezwaard tegenover hem en ik ben zo gestrest. Ik kan wel janken.
het zit ook in deze negativ diss, ājij hebt met brutus geraptā is hun beste diss op nega haha.
Youssef en Kamal, niet luisteren als je geen racistische uitspraken of gescheld met ziektes wil horen, het zijn parodie rappers, het is niet serieus bedoelt en ze zijn bekend in die wereld oke genoeg waarschuwingen
Ah hij reageert gewoon (onterecht) zijn frustratie op jou af! Als ik het zo lees heb je heel logisch gereageerd en was inderdaad geen enkele reactie goed voor hem geweest. Hij moet geven even afkoelen. Maar tegen je rotgevoel
De medley is wel mooi!
Dit eindelijk wel! Maar zo zie je: oude musicals zijn tenminste nog op niveau haha
Ahh fuck normaal doe ik altijd LinkedIn stalken via incognito mode, maar dat was ik nu vergeten. Krijg nu allemaal van die volgverzoeken of connecties (hoe noem je dat?) terwijl ik gewoon ongezien wou stalken.
Willemijn Die uithaal!!
Oh kak ben net te laat met het terug sturen van mijn H&m pakket doen ze daar erg moeilijk over?