Wat je even kwijt wilt #26

Net te laat als in minder dan een week te laat? Kan je gewoon terug sturen hoor, heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Nee! Ik ben geregeld een maand te laat :whistling:

1 like

Ik gun mijn beste vriendin alle geluk en liefde in de wereld, maar sinds haar nieuwe relatie heeft ze me voor mijn gevoel compleet laten vallen en het doet zo onwijs veel pijn. Ik merk ook dat ik ineens veel ‘harder’ ben en me meer afsluit van anderen, terwijl dat helemaal niet zo goed is en ook nergens voor nodig is. Achja. Gelukkig ga ik morgen een dagje weg met een andere vriendin, daar heb ik wel heel veel zin in.

1 like

Morgen is het drie dagen te laat :sweat_smile:
Thanks voor de geruststelling @Banananana

Superkut natuurlijk, maar jij kunt hier niets aan doen en dat weet hij vast ook, maar hij reageert dit nu af op jou. Wat onterecht en kut is. Ik hoop dat hij morgen bedaard is. Jij hebt het goed gedaan zo iig. :heart:

Deze dag is bijna voorbij. Nog 1,5 uur, waarvan ik een deel slaap wss.
Net even gehuild en daarna getekend, nu rustig in bed met een boek en telefoon (die ik zo weg leg).

Dus ik weet verder niet meer wat ik kwijt wil.

2 likes

Ik had echt een fijne dag vandaag! De meeste vakantiewas weggewerkt, twee broden gebakken, boodschappen gedaan, lekker gekookt, naar de film geweest en nu zit ik met (vegan!) chocolate caliente op de bank, helemaal mooi.

21 likes

Ik heb het gevoel dat ik dit weekend een goede balans had tussen leuke dingen doen, rust nemen en nuttige dingen doen. Ik merk dat ik soms moeite er mee heb om daarin een balans te vinden en dan op zondagavond sip ben. Of omdat ik te moe ben nog en niet uitgerust aan de week kan beginnen of dat ik me niet echt voldaan voel. Maar nu wel :+1:

9 likes

Wat goed! Ik had het dit weekend ook voor het eerst in lange tijd. Van 09.00 - 12.00 gestudeerd/gewerkt en daarna veel buiten geweest met vrienden maar ook gesport en een boek gelezen. Vandaag begon mijn dag met youtube videos kijken en instagram checken en toen merkte ik al dat het een saaie dag ging worden, maar ik had direct mijn telefoon weggedaan en dingen gepland voor de dag en dan kan ik er ook van genieten.

3 likes

De kat van mijn schoonmoeder graaft net serieus zijn nagel in mijn oor en doorboort praktisch mijn hele oor :joy:. Het doet echt fucking veel pijn man en het bloedt ook nog wtf gewoon haha. Ik ben gelijk fucking bang voor die kat haha

1 like

Ik ga morgen verhuizen voor vijf weken en heb echt nog niks gedaan

2 likes

Ik heb vandaag echt bijna niets gedaan gewoon. Ben de laatste tijd ook echt zo moe steeds. Misschien is het een teken dat ik toch meer dan 7 uur moet slapen.

hahahahhaha neeeeee ben jij ook fan? facking nice!
mn fave is de 101 barz sessie met gino pietermaai, die quoten mn broer en ik de halve dag
(respect voor wibi soujari op die kuttoon, standaard)

Mn oma woont in Woensel, ik heb altijd dat nummer in mn hoofd als ik daar weer eens loop.

8 likes

Ik ga morgen weer werken na 6 weken (onderwijs) en ik heb heeeel veel zin maar alsnog kan ik nooit slapen de nacht voordat ik weer ga dus ik zit beneden op de bank oranje Tony’s te eten terwijl mijn vriend (ook onderwijs) in diepe diepe slaap is haha.

4 likes

Ik zit sextuplets te kijken en mijn lichaam is gewoon resistent tegen hoe niet grappig het is :joy:

2 likes

Als steeeeerren aan de hemel staan

Ferdi in die sessie is wel mijn mood vandaag.

Edit: hahaha ik zie dat ik een favo deel met @kali

4 likes

Paar dagen geleden ook opgezet. Maar wauw na 20min echt uit gezet.

Ik wist dat die in de categorie slecht zal vallen maar dit sloeg echt alles qua kut grappig zijn.

2 likes

Nee maar echt! Wow shocking gewoon hahaha. Ik had ergens nog wel iets van humor verwacht, maar damn. Mijn schoonmoeder wou het zien, maar Jezus die kat die mijn oor er net praktisch af trok inclusief het opzwellen en kloppen van mijn oor erna, was eigenlijk een betere ervaring dan deze kutfilm :joy:. Ze is in slaap gevallen nu dus heb het gelijk afgezet hahaha.

1 like

Maar echt. Ik dacht zal wel a la scary movie zijn maar dit was echt slechter dan slecht.

1 like

Hahahahaha

“Je zusje houdt van fruit, want ze eet Mn banaan” gebruiken we ook vaak in onze vriendengroep.

Edit: ben je gggggggggek ofzo, Ferdi houuu je kop, hou je kop. Zo zie ik je nu voor je, garnaal to de max

5 likes