Wat je even kwijt wilt #26

Hier thuis vaak dolfijn en Het is kut weer, ik wil je kut weer, kut weer? Nee ik kut weer :joy::sob:

5 likes

Heb zin om eigenlijk weer wat leuke blogs te lezen; gewoon persoonlijke blogs. Iemand tips? Engels/Nederlands maakt niet uit

Ik kan zonder kaarsen, maar zij vind het met gezellig

Ik krijg een stijve als ik boven op Mn metgezel lig

:sob::sob::sob::sob::sob:

Ik wil ook zulke goeie woordgrappen kunnen.

6 likes

Ik kan niet slapen, dus mooi moment om meer Gino te kijken

@Zemraluani en @kali
5 likes

Ik ga morgen naar m’n nieuwe huis dus ik dacht ik bestel even boodschappen, dan hoef ik niet als een kip zonder kop door de jumbo te wandelen
Maar ik kom gewoon op honderd euro!! wtf??
Ik heb ook helemaal niet veel naar mijn idee.

Haha ik twijfelde om deze te posten na jouw post maar dacht van ‘nee, kent vast niemand en is raar’. Geweldig dat jullie het ook kennen, ‘zing’ het ook nog regelmatig, echt een gezellig liedje om in je hoofd te hebben tijdens werk.

En mijn oma woont ook in Woensel hahah. Toen die sessie uitkwam voelde ik mij ook vet stoer dat ik wist om welke wijk het ging

1 like

Ik twijfel of ik nog een nieuwe poging tot slapen zal doen of vannacht maar wakker blijf in de hoop dat ik morgen vroeg in slaap val :thinking:

1 like

Perfect, net thuis na vannacht 12 uur te hebben gewerkt, krijg ik mijn voordeur niet meer open?! De sleutel draait zot. Ik wil naar bed :unamused:.

Ja! Na 3000 pogingen, bellen naar de verhuurder (pas open om 9u30), op de stoep zitten en opnieuw proberen, ben ik daarnet toch nog binnen geraakt! Nu eerst slapen en dan regel ik het vanmiddag wel. Ik ben vrij vandaag, dus ik kan gewoon thuis blijven tot het opgelost is. Nog nooit zo opgelucht geweest dat m’n deur open ging, haha :sweat_smile:.

5 likes

Ontbijt met pannenkoeken (had nog over van gisteren) :heart_eyes:
Na een rotnacht, hartstikke moe dus, weer naar werk. :raising_hand_woman:t3::+1::woman_shrugging:

8 likes

wtf, mn vader is jarig dus ik stuur een appje met GEFELICITEERD!!:partying_face::partying_face: antwoord hij heel correct met “dankjewel, jumpsuit”
hij noemt mij echt nooit bij mn volledige voornaam dus het klinkt net alsof hij antwoord tegen een vage kennis ofzo. :joy:

oh en ik erger me er zooo aan dat mijn telefoon geen hoofdletters automatisch meer pakt. echt lelijk

1 like

Ik was net bij de tandarts voor controle, en ik heb geen gaatjes!

Dit is 1 van de eerste keren dat ik gewoon zonder gaatjes naar buiten loop, ben er echt blij mee.

22 likes

zelfs dat kan ik op dit ding niet vinden, en hij springt ook steeds op een andere taal. voornamelijk oromoo, wist niet eens dat dat een taal was maar ik ga er desnoods wel mee naar de winkel.

1 like

Hallelujah m’n gebeden zijn verhoord, er is geen client ingepland vanochtend dus heb nu 4 uur vrij om gewoon ff wat te lezen :biggrin:

5 likes

Ik zag net een reclame van Vinted en dat meisje zei dat ze kleding verkoopt aan mensen in NL, Belgie en zelfs Spanje en dat je geen verkoopkosten betaald, dus wat je verkoopt is ook echt voor jou. Maar je betaald neem ik aan wel verzendkosten? Is ook fijn als het dan naar Spanje moet en je alsnog €20 verzendkosten moet betalen. :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb dus echt geen zin meer in werk. Valt zo tegen.
Iedereen was super druk vanochtend.

Stond gewoon iemand als een klein kind naar buiten te kijken wanneer 1 collega aan kwam. Want die kwam terug van 2 weken vakantie.
En dan de updates, ja daar is hij, hij stapt nu uit zijn auto. Zullen we hem opwachten bij de lift.

Wtf!!

2 likes

Heeft iemand hier een idee hoe ik de ontbijt oats van de AH to go klaarmaak?

Ik vind het echt heerlijk, vooral de substantie va de havervlokken. Maar als ik dit thuis namaak lijkt het wel cement.

Mijn man en ik zijn nog nooit op 1 van de Waddeneilanden geweest. Welke raden jullie aan? Gaan een overnachting van 1 nacht doen.

3 kwartier gewacht totdat ik geholpen werd met mijn internet. En dan echt zo’n gast aan de telefoon die niet even vermeldt ‘oke ik ga dit nu checken’, maar gerust 4 minuten stil blijft??? Gast vertel ff wat je doet.

oh ik houd echt zoooo van de hema. ik heb net deze lieve kleren voor mn nichtje gekocht wat samen dus maar 5 euro was! en die kwaliteit is ook goed. heb zo’n hekel aan kinderkleding met van die afgezaagde teksten erop maar vond dit zo lief. voor dat t-shirt is ze nog wel te klein maar aww, en 2 euro! denk dat dat rek vanmiddag al leeg is haha

btw geen reclame voor de hema ofzo en ik werk er ook niet. love die winkel gewoon.

17 likes