Waar werk jij eigenlijk wel of wat doe je? Ben zo benieuwd maar je post daar nooit wat over
âBart heeft uw vriendschapsverzoek geaccepteerdâ. Fijn, ik ken geen Bart, gĂȘnant dit. Waarom stuur ik altijd per ongeluk vriendschapsverzoeken op Facebook?
Ik ben eindelijk een paar dagen vrij na een paar helse weken op werk en ben zooo blij met het weer.
Ik heb vandaag ook echt de ultieme hangplek om de hele dag te chillen, ben zo gelukkig atm.
Ik kan niet wachten tot het iets meer gaat afkoelen, heb namelijk super mooie tassen gekocht en een mooie rode jas. Maar is meer als het 20 graden of koeler is, hihi.
Volgende week ga ik weer werken, na een weekje vrij en de meeste mensen komen dan ook terug van vakantie. Ik hoop echt dat iedereen in wat positievere sferen is. Want afgelopen maanden waren veel mensen bij ons best negatief en gestresst (soms ook stress om niets).
En ik heb dit jaar echt zo een instelling aangenomen van het is maar werk, ik doe mijn best, en als het een keer niet lukt ja dan niet maar ik ga daar niet wakker om liggen ofzo.
haha nee ik post daar niet over, sorry, is misschien frustrerend voor sommige forummers. maar niks freakyâs ofzo hoor. het is maar net wat je wel en niet op het forum wil en kan delen.
Ik ben zoooo moe na dit weekend! Ook ben ik vanochtend mijn medicijnen vergeten waardoor ik nog slaperiger ben. Hoe ga ik dit overleven???
Wel een heerlijk weekend gehad. Zaterdag bij mijn ouders gebarbecued en gister bij mân vriend waar ik zijn hele familie heb ontmoet
Jammer!!! Maar begrijpelijk hoor
Ja, klopt. Maar ik heb al een slechte band met hem, en hij belt normaal ook nooit. Dus dan komt het extra had aan. Bedankt <3 Ik hoop dat jij gister een beetje bent doorgekomen
Ik ga vanavond heerlijk uit eten met 20 collegaâs en weet nu al dat dit helemaal uit de hand gaat lopen. Zoveel zin in. Nu maar eerst even zwemmen in de Amstel en hopelijk ben ik een beetje bijgekleurd vanavond
Ik heb net een Duits programma âontdektâ op YouTube. Het is heel gezapig, maar love it. Anyway, die waren op Ameland en hebben allerlei aanraders gefilmd, vond ik echt leuk om te zien (hij duurt korter dan staat aangegeven trouwens) en nu staat Ameland op Mn lijst. Het is trouwens Engels ondertiteld als je geen Duits kan.
Misschien vind je er geen reet aan, sorry dan
Dit is echt heel leuk! Mijn vader kijkt el-ke aflevering op tv, haha
Holy moly, mn eerste termijn collegegeld en mn zorgverzekering afgeschreven. Momma aint got no money
heb first world problems uitgespeeld
mân helikopter heeft vertraging
Ik heb zo eindgesprek voor mijn opleiding. Ik schijt m echt terwijl ik weet dat mijn presentatie prima is. Ben een beetje bang voor mijn assessor, ze heeft rbf en breng alles zo streng.
Haha moest googlen wat rbf wasđ maar succes, komt vast goed!
Ohhhhhhhhh RAZEND word ik hiervan!! Wat een totale klootzak. En op een bakfiets dus wrs heeft ze kindjes
Ik zou als ultieme tip willen geven: voeg eerst naar je idee te weinig vocht toe en zet dat in de magnetron. Je kan altijd, eenmaal gekookt, er meer vocht bij doen en dat erdoor heen roeren. Zo kan je goed bepalen welke structuur je krijgt!
Oh en de havermout van AH basic vind ik al veel beter dan bijvoorbeeld die van Quaker (die is veel kleiner en wordt eerder slijmerig).
Ik moet dingen checken, maar ik heb geen zin. Dit is echt een âik heb nergens zin inâ weekend. Ben bijna blij dat ik morgen weer moet werken.
haha mijn moeder ook, zo ken ik ze ook. Maar stiekem is mijn rampzalige Duits best verbeterd sinds ik kijk.
Helemaal eens. Van mij mag je zo iemand echt wel een flinke straf geven.