Wat je even kwijt wilt #26

Staat een filmpje op AT5 waar je ziet dat de traumahelikopter in het Oosterpark landt. Sowieso krijg ik eigenlijk altijd een brok in mn keel van die heli want die komt als het écht mis is. Maar het contrast met al die mensen die daar chillen en een beetje lachen en genieten is zo groot. Ik trek dat echt slecht.

Ik ging net schoenen passen maar het is hier 30 graden en nu moet ik afkoelen

Ik voel me nu echt een slecht mens want mijn persoonlijke hoogtepunt van mijn twee maanden studeren op de VU was dat ik een keer de traumaheli langs het raam zag vliegen.

Dit filmpje is wel echt naar inderdaad, wat je zegt…

2 likes

woensdag BRAM :heart_eyes:

Mad respect ook want zo’n piloot zet hem dus ook gewoon even op de Bloemgracht

8 likes

Hahaha die fietser ook “hooooo neee toch maar niet deze brug over”

3 likes

Hahaha ok het enige voertuig waar Amsterdamse fietsers geen voorrang op hebben

7 likes

De volgende keer dit gewoon doen
afbeelding

26 likes

You can do it!:heart:

1 like

Je kan dit! Hier zijn leidinggevende op werk ook voor hé.

1 like

Heel veel sterkte en succes! You can do this

1 like

Je kan het, veel succes! :green_heart:

1 like

Dat was een vriendin van mij. Hij was ook erg snel weer op vrije voeten, wat voor de ouders echt heel hard aankwam (kende blijkbaar mensen ‘hogerop’?, maar dat kan ook een roddel zijn)

Terschelling vind ik heel leuk! Heeft meerdere dorpjes en strandtenten en genoeg te doen verder op het eiland. Als je nog iets actiefs wil doen kan je er ook blowkarten op het strand. Je zit alleen wel 2 uur lang op de boot. Ameland is op zich ook wel leuk maar voelt meer als een eiland voor gezinnen/ouderen op een of andere manier vind ik. Schiermonnikoog en Vlieland zijn schattige eilandjes met maar 1 dorp waar je wel lekker kan fietsen en naar het strand gaan maar waar verder niet mega veel te doen is. Ik zou naar Terschelling gaan, ja.

2 likes

het is mij al vaker gevraagd en ik kan me goed voorstellen dat forummers die met regelmaat posten je daar wellicht wat meer informatie over wilt. gewoon menselijk.

gvd ahhh ik moet echt mijn hoofdletter gedoe terug vinden. en mn hoofd zit vol want heb in meerdere (4) talen geschreven en bleh ik vind dat vermoeiend.

Vlieland! Van alle waddeneilanden is dit echt mijn favoriet. Kleiner dan Ameland en Terschelling, maar prima als je maar een nachtje gaat. Met de boot kom je ook direct aan in het dorp en er mogen geen auto’s komen, zorgt voor een hele fijne sfeer.

2 likes

Ik ga zo 45 van te voren weg voor een fietsritje van 7 min. Heb functioneringsgesprek en wil echt niet sweaty mcsweaterson zijn.

13 likes

Moeten bellen in het Frans is wel een goede manier om van m’n bel-angst in het Nederlands af te komen :joy:. Eerst allerlei woorden opzoeken die je mogelijks zal moeten nodig hebben in het gesprek (want het gaat uiteraard altijd over iets heel specifieks), vooraf wat zinnetjes bedenken en dan alsnog stamelen in het gesprek. In het Nederlands moeten bellen is dan wel heel relaxt, hahaha.

Maar ze zullen iemand sturen om het slot van m’n deur te herstellen.

4 likes

Veilig thuis bellen is voldoende. En jij en je vriend kunnen opschrijven wanneer je lawaai hoorde, hoe laat en op welke dag.

Eigenlijk ben ik best jaloers op mensen. Mensen die middelmatig presteren, maar kans na kans krijgen en ik niet. Snap dan niet waarom ik niet.
:stuck_out_tongue: En nu ga ik maar verder positief zijn, want je trekt dan al het goede aan, toch?