Wat je even kwijt wilt #26

Laatste week de Slimste Mens ik ga het echt missen :frowning: (Vooral Rob Hadders, ik ben verliefd)

4 likes

Ik las dit stuk net ook echt zo naar :frowning: :frowning:

edit: en nee sowieso niet dat je dit nog een ongeluk mag noemen, ik ben niet in Amsterdam nu en had alleen iets gelezen over een “aanrijding” eerst dus ik dacht, vast bij een kruising of bij het oversteken of wat dan ook, maar dit??? Moet je ook flink hard over dat fietspad gecrosst hebben, kan me bijna niet voorstellen dat deze persoon niet ook onder invloed was?

2 likes

Zeker dood door schuld. Zijn gedrag was absoluut 100% verwijtbaar.

Mooi dat z’n auto helemaal om die boom heen gevouwen was. Bizar dat hij er weer zo lekker vanaf komt.

Ik dacht yes jumbo heeft eindelijk grote american cookies. Ik verwachte lekker zacht koekje. Maar in werkelijkheid ben ik nu een kunstgebit aan het bestellen.
Alsof ik in een blok beton bijt.

5 likes

Ja ze zijn echt vies.

1 like

Pfoe ook een naar verhaal
 Ik ben ook iet per se voor zwaardere straffen in het algemeen, maar als je iets als dit doet moet je echt nooit meer achter het stuur kunnen wat mij betreft hoor (als het dus niet een geval is van iemand die onwel is geworden, zoals toen bij Amsterdam Centraal twee jaar terug).

Dood door schuld dan denk ik. Moord is met opzet en voorbedachte raden, doodslag is met opzet

Staat een filmpje op AT5 waar je ziet dat de traumahelikopter in het Oosterpark landt. Sowieso krijg ik eigenlijk altijd een brok in mn keel van die heli want die komt als het écht mis is. Maar het contrast met al die mensen die daar chillen en een beetje lachen en genieten is zo groot. Ik trek dat echt slecht.

Ik ging net schoenen passen maar het is hier 30 graden en nu moet ik afkoelen

Ik voel me nu echt een slecht mens want mijn persoonlijke hoogtepunt van mijn twee maanden studeren op de VU was dat ik een keer de traumaheli langs het raam zag vliegen.

Dit filmpje is wel echt naar inderdaad, wat je zegt

2 likes

woensdag BRAM :heart_eyes:

Mad respect ook want zo’n piloot zet hem dus ook gewoon even op de Bloemgracht

8 likes

Hahaha die fietser ook “hooooo neee toch maar niet deze brug over”

3 likes

Hahaha ok het enige voertuig waar Amsterdamse fietsers geen voorrang op hebben

7 likes

De volgende keer dit gewoon doen
afbeelding

26 likes

You can do it!:heart:

1 like

Je kan dit! Hier zijn leidinggevende op werk ook voor hé.

1 like

Heel veel sterkte en succes! You can do this

1 like

Je kan het, veel succes! :green_heart:

1 like

Dat was een vriendin van mij. Hij was ook erg snel weer op vrije voeten, wat voor de ouders echt heel hard aankwam (kende blijkbaar mensen ‘hogerop’?, maar dat kan ook een roddel zijn)