Terschelling vind ik heel leuk! Heeft meerdere dorpjes en strandtenten en genoeg te doen verder op het eiland. Als je nog iets actiefs wil doen kan je er ook blowkarten op het strand. Je zit alleen wel 2 uur lang op de boot. Ameland is op zich ook wel leuk maar voelt meer als een eiland voor gezinnen/ouderen op een of andere manier vind ik. Schiermonnikoog en Vlieland zijn schattige eilandjes met maar 1 dorp waar je wel lekker kan fietsen en naar het strand gaan maar waar verder niet mega veel te doen is. Ik zou naar Terschelling gaan, ja.
het is mij al vaker gevraagd en ik kan me goed voorstellen dat forummers die met regelmaat posten je daar wellicht wat meer informatie over wilt. gewoon menselijk.
gvd ahhh ik moet echt mijn hoofdletter gedoe terug vinden. en mn hoofd zit vol want heb in meerdere (4) talen geschreven en bleh ik vind dat vermoeiend.
Vlieland! Van alle waddeneilanden is dit echt mijn favoriet. Kleiner dan Ameland en Terschelling, maar prima als je maar een nachtje gaat. Met de boot kom je ook direct aan in het dorp en er mogen geen autoās komen, zorgt voor een hele fijne sfeer.
Ik ga zo 45 van te voren weg voor een fietsritje van 7 min. Heb functioneringsgesprek en wil echt niet sweaty mcsweaterson zijn.
Moeten bellen in het Frans is wel een goede manier om van mān bel-angst in het Nederlands af te komen . Eerst allerlei woorden opzoeken die je mogelijks zal moeten nodig hebben in het gesprek (want het gaat uiteraard altijd over iets heel specifieks), vooraf wat zinnetjes bedenken en dan alsnog stamelen in het gesprek. In het Nederlands moeten bellen is dan wel heel relaxt, hahaha.
Maar ze zullen iemand sturen om het slot van mān deur te herstellen.
Veilig thuis bellen is voldoende. En jij en je vriend kunnen opschrijven wanneer je lawaai hoorde, hoe laat en op welke dag.
Eigenlijk ben ik best jaloers op mensen. Mensen die middelmatig presteren, maar kans na kans krijgen en ik niet. Snap dan niet waarom ik niet.
En nu ga ik maar verder positief zijn, want je trekt dan al het goede aan, toch?
Echt ik ben op een kamp waar ook veel Belgen zijn maar ik kan ze zó slecht verstaan lol
oh sorry ik lees nu pas je post eronder. ik zal voor je duimen.
Een vriendin " jaa ik neem wel ff voiceclip op"
Normaal zijn dat 10 voiceclip van 1 min. Nu is ze al een paar min aan het opnemen haha. Voelt als een persoonlijke podcast
Hoe ging het?
Deze was niet klef en dat wou ik juist.
Wat fijn dat ze zo reageerde! En terecht ook, maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!
Deze dag voelt als vakantie. Ik ben met zwangerschapsverlof, mijn baby van twee weken oud slaapt vooral nog erg veel. Ik heb net gewoon in de zon gezeten met een wijntje, en het maakt me blijer dan ik vooraf had kunnen bedenken haha. Een hittegolf is ook veel beter te handelen als je niet hoogzwanger bent!
Wat fijn dat ze zo reageerde! Hopelijk is er nu okƩ at last van je schouders nu je dit vertelt hebt
Fijn! Goed van je dat je het gedaan hebt!
Jaa dat wel.
Ik draag vaak korte jurkjes en rokjes en voel me daar goed in. Vandaag had ik een maxijurk aan die me ook goed staat(voel me alleen wel bedekt, haha) Nu benoemde mijn collega dat ze dit veel leuker bij me vind staan en dat ik er ook langer door lijk(ben 1.82 maar je bent nooit lang genoeg) en ik voel me een beetje raar erover dat ze dat zeiā¦
Jaaa koekjensss