Wat je even kwijt wilt #26

Echt ik ben op een kamp waar ook veel Belgen zijn maar ik kan ze zó slecht verstaan lol

2 likes

oh sorry ik lees nu pas je post eronder. ik zal voor je duimen.

1 like

Dat het maar duidelijk is he!!

@HvO veel succes :heart:

1 like

Een vriendin " jaa ik neem wel ff voiceclip op"
Normaal zijn dat 10 voiceclip van 1 min. Nu is ze al een paar min aan het opnemen haha. Voelt als een persoonlijke podcast

Hoe ging het? :hugs:

1 like

Deze was niet klef :sob: en dat wou ik juist.

Wat fijn dat ze zo reageerde! En terecht ook, maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

1 like

Deze dag voelt als vakantie. Ik ben met zwangerschapsverlof, mijn baby van twee weken oud slaapt vooral nog erg veel. Ik heb net gewoon in de zon gezeten met een wijntje, en het maakt me blijer dan ik vooraf had kunnen bedenken haha. Een hittegolf is ook veel beter te handelen als je niet hoogzwanger bent!

44 likes

Wat fijn dat ze zo reageerde! Hopelijk is er nu oké at last van je schouders nu je dit vertelt hebt :yellow_heart::yellow_heart:

1 like

Fijn! Goed van je dat je het gedaan hebt!

1 like

Jaa dat wel.

Ik draag vaak korte jurkjes en rokjes en voel me daar goed in. Vandaag had ik een maxijurk aan die me ook goed staat(voel me alleen wel bedekt, haha) Nu benoemde mijn collega dat ze dit veel leuker bij me vind staan en dat ik er ook langer door lijk(ben 1.82 maar je bent nooit lang genoeg) en ik voel me een beetje raar erover dat ze dat zei…

1 like

Jaaa koekjensss :heart:

‘Ik vind het bij jou veel leuker staan als je geen ongevraagd commentaar levert.’
Zo’n compliment dat tegelijk een halve belediging is naar hoe je er normaal uitziet, zo stom. Als je al iets wil zeggen kun je toch gewoon alleen zeggen ‘je ziet er leuk uit’ zonder die vergelijking te trekken.

11 likes

Ben dus naar Ariana Grande geweest en heb 2 dagen later nog keelpijn. Denk dat ik na Lizzo nooit meer kan praten.

13 likes

Wat onhandig dat die jongen zolang stil bleef. Ik werk bij een klantenservice en ons is juist bij de training geleerd dat we als we iets opzoeken of iemand in de wacht moeten zetten en terug moeten komen wanneer we het antwoord hebben of telkens de beller op de hoogte moeten houden met wat we aan het doen zijn. Dus ‘ik pak het dossier erbij’, ‘de computer loopt even vast’ omdat het anders onduidelijk is voor de beller. Dan krijg je dat iemand denkt dat de verbinding is verbroken en dan de hele tijd ‘hallo?? Hallo??’ moet zeggen haha

Omg heb zoveel zin in het concert van Lizzo echt mijn steun en toeverlaat

19 likes

Ah wat fijn! En knap dat je het toch gewoon gedaan hebt :heart:

1 like

Hahahaha same. Ik ga krijsen dus als je iets hoort janken dat ben ik.

1 like

De mensen die mij uiteten nemen zijn te laat op mijn verjaardagsfeest :sweat_smile:

6 likes