Omg ik zie nu pas het taartje. GEFELICITEEERD 

Ik wilde een pakketje ophalen en was nog net op tijd, vergeet ik mn porto (incl id). Snel naar huos gerend en het toch nog gehaald. Alsof ik zin had om nog meer te zweten vandaag.
Contract verlengd met een jaar 
Gefeliciteerd!
Opeens heb ik dus echt in m’n hoofd dat ik een tablet wil dat dat handig is om op te forummen netflixen youtuben etc ipv zoveel op mijn telefoon (blijft die batterij tenminste vol en dit scherm is klein en kapot)
Liefst wil ik een ipad maar die vind ik te duur, ook omdat het weer zo’n bevlieging van mij is en ik misschien na vijf weken alweer klaar ben met dat ding
Maar nu ben ik weer tien miljoen tablets aan het bekijken, te. Veel. Keuzeeeeee.
Wat lief dat je aan me denkt. Ik was afwezig want het gaat niet goed met mij. Mijn darmen werken niet goed. Daardoor krijg ik ernstigr obstipatie waardoor ik steeds in het ziekenhuis terecht kom. En ik ben nu officieel overspannen en depressief. En gezien de ellenlange wachtlijst bij GG net is er op korte termijn geen professionele hulp voor mij. Ik zit nu in de overleef stand. Het valt me tegen maar ik red het net. Sorry dat ik even stil viel. Het leven valt me zwaar.
Oh shit joh!
Hoef je helemaal geen excuses voor aan te bieden, vroeg het me toevallig net af omdat hier mensen komen en gaan.
Hoop dat je snel terecht kunt, heb je wel steun aan je familie en vrienden?
Wat rot om te lezen! Heel veel sterkte, ik hoop dat er snel weer betere tijden aanbreken.
Een beetje wel. Mijn kinderen wil ik er niet zoveel mee lastig vallen. Iedereen heeft zijn eigen sores he. En ik vind het ook niet zo fijn om over m’n gevoel te praten. Dat maakt het zo echt. Ik doe liever alsof het wel mee valt. Wat niet zo is.
Dank je wel. @Maestoso ook dank je wel.
Ik viel gewoon stil omdat het voor mij gewoon te moeilijk was om zelfs op dit forum toe te geven dat het slecht gaat. Dus misschien is het wel een goede oefening.
Sterkte en knuffel 

We hebben een psychisch praattopic, juist voor deze dingen. Dat vervangt natuurlijk geen professionele hulp, maar er zijn wss wel mensen die het herkennen.
Voel geen druk om te posten, maar je kan het hier altijd kwijt of juist afleiding als we het weer over allerlei onzin hebben.
Sterkte 
Hahahahaha ik kijk man bijt hond en de babbelbox vraag was ‘wat zou u liever vergeten?’
Zegt een man ‘mijn ex vrouw, ze kan de tyfus krijgen’ 
Kwamen weer meerdere pareltjes voorbij hoor
Omg ik heb net een iPad mini gekocht en het is geweldig. Ik heb ooit ook een goedkopere tablet gehad, maar dat vond ik een kut ding, kon ook niet wennen aan het besturingssysteem. Was een huawei ofzo?
Ik ben al drie dagen College acceptance video’s aan het kijken op YouTube en ik word er zo blij van 

Jaa ik kijk ook, fantastische tv dit 
Heerlijk programma.
Ameland! Van tevoren online een fiets huren bij Metz en die kun je vlak bij de boot ophalen. Er kunnen op drukke dagen lange rijen staan, vandaar online boeken.
Nes is het grootste dorpje waar je leuk kan winkelen. Je kan naar de vuurtoren in Hollum fietsen via de duinen en terug via het wad (of andersom, hangt van de wind af). Voor mooie natuur kun je ook naar de oostkant van het eiland 't Oerd en wandelen naar de Hôn.
Restaurants die ik aanraadt:
Zee van Tijd in Nes. Weet niet of je vlees eet, maar zij hebben de lekkerste carpaccio ever + de rest van de kaart is ook top.
Pizzaria San Remo in Nes, lekkerste Pizzaria op het eiland.
Tante A’n Hollum is goede lunchplek.
Zee van Tijd is trouwens ook een mooi hotel. Love het interieur daar. Ze hebben ook een appartement: Loft.
@anon39978576 nu ook dat favoriet lied van die man. Echt het typische voorbeeld van een man bijt hond gezin