Wat je even kwijt wilt #26

‘Ik vind het bij jou veel leuker staan als je geen ongevraagd commentaar levert.’
Zo’n compliment dat tegelijk een halve belediging is naar hoe je er normaal uitziet, zo stom. Als je al iets wil zeggen kun je toch gewoon alleen zeggen ‘je ziet er leuk uit’ zonder die vergelijking te trekken.

11 likes

Ben dus naar Ariana Grande geweest en heb 2 dagen later nog keelpijn. Denk dat ik na Lizzo nooit meer kan praten.

13 likes

Wat onhandig dat die jongen zolang stil bleef. Ik werk bij een klantenservice en ons is juist bij de training geleerd dat we als we iets opzoeken of iemand in de wacht moeten zetten en terug moeten komen wanneer we het antwoord hebben of telkens de beller op de hoogte moeten houden met wat we aan het doen zijn. Dus ‘ik pak het dossier erbij’, ‘de computer loopt even vast’ omdat het anders onduidelijk is voor de beller. Dan krijg je dat iemand denkt dat de verbinding is verbroken en dan de hele tijd ‘hallo?? Hallo??’ moet zeggen haha

Omg heb zoveel zin in het concert van Lizzo echt mijn steun en toeverlaat

19 likes

Ah wat fijn! En knap dat je het toch gewoon gedaan hebt :heart:

1 like

Hahahaha same. Ik ga krijsen dus als je iets hoort janken dat ben ik.

1 like

De mensen die mij uiteten nemen zijn te laat op mijn verjaardagsfeest :sweat_smile:

6 likes

Omg ik zie nu pas het taartje. GEFELICITEEERD :heart::heart:

1 like

Ik wilde een pakketje ophalen en was nog net op tijd, vergeet ik mn porto (incl id). Snel naar huos gerend en het toch nog gehaald. Alsof ik zin had om nog meer te zweten vandaag.

1 like

Contract verlengd met een jaar :partying_face:

61 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Opeens heb ik dus echt in m’n hoofd dat ik een tablet wil dat dat handig is om op te forummen netflixen youtuben etc ipv zoveel op mijn telefoon (blijft die batterij tenminste vol en dit scherm is klein en kapot)
Liefst wil ik een ipad maar die vind ik te duur, ook omdat het weer zo’n bevlieging van mij is en ik misschien na vijf weken alweer klaar ben met dat ding
Maar nu ben ik weer tien miljoen tablets aan het bekijken, te. Veel. Keuzeeeeee.

1 like

Waar is @Mokie11 eigenlijk?

1 like

Wat lief dat je aan me denkt. Ik was afwezig want het gaat niet goed met mij. Mijn darmen werken niet goed. Daardoor krijg ik ernstigr obstipatie waardoor ik steeds in het ziekenhuis terecht kom. En ik ben nu officieel overspannen en depressief. En gezien de ellenlange wachtlijst bij GG net is er op korte termijn geen professionele hulp voor mij. Ik zit nu in de overleef stand. Het valt me tegen maar ik red het net. Sorry dat ik even stil viel. Het leven valt me zwaar.

2 likes

Oh shit joh!

Hoef je helemaal geen excuses voor aan te bieden, vroeg het me toevallig net af omdat hier mensen komen en gaan.

Hoop dat je snel terecht kunt, heb je wel steun aan je familie en vrienden?

Wat rot om te lezen! Heel veel sterkte, ik hoop dat er snel weer betere tijden aanbreken.

Een beetje wel. Mijn kinderen wil ik er niet zoveel mee lastig vallen. Iedereen heeft zijn eigen sores he. En ik vind het ook niet zo fijn om over m’n gevoel te praten. Dat maakt het zo echt. Ik doe liever alsof het wel mee valt. Wat niet zo is.

1 like

Dank je wel. @Maestoso ook dank je wel.
Ik viel gewoon stil omdat het voor mij gewoon te moeilijk was om zelfs op dit forum toe te geven dat het slecht gaat. Dus misschien is het wel een goede oefening.

13 likes

Sterkte en knuffel :heart::heart:

1 like

We hebben een psychisch praattopic, juist voor deze dingen. Dat vervangt natuurlijk geen professionele hulp, maar er zijn wss wel mensen die het herkennen.

Voel geen druk om te posten, maar je kan het hier altijd kwijt of juist afleiding als we het weer over allerlei onzin hebben.

Sterkte :heart: