Jaa ik kijk ook, fantastische tv dit
Heerlijk programma.
Ameland! Van tevoren online een fiets huren bij Metz en die kun je vlak bij de boot ophalen. Er kunnen op drukke dagen lange rijen staan, vandaar online boeken.
Nes is het grootste dorpje waar je leuk kan winkelen. Je kan naar de vuurtoren in Hollum fietsen via de duinen en terug via het wad (of andersom, hangt van de wind af). Voor mooie natuur kun je ook naar de oostkant van het eiland 't Oerd en wandelen naar de HĂŽn.
Restaurants die ik aanraadt:
Zee van Tijd in Nes. Weet niet of je vlees eet, maar zij hebben de lekkerste carpaccio ever + de rest van de kaart is ook top.
Pizzaria San Remo in Nes, lekkerste Pizzaria op het eiland.
Tante Aân Hollum is goede lunchplek.
Zee van Tijd is trouwens ook een mooi hotel. Love het interieur daar. Ze hebben ook een appartement: Loft.
@anon39978576 nu ook dat favoriet lied van die man. Echt het typische voorbeeld van een man bijt hond gezin
Ik ben heel erg fan van Schiermonnikoog
Heeft iemand van jullie ervaring met een Chromebook? Ik denk er aan om er een te kopen voor studie, vnml verslagen maken en beetje internetten. Weinig bijzonders maar ik moet er wel mee in de trein kunnen werken.
Ik zit nu ook videoâs hierover te kijken haha maar ben wel blij dat wij dat hier niet hebben.
Mijn vriend heeft er een omdat hij veel in de trein zit en voor hem werkt het super goed. Hij moet wel altijd zn eigen telefoon als WiFi hotspot aanzetten want treininternet is altijd kut!
Jan versteegh bij lingo ziet er echt vreemd uit, herkende hem bijna niet
Ja ik ook! Zo zenuwslopendâŠ
Thankuuu. Weet je toevallig ook wel merk hij heeft?
Toelatingen doen op een kunstacademie in Nederland is ook echt afschuwelijk en dan wachten op zoân kut brief
Ik heb een 1e stap gezet in het Niet lekker in je vel topic.
Hij heeft hem van Acer!
Ik had er ooit een van acer en die werkte echt goed en snel maar je moet wel altijd internet hebben. Ook word enzo is online, en je bestanden (google drive) ⊠je kunt wel offline in word werken geloof ik maar niet bij je bestanden of bestanden aanpassen.
Super lichte dingen ook. Als je goed internet hebt dus top.
Whaha ik las dit en dacht ja dit is echt hoe het bij mij met telefoons ook altijd gaat dus fuck it, heb een ipad nu
Ik geloof dat ik een nieuwe baan heb. En ik vind het superleuk. Maar ook heel eng. Want ik werk hier nu al 10 jaar en het voelt als het verlaten van mijn thuis
Omg welke??
Ik moet ineens denken aan dat ik met mn vrienden uit eten was. En dat de ene een poster van k3 zag en vroeg " Huh sinds wanneer zijn dat 3 nieuwe meisjes" en dat de ander later zei " Ja die Josje heeft nu toch met Samson"
Ja als t over samson en gert gaat lach ik standaard
Ik weet niet meer wie die link postte naar dat topic over die man en zân zus, maar ik ben nu op pagina 44 en jéétje. Eigenlijk ben ik er al lang klaar mee maar toch wil ik verder lezen. Duurt lang
En ik heb dus ook al 44 keer âHoi allemaalâ gelezen want vergeet steeds dat dat bericht elke pagina bovenaan staat