Oh ja kunstacademie bleh, ik heb een paar vrienden die op een zitten maar als ik die verhalen af en toe ook hoor over hoe docenten je beoordelen pf.
Hahahahaha idd dat hoi allemaal. Dacht ik yes weer een lekker lange post maar helaas.
Ik heb nog nooit met zoveel ongeloof zitten lezen
Mag wel hopen dat het een trol is anders heeft diegene echt een fucked up leven
Ik heb al een paar keer dat topic geopend, maar ik mis echt de optie om alleen de berichten van de topic starter te lezen. Wil gewoon de drama, niet twintig man die reageren op de openingspost terwijl het al duidelijk is dat het dikke incest is.
Als je een account aanmaakt bij Viva dan kan het wel! Zo heb ik het topic namelijk gelezen (dus idd alleen die van de topicstarter)
Jaaaa precies! Moet je door al die ellende heen voor het echte werk. Zo gaat het bij mij:
âHoi allemaalâ. * Aah kut dit weer gelezen * scroll scroll paar kutreacties 2 trollverdenkingen paar lieve reacties ennnnn daar is Maxisas weer.
Maar goed, ik ben al zover gekomen⊠even doorzetten
Omg bedankt voor dit.
Haha ja!
Edit: of nja alleen de posts van de topicstarter dan vond ik wel de moeite waard
Ja heftig he! Hier was er thuis ook eentje stil van.
Ja haha. Het is als een slecht boek: je wilt wel stoppen maar ook niet opgeven want je wilt ergens toch weten hoe het afloopt
Waarom is die link nou weg
Ik heb hem nodig
Hij staat er volgens mij wel nog, maar hier voor de zekerheid : https://forum.viva.nl/relaties/man-en-zijn-zus-wat-te-denken/list_messages/387547/43
Succes haha
Gezond doen is niet echt helemaal geluktâŠ
Ik lig nu met een serie, chips en ijs in bed. Oeps
Maar ja dit helpt wel voor mn mentale gezondheid en ontspanning, dus dat is dan ook weer wel gezond. Ja toch
Ja dat vond hij dus ook. Is eigenlijk die eerste die hij echt goed kent die van zijn eigen leeftijd komt te overlijden. En als kind vaak mee afgesproken schijnbaar. Zo jong nog!
Haha kan me dat niet herinneren maar ben voornemens volgend jaar Friend te âherkijkenâ. Dan kom ik het vast wel weer tegen
Wat betreft troll of niet:
Ik kreeg er geen troll gevoel van. In zoverre ik weet is dat er ook niet uitgekomen ofzo. Ze gaf ook min of meer aan waar ze woonde en alles klonk helaas wel oprechtâŠ
Je moet alleen een handtekening zetten en absoluut een witte jurk aantrekken!
Meestal heb je ook de zorg voor de ring en haar boeket. En je bent haar steun en toeverlaat die dag.
Jeetje, wat kut. Het voelt misschien niet zo, maar je komt hieruit. Als je erover wil praten mag dat altijd!
Ik heb er een gekregen van mijn werk en het is even wennen en uitzoeken maar ben na twee dagen helemaal om. Wat een fijn ding! Even wennen dat ik niet meer tussendoor alles op moet slaan want alles is dus online en je kunt niets opslaan op de harde schijf want die is er niet. Er kan wel gewoon een usb in dus alles priem. Verder heb je internet nodig voor bijna alles, zonder internet wordt er dus niks opgeslagen. En met printen, speciale tekens typen, bestanden openen, en vast nog duizend dingen, is het even zoeken hoe of wat, maar als het werkt dan werkt het lekker.
Die van mij kun je niet achterstevoren vouwen trouwens, dat lijkt me ook nog wel chill, maar dit is ook prima. Vooral dat hij zo licht is, het is net alsof je een tupperware doos vast hebt haha. En lekker goedkoop!