Ik ga morgen naar de Efteling en heb er zo een zin in. Droomvlucht en sprookjesbos here i come!
Morgen ga ik zwemmen, maar dan echt. Ik ga lekker baantjes zwemmen⌠zin in. In de middag zal het vast rustig zijn en kan ik mijn warme kamer ontsnappen
Nu hopen dat ik morgen geen smoesjes verzin haha.
Ze post nog best lang, geloof alleen laatste 5 pagina`s ongeveer niet? Weet het niet meer precies, maar zeker wel de moeite om nog even door te lezen hoor
Weet het niet eens gewoon die normale goedkoopste van 325⏠hahah zit er nu mee te spelen en alles te installeren
Wat ik wel irritant vind: ik wil mn telefoon helemaal niet koppelen bijv notities en fotoâs enzo wil dat allemaal gewoon lekker apart haha dus moest meteen weer voor elke app de icloud uit zetten.
Ik heb dat altijd, dat synchroniseren is niks voor mij, ik wil juist met een clean ding beginnen
Ja ik wilde dat ook maar agenda koppelen is echt wel heel handig! Verder heb ik geklikt op synchroniseer als nieuwe iPad, dan heb je wel je apple ID erop maar gaat ie geen fotos overzetten. Of heb je toen te snel doorgeklikt?
Zoân klimaatgekkie ben je. Hoe durf je de werkende mens zijn welverdiende vakantie naar Spanje af te pakken! Quinoakut!
*disclaimer ik vind je eigenlijk heel aardig.
Nee ik heb dat idd ook gedaan, kreeg meteen op mijn iphone een melding van configureer maar die heb ik weggeklikt. Maar ik had blijkbaar een paar fotoâs op iCloud en die komen er dan wel meteen op. En wat notities en app dingen, heb nu alles uit haha.
Dit weet ik dus niet! Heb echt alleen de posts van de topic starter gelezen door naar haar profiel te gaan. Heb dus niet het daadwerkelijke topic helemaal gelezen⌠Misschien weet iemand anders het hier?
Edit; mosterd na de maaltijd
Hoe loopt het af?? Ik moet echt naar bed en om 6 uur op, ben nu bij dat ze weet dat ze wat gedaan hebben en gaat scheiden van hem, pagina 26 van de 66
Neem vooral veel tissues mee!
Een van mijn beste vriendinnen trouwde vorig jaar en ik was eigenlijk nooit echt emotioneel dus toen een vriendin een tissue aanbood zei ik ânee joh, ga toch niet zitten janken manâ, maar vanaf het moment dat ze binnen kwamen lopen totdat we weer naar buiten gingen stroomden de tranen over mijn wangen.
Shiit ik woon hier dus vijf weken maar mân bed zijn matrassen op de grond. Dat is niet goed toch ivm ventilatie?
Het krijspaleis? Klinkt echt verschrikkelijk haha
Je kunt er idd beter iets onder leggen! Maar dat kunnen ook al pallets oid zijn. Zijn vaak gratis af t shaken bij bedrijven en anders even op fb of Mp kijken.
Jaa kut ik woon hier niet echt⌠en een pallet past niet in mn auto. Maar ik ga wel even op zoek naar iets!
Voor 5 weken kan het niet zo heel veel kwaad denk ik? Als het kan overdag rechtop zetten en halverwege een keer omdraaien ofzo?
Edit: ik ga nu even in mân badkamer kijken voor die crème
Ach zolang het maar een beetje herpes is komt het goed .
Lief!!
Ja ik las op ome google verhalen van mensen die zeiden dat ze het matras elke dag recht op zetten. Maar het zijn twee best zware dus dat is ook niet zo handig⌠ik app die mensen morgen wel ff
Ik heb 3jaar lang op een matras op de grond geslapen, af en toe (eens per 3 maanden?) een dagje op zn kant gezet, maar verder niets bijzonders. Geen schimmel of iets gehad. Misschien met het verschonen proberen het matras om te draaien als jou dat een fijner gevoel geeft?
Oh ja kak is natuurlijk maar kort⌠ellende haha! Maar draaien en af en toe omhoog zetten moet voor vijf weken wel voldoende zijn denk ik hoor!
Ik vierde vorige week mijn verjaardag en ik vond het echt zoân leuke avond. Groep was precies groot genoeg, en het mixte echt top. Hoor nu ook van losse vrienden dat ze het zo gezellig vonden, met een big smile naar huis gingen en er zoveel energie van kregen. Eentje vergeleek het qua sfeer zelfs met de bruiloft van vrienden van hem. Voel me helemaal een geslaagde gastvrouw nu. Dat ik er een paar dagen stress van had en de hele week te kort geslapen had vergeten we dan maar even
En nu heb ik zin om morgen in de ochtend chill thuis te werken, dan 's middags even wat winkels bij langs in de binnenstad, en dan naar kantoor maar mijn laptop staat nog op kantoor. Luiheid direct afgestraft, bummer!