Ik kan wel opslaan, maar dan alleen op usb en doet ie het natuurlijk niet automatisch tussendoor online. Ben mezelf nu juist aan het afleren elke drie minuten op te slaan want dan krijg ik alleen maar 3728 versies van hetzelfde bestand, maar ben wel bang als ik offline werk dat ik dan wat kwijtraak.
Over die harde schijf; ik lul maar wat, had gehoord dat die er niet in zit en ik kan ook oprecht niks opslaan, behalve op usb. Ik kan wel apps installeren dus er zal wel iets beschikbaar zijn maar geen ruimte voor documenten.
Ben je toevallig in de buurt van Utrecht? Ik heb twee pallets waar ik nog vanaf wil, haha. En hallo MEET!
Neeeee zeeland gewoon helaas maar ik wil ook een meeting!!!
Ikea heeft een bedframe van 39,95! Weet niet welke maat matras ze hebben
Ja ik had die gezien! Maar daar moet ook een lattenbodem in… en ik woon hier vijf weken en dan heb ik ineens een bedframe en een lattenbodem wat ik niet nodig heb??
Nee klopt dat is een beetje zonde! Ik vind het ergens ook wel een beetje gek dat die mensen je 5 weken in huis halen en dan geen normaal bed voor je hebben eigenlijk.
Sowieso van wie zijn die matrassen? Ook van hen neem ik aan @Luzarl. Na 5 weken heb je echt nog geen schimmel en vochtplekken in dat matras als je bijvoorbeeld iedere week even lucht. Dus ik zou het zo laten, behalve als je niet goed ligt op die matrassen, en het die bewoners lekker later laten uitzoeken.
Ik zou lekker het matras van die mensen hun bed trekken, netjes tegen de muur zetten en jouw matras op hun bed leggen.
Ughhhh waarom heb ik mijn tijd verspild aan dat Vivaforum gezwets
Ja, een beetje wel, maar het went. En die usb stick heb ik toch bij me, want ik moet presentaties geven en stel dat wifi het daar niet doet moet ik toch mijn bestanden bij me hebben. En ik werk eigenlijk nergens waar ik geen wifi heb, reis bv ook niet veel met ov, dus verder geen probleem. Is vooral even wennen, maar misschien dat ik ook minder kritisch ben omdat hij gratis was en ik behalve powerpoints openen, bewerken, mailen, en wordbestanden typen niets hoef te doen op die laptop.
Heb nog niet kunnen slapen word zo gek van mezelf. Hoop dat het nog gaat lukken. Zie een werkdag zonder slaap echt niet zitten
@Juuldie @Blonde hopelijk kunnen jullie zo nog slapen. Ik lig ook al een tijdje wakker maar ook echt klaarwakker. Meer wakker dan dat ik meestal opsta. Dus weet even niet zo goed wat ik moet doen, blijven proberen of wakker blijven.
Zoo ik heb ook echt geen oog dichtgedaan. Ben maar opgestaan zodat ik vanmiddag evt plat kan
Werd wakker met de deken over me heen getrokken.
Blijkbaar had ik het koud vannacht…
Op naar een hete werkdag…
Ik zie nu pas alle nieuwe dingen van Missy Elliot en alles is ontzettend creatief gevonden. . Touwtje springen met je haar wigs snatched.
Argh ik schrok wakker van de wekker. Maar vandaag is mijn verjaardag en intro van m’n studie waar ik onderuit probeer te komen.
Ik heb even advies nodig. Ik werk voor circa 2,5 maand bij een bepaald bedrijf in de zomermaanden en eind deze maand houdt mijn huidige dienstverband op. Ik mag daar ook na de zomer blijven werken, maar of dat haalbaar is in combinatie met mijn andere werkzaamheden is nog niet bekend. Nu is dus bijna mijn misschien laatste dag? Zou ik dan iets uitdelen of niet? En zo jaah wat dan? (Het is wel een fijne werkomgeving met aardige collega’s, mocht dat iets uitmaken.)
@Spaarlamp @Bertie @FrozenFlame @Karl_Lagerfeld nouja ik ga natuurlijk niet zomaar in hun bed liggen. Toen ik een rondleiding kreeg zeiden ze nou dit is de logeerkamer waar je mag slapen en toen zag ik niet dat het gewoon twee losse matrassen waren, dus ik zei gewoon ja prima leuk! Maar nu is het dus wel zo…
Ik werd overigens net wakker en de wc rol lag in het midden van de gang. Er zijn hier geen dieren. Dood eng weer
Net werd een vrouw boos omdat ik niet wil dat ze mijn hond aait en dat ik dat dan moet zeggen. Maar dat zei ik.