Wat je even kwijt wilt #26

Gefeliciteerd !!

1 like

Sommige mensen :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

——————————————

Ik heb net een baarmoederhals uitstrijkje gehad. Meteen om 8u ‘s morgens, best chill. Zag er zo tegenop maar viel echt 100% mee gelukkig. Had het uitstrijkjes topic gelezen, dat hielp niet echt moet ik eerlijk zeggen :see_no_evil:

En nu ben ik dus lekker vroeg wakker, heb ik alles open gezet zodat de woonkamer nog even goed door kan luchten want het is nog zo lekker koel buiten nu. Zo meteen lekker met de hond wandelen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

IJsjes?

Gefeliciteerd! Kun je niet gewoon zeggen dat je je verjaardag gaat vieren haha?

1 like

Gefeliciteeerd :banana::banana:

1 like

Gefeliciteerd!

Edit: en jij ook gefeliciteerd @veenmol!

1 like

Maar het zijn dus niet je eigen matrassen? Als je er wel oke op slaapt zou ik me er dan niet te veel druk om maken, met schimmel gaat het niet zo hard lijkt me en het zijn toch niet jouw matrassen dus als zij het zo willen, prima toch?

Nee zijn van hun! Zou t lullig vinden als ik wegga straks en t is één broeinest geworden. Maar ja zij hebben t inderdaad zo bedacht. Het slaapt heerlijk trouwens

1 like

Als je heerlijk slaapt zou ik me er niet zo druk om maken, misschien na een week of twee een keertje op de kant zetten overdag om te luchten

Ja dat wil ik eigenlijk wel doen. Ik doe deeltijd en ze organiseren de intro midden op de dag. Voor hetzelfde geld was ik gewoon aan het werk vandaag

Voor mijn verhuizing hebben mijn ouders mij een wasmachine cadeau gedaan. Echt een super leuk cadeau. Ben ik heel dankbaar voor, zeker gezien al mijn spaargeld nu wel zo’n beetje op is. Maar eigenlijk ben ik nog blijer met de drie cactussen die mijn vader heeft uitgezocht. Hij is speciaal naar de markt gegaan om drie mini-cactussen te halen omdat ik had gezegd dat ik graag iets kleins, groens op de vensterbank wilde. Daarna is hij 4(!) winkels afgegaan voor potjes die bij mijn inrichting zouden passen. Hij was super nerveus of ik ze wel leuk vond toen hij ze cadeau gaf. En die aandacht en moeite die hij daarin gestoken heeft vond ik dan weer zo lief. Het is het kleine gebaar :smiling_face_with_three_hearts:.

92 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ik ben vanochtend met mijn hoofd tegen de deur van de badkamer geklapt omdat ik helemaal ging schokken toen ik uit de douche kwam en nu heb ik hoofdpijn en een bult op mijn voorhoofd.

Oeh jeetje. Doe je voorzichtig en als je het niet vertrouwd even de huisarts bellen.

Als je ook gaat overgeven heb je misschien een hersenschudding. Dus let goed op jezelf.

1 like

Dank je wel, gefeliciteerd @Banananana
Ik zag ook allemaal nieuwe studenten lekker feestvieren/fietsen vanochtend terwijl ik aan m’n eerste stage dag moet beginnen haha. Veel plezier bij je intro als je gaat banananana

2 likes

@Nox Lief van jullie! Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk maar ik houd het in de gaten!

1 like

@Dazed kan het zijn dat ik jou vanochtend zag op station Gouda? Ik zag in een flits iemand die echt op jou leek qua haar en kledingstijl, maar ik had nogal haast en wist het niet zeker!

1 like

@Banananana gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face:

1 like

Nou na een week te proberen zelf mijn blaasontsteking weg te drinken enzovoorts nu toch maar bij de dokter beland. Nog nooit zo’n hardnekkige gehad man man man man.