Wat je even kwijt wilt #26

een stalen kajuitbootje!

Succes!!

& @Heinz ik ben tussendoor niet gestopt, slik altijd paar strips achter elkaar. Ook geen vergeten, dus ik stop idd maar een weekje! Voel me altijd zo’n kneus met dit soort dingen :joy:

Ik ga aan je denken morgenā™”

1 like

Heel veel succes morgen!

1 like

Heel veel succes morgen!

Ik zou zo graag in Noorwegen willen wonen! Lijkt me heerlijk. Zo’n knus rood huisje in de natuur, in de zomer lekker de bergen in kunnen om te wandelen. Jammer dat ik niet echt de papieren heb voor een baan daar, maar als er een droomvacature is pak ik echt wel mijn koffertje :heart_eyes:

2 likes

Ik ben altijd van het overmatig verzamelen.
Ik heb nu 24 grote yankee candle kaarsen…
Stop it Keekie.

5 likes

yessss nieuw seizoen van Great British Bake-Off dit maakt echt mijn week en mogelijk maand

3 likes

@Lentex @Katie @fysicus @Quinoa Dankjulliewel allemaal! <3

@Hatsmetflats thanksss. Ja wel goed kunnen voorbereiden en had echt een hele chille commissie maar door omstandigheden is het hoofd van mn commissie er niet en heb ik dus last minute vorige week iemand anders toegewezen gekregen, super kut maar niets aan te doen. Ken diegene ook niet verder! Maar heb me wel super goed voorbereid dus zou goed moeten komen!

1 like

Ik heb vanavond 2 eieren gestolen op mijn werk omdat ik die zelf vergeten was te kopen

13 likes

Mmmm mads :heart::heart::heart::heart:

1 like

Je had zeker trek in een omelet?

3 likes

:joy::joy: nee nog altijd geen ommelet of roerei kunnen eten. Deze gaan in mn pannekoeken

1 like

Ik vind hem ook wel een beetje een dark crush! Mijn vriend pest me er altijd mee dat ik hem knap vind

1 like

@Banananana Maar ik zou zelf helemaal geen hulp vragen, ik heb totaal niet het idee dat ik dat nodig heb. Fijne verjaardag trouwens ook!

@grace Wow daar had ik helemaal niet over nagedacht. Ik bedacht me wel dat ik er wel heel erg jong/fragiel uit zie en dat mensen me wel vaker willen ā€œhelpenā€/supporten ookal heb ik daar zelf niet om gevraagd. Dit kan best weer zo’n geval zijn, ik hoop dat het me dan niet tegen gaat werken. Ik hoopte eigenlijk dat het nu zou werken zoals @Flamoes het beschrijft haha, ik heb niets tegen meeliften qua connecties als het me toch aangeboden word. Daarom vind ik het nu ook lastig om te zeggen dat ik het niet wil oid, ik ben wel heel ambitieus en was sowieso van plan om hem als ā€˜mentor’ te vragen. Zijn mentor studenten gaan ook vaker naar prestigieuze stages in het buitenland enzo. Maar op deze manier vind ik het eigenlijk helemaal niet chill? Het was veel leuker geweest als hij mijn mentor had willen zijn omdat ik potentie heb ofzo, niet omdat ik blijkbaar geholpen moet worden :confused:

@Chuckie ik hoop het, maar op basis van het gesprek dat we hadden denk ik dat het meer was dat hij het idee heeft dat de studie me zwaar gaat vallen en/of dat ik wat support nodig heb om alle vakken + stage te volgen. Ik geloof ook wel dat dat komt omdat ik eruit zie als een 12 jarige :joy:

Ik ben (na een wel verdiende emotionele breakdown) tot een conclusie gekomen wat ik er van vind maar toen ik dat uittypte werd het een heel lang persoonlijk verhaal en daar ga ik het forum niet mee vervelen haha

1 like

Hier dus best kut, 60-40 en 100-0 mentaal. Mijn vriend had hem ook ingevuld en kwam ook op 60-40 maar dan voor hem, en op 50-50 mentaal. Bleek dus dat hij 2 van de 15 keer samen boodschappen doen, samen de boodschappen doen vindt. Grapjas. En als hij soms vraagt wat ik wil eten vult hij doodleuk in dat we samen bedenken wat we gaan eten, nou ook nee. Toen was ie een beetje gepikeerd, maar ik was al gepikeerd want het gaat elke keer zo. Dan heb ik vakantie en doet hij meteen geen reet meer en als ik dan weer werk duurt het een eeuwigheid voor hij dingen weer oppakt.

Hahaha wie verzint dit

Gefeliciteerd! Dat verdient een glitterplaatje van @anon42392789 :smile:

1 like

Gefeliciteerd @Banananana en @veenmol :confetti_ball:

2 likes