Wat je even kwijt wilt #26

Ik denk dat je het best kunt doen, zolang je je eigen grenzen goed bewaakt. Wie weet bedoelt hij het echt goed maar zegt hij het op een arrogante manier. Niet dat dat het oké maakt, maar meeliften op iemand kan wel handig zijn. Zeker als iemand in het verleden heeft bewezen dat dat werkt.
Maar goed, sowieso niet ten koste van jouw grenzen dus. Ik denk dat als je er eenmaal ‘in’ zit het best lastig is om die te bewaken. Een mentor moet je wel echt kunnen vertrouwen eigenlijk. Maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het dus wel aangrijpen en dan op tijd aan de rem trekken als het niets is.

Ik denk alleen dat @grace haar advies misschien zwaarder telt omdat zij ook in de academische wereld zit. Ik kan me voorstellen dat je daar nóg meer te maken hebt met rare ego’s.

1 like

Ja zo is mijn vriend ook, haha. De was doen vind hij als ik vraag of hij de handdoeken vanuit de wasmachine in de droger gooit, 1 keer per 2 weken.

Het meeste haat ik nog om alles te moeten vragen en aanwijzen. Als ik zeg ruim aub even je zooitje op, durft hij nog te vragen wat? Dan moet ik dus echt alles aanwijzen.

2 likes

Ja en dan nog de helft van de tijd vergeten dat spul in de droger te doen, maar toch durven invullen dat we samen de was doen. Hoe houden we het vol met ze :roll_eyes:

2 likes

@Hatsmetflats

FF testen of ie het doet.

1 like

13 likes

Ik vind het echt fantastisch dat je dit doet! En ze zijn ook altijd goed gevonden!

1 like

Hahaha echt he. Maar misschien maken hun zich er echt minder druk om hoe alles er bij ligt. Maar ik ga heel slecht op rommel en mijn vloer moet schoon anders krijg ik echt een mini mental breakdown. Wat vrij regelmatig gebeurt want een hond die kwijlt en een klein kind zijn geen goede combi voor een schone vloer.

1 like

Ik ga sowieso in de gaten houden dat ik me nooit ongemakkelijk ga voelen over dit hele gedoe, als het aan mij ligt is het ook 4x per jaar een gesprek oid. Maar het is verder wel een hele persoonlijke opleiding, iedereen krijgt/heeft een mentor, en ik ben totaal niet meer gewend om een mentor te hebben die je naam kent, laat staan iets geeft over hoe het met je gaat. Het had alleen heel anders mogen gaan wat mij betreft :’) Misschien heb ik zelf ook te heftig gereageerd? Ik haat het gewoon zo als iemand me zwak of hulpbehoevend laat voelen

1 like

Ik voel me ook altijd zo bezwaard om dingen te vragen, alsof hij mij een gunst verleent als hij eens klusjes doet of zijn eigen rommel opruimt.

1 like

Ik heb wat te vieren dus ik drink vanavond een heerlijk glaasje single malt met een sigaartje erbij. Mijn vriend krijgt dat soort dingen dus altijd voor zijn verjaardag. Ik nooit. Echt vervelend want ik ben een grotere liefhebber. Gelukkig is hij een deler.

27 likes

Hoop dat je voor jezelf tot een conclusie bent gekomen waar je je fijn bij voelt. Laat dit in elk geval niet je vertrouwen in jezelf ondermijnen, je bent niet voor niks op de studie die je doet terecht gekomen!

1 like

Jaa maar zo brengen ze het ook wel een beetje he die mannen. Scheer ze even met zn allen over een kamp hoor. Mijn vriend zegt ook vaak: ik heb voor jou … gedaan. Ehm?

1 like

image

2 likes

Heb zojuist 29 van die photobooth foto’s van afgelopen nacht gevonden in m’n tas :+1:t2: Top avondje wel hoor

5 likes

Ik heb deze serie dus pas drie jaar geleden ontdekt dus ik ben echt late to the party, maar zij is wel mijn spirit animal.

1 like

(Ben aan het bijlezen dus hoop dat het nog relevant is)

Michiu aan de Maastraat in Amsterdam vind ik erg lekker :heart_eyes: voor mij de lekkerste tot nu toe alhoewel ik zelf niet vega ben dus ook niet echt daarop gelet heb. De menukaart staat wel online dus dat zou je even kunnen checken.

1 like

Op mijn kamer is het 30 graden, dus nu heb ik een oud matras van zolder gehaald en lig ik heerlijk in de woonkamer waar het 374728 graden koeler is. Perfectooo

6 likes

Haha ja, mijn vriend zei vandaag heel verbaasd hoezo staat al de vieze vaat nog hier? Ja omdat we het allebei niet hebben opgeruimd? Heb niks gezegd en toen viel het kwartje en ging hij het opruimen.

9 likes

Nu ik dit lees herinner ik me mijn/ons plan drie hittegolven geleden om de logeerkamer af te maken. Niet gedaan natuulijk :frowning_face:

Edit zodat we de zolder en 35 graden s nachts kunnen ontsnappen. Goed plan wel.

Ik ben pas verhuisd en fietste nu in een hemdje en wat langere korte broek naar mn huis… daar liep een man en die checkte me helemaal ‘uit’ en zei toen ‘zoo, ziet er goed uit’.
Ik was te verbaasd om een reactie te verzinnen dus heb nog beetje schaapachtig ja geknikt ook en ben toen snel naar binnen gegaan. Ik word dus heel bang van dat soort dingen (ook ivm eerdere ervaringen)… hoe doen jullie dat?

1 like