Mijn woordenschat is de laatste tijd zo erg gedaald op de een of andere manier dat ik maar een woord ging opzoeken waar zelfs Google geen raad mee wist
Ah laat dit je motivatie geven! Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige haha, sliep vorig jaar echt vaak in de woonkamer met die hitte. Ik slaap ook op zolder en met de woonkamer (twee etages lager) scheelt het zo maar 5 graden, vind dat best veel
Als ik niet al âhoud je bekâ geroepen heb zeg ik meestal: zeg dat maar tegen je moeder! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik ook zo stoer ben op het moment dat ik thuis ben of afstap. Ik roep dat soort dingen altijd als ik door fiets.
Je postcode en woonplaats staan onderaan je screenshot, denk dat je dat wel weg wil halen!
Oh wow dankje!! Dat was niet de bedoeling
Ja precies⊠ik stond dus zo ongeveer voor mijn portiek met minder dan tien woningenâŠ
Dus ik was niet bepaald anoniemđ
Ik probeer mezelf aan te leren om iets als âwat een rare opmerkingâ te zeggen, maar meestal kijk ik uit reflex iemand arrogant/verbaasd aan
Ga ik eens naar kijken, thanks voor de tip!
Ja dat moet ik mezelf nog aanleren denk ik
Ik heb met mijn stomme kop laatst een strippenkaart gekocht voor de wandelclub hier in Breda.
En nu heb ik gezegd dat ik morgenvroeg mee ga terwijl het 180 graden is buiten. En ik de vorige keer dat ik ging in paniek raakte van de reusachtige hoeveelheid wandelende vrouwen van middelbare leeftijd. Alsof ik met 40 moeders op pad ga.
Ik weet niet wat groter is. Mijn drang om altijd eerlijk te zijn of mijn drang om een smoes te verzinnen dat ik toch niet kan.
Ja dat kan net het verschil maken tussen tyfusheet en gaat wel. Nu al zin in morgennacht!
Ik heb zoân spierpijn dat mijn zusje me moest helpen met het uittrekken van mân jurk. Kreeg hem op de één of andere manier niet meer over mijn hoofd heen
Thuis allemaal slimme dingen bedenken die ik had kunnen zeggenâŠ
Geen omg want ik ben het zelfde, maar pas op.
Welke bijwerkingen krijg je daar van? Ik drink ook veel te weinig maar heb wel gekke klachten, misschien kan ik dat er aan koppelen haha
Ik krijg enorme hoofdpijn als ik te weinig drink, kan âs nachts dan wakker worden met het gevoel alsof iemand in mân kop staat te rammen met een hamer. Echt heel vervelend.
Ik heb morgen een best lange dag. Moet van 9 tot 18 werken, dan gelijk door naar rijles, thuis snel hardlopen en dan 1,5 uur reizen naar mijn vriend waar ik dan rond 22/23 aankom. Nu twijfel ik om mijn wekker ipv 8:10 om 7:00 te zetten, en dan te gaan rennen. Ik ben echt geen ochtend mens en rek mijn opsta tijd al zo lang mogelijk door. Maar anders is het zo veel haasten⊠Ik ben benieuwd wat ik morgen doe als mijn wekker om 7:00 gaat.
Ah nee, wat rot! Ik hoop dat het je niet teveel stress oplevert toch.
hahaha thanks!!!
Ja alsof je een kater hebt maar dan zonder kater. In mindere mate soms gewoon honger of moeheid die dan dus overgaat na het drinken van water @Luzarl
*oh en minder charmant maar ook obstipatie of het gevoel dat je niet eens kunt bewegen zo lamlendig ben je.
en @Santeria hoofdpijn en spierpijn herken ik ook. En als ik minder drink heb ik super snel last van tintelende armen omdat ik er dan op lig bij het slapen