Ja ik drink meestal pas voor het eerst om 13:00 ofzo ook zo slecht
Dit doet me denken aan dat breinaalden topic een paar jaar terug op het forum.
Lig in bed en heb last van ontzettende rusteloze benen. Ben al even wat gaan lopen zodat ik Mn vriend er niet lastig mee val maar blijf er last van houden! Super irritant. Iemand tips hier tegen?
Ik weet niet of dit een echt goede tip is want medicijnen promoten is natuurlijk niet echt ok, maar de mensen die ik ken met rusteloze benen hebben hier dus gewoon een pilletje voor. Misschien kun je in ieder geval bespreken met je huisarts dat je er last van hebt?
Ik heb met een vriendin een discussie over een baan. Drie zaterdagnachten werken van 23:00 tot 07:00 (horeca). Ik vind dat dus heel heftig omdat ik dan denk dat je eigenlijk zaterdag niks intensiefs kan doen aangezien je de nacht door moet halen en zondag slaap je de halve dag. Maar zij vindt het allemaal wel meevallen. Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dat het komt omdat ik vandaag vrij was en amper iets heb gedaan / gelopen. Heb net een paracetamol genomen en lig weer in bed dus hopelijk val ik zo in slaap
Ik zou het vooral heel zwaar vinden om mn ritme zo om te moeten gooien (er vanuit gaande dat je ma-vr in een 9tot5 achtig schema werkt/studeert)
Ja dat vind ik dus ook!!’ En die vriendin heeft al drie studies niet afgemaakt en ik maak me er gewoon zorgen om dat ze de vierde ook niet afmaakt/haalt als ze die baan er bij gaat doen…
Ik denk dat het heel erg ligt aan hoe je zelf bent (bijv. een persoon die zich snel aanpast of niet, ochtend- of avondmens, etc.), wat je er verder nog naast doet en hoe leuk je het vindt.
Ik heb namelijk wel eens in de horeca gewerkt en toen vond ik deze tijden niet te doen, terwijl bij een (verantwoordelijke) functie op mijn studentenvereniging vond in het fantastisch.
To be fair: ik heb wel een miljoen jaar gestudeerd. Als je nog een baantje ernaast hebt en studeert en nominaal wil studeren lijkt het me niet te doen.
Als je aan je 4e studie begint lijkt het me wel zaak om dat op nummer 1 te zetten en gemakkelijker baantje ernaast te zoeken.
Oh en of je wekelijks naar je ouders gaat en een relatie hebt die je wekelijks wil zien telt denk ik ook.
Sommige mensen moeten echt leren dat je studie op een gegeven moment nummer 1 is. Heeft mij ook jaren gekost.
Ja nominaal studeren gaat haar niet meer lukken. Maar ik heb echt mn best gedaan haar eruit te praten. Ga dit denk ik ook even laten zien…
Yes present
Ja Hopelijk slaap jij inmiddels wel!
Ah shit, balen! Slaap sowieso niet zo goed de laatste tijd en het is nu heel warm in m’n huis helaas. Waarom lig jij wakker?
Ik ben gelukkig ook vrij, dus dat scheelt Een te vol hoofd is altijd vervelend, vooral als het je wakker houdt
Bij mij helpt het weleens om ze ergens op te schrijven of uit te typen, misschien is dat iets voor je? Anders doet de wodka hopelijk z’n taak
Omg ik kan niet geloven dat ik mn vakantie met terugwerkende kracht verpest heb door niet 100 zakken van die chips te halen. Haat mezelf
Jaaa die hoor ik ook wel eens. Mijn vriend was net boos omdat hij eerder wakker werd dan mij van me dochter en haar moest pakken. Hij had nog maar en kwartiertje om te slapen en ik ben vrij. Dat ik er altijd uit ga en mijn vriend zelden was hij volgens mij even vergeten.
Ik ben zo moe dat ik echt moeite heb met lopen en evenwicht bewaren. Gaat een top werkdag worden
Oh nee te weinig geslapen? Hopelijk voel je je in de loop van de dag beter.
Hahaha ben jij mijn zusje die kan als ze een uurtje bij mij is ook gerust drie keer naar de wc gaan, en als ze van de wc af komt pakt ze ook meteen een nieuw glas drinken mee. Wel goed voor je nieren natuurlijk.
Ik word de laatste tijd steeds wakker van een miauwende kat. Die zit dan voor de voordeur van de overburen en kan niet naar binnen. Ziet er echt zielig uit.
En is irritant voor mij