Omg te droog
Thanks! Nog steeds relevant Ik ga idd even het menu opzoeken op hun website
Hahaha waarom zou een vreemde man inbreken en je huis volgooien met papiersnippers?
Nee elke maand
Aah ik voel je frustratie. Ik ben hem 2 dagen geleden geflipt dat ik er helemaal klaar mee ben om zijn dienstmeisje te zijn. Ben al vaker de discussie aangegaan, maar nu was het incl schreeuwen, huilen en nog meer schreeuwen. Hij heeft beloofd dat hij me beter zal gaan helpen.
Ik heb een darm kramp aanval. Onsmakelijke toestand op het toilet. Nu lig in op de bank te wachten tot de pijn weg trekt. Bodybalance om 10 uur kan ik wel vergeten. Misschien kan ik maar beter gewoon weer in bed kruipen. Grrr wat baal ik van mān onvoorspelbare darmen.
Heb vandaag een wikkelrokje aan, heb lekker veel bovenbeen laten zien omdat dat ding telkens omhoog waaide als ik beide handen aan het stuur nodig had
Komt goed! Ook al komt iedereen van dezelfde plek, betekent niet dat ze niet openstaan voor nieuwe contacten. Zo heb ik het in ieder geval nooit ervaren bij vervolgopleidingen waarbij iedereen van andere plekken kwam. Veel plezier en succes met al die informatie (die ze uiteraard ook gewoon op een papiertje hadden kunnen geven )
Aahhw dr staat hier een man met een zelf geschilderd bord met daarop ik ben tegen het boerka verbod
Nou nat lijkt me beter
HAHA bij zwakste schakel:
-
āWelke drug gebruikt iemand als hij in straattaal āeen jonko klaptā ?
~ āHandjeklap?ā
#tattasbelike
Ik heb een bralet aan en t voelt alsof ze los in het hok zitten. Zo chill
Ja mee eens. En verder ligt het denk ik heel erg aan de persoon of zoān baantje te doen is of niet. Ik heb veel nacht(dienst)en gewerkt tijdens mijn (intensieve) master en in combinatie met andere baantjes en stages, het was niet altijd ideaal maar kon er zelf goed tegen.
Edit: wel lief dat je je zorgen maakt maar volgens mij heb je dat inmiddels overgebracht, dan is het verder aan haar om te doen wat ze wil, toch?
Ja klopt. Ik vind het gewoon zoān zonde.
Langg verhaal, maar het komt er op neer dat dit haar laatste kans is om te studeren en ik zou het zonde vinden als ze het weer niet haalt omdat haar prioriteiten anders liggen.
Tuurlijk kunnen je kansen niet op raken, maar voor haar persoonlijk is dat nu wel het geval maar dat ga ik hier niet neertikken. Ik weet ook wel dat ik er niks direct aan kan doen, maar ik zou het alsnog zonde vinden⦠maar we gaan het zien!
Amen.
Dit is zo interessant!
In die van mij 18%! Wat ik wel heftig vind, is dat 54% boven de alcoholrichtlijn zit. Ik kan me dat bijna niet voorstellen, aangezien er een heel grote islamitische gemeenschap in mijn wijk is, en zij drinken over het algemeen niet, toch? (Bij nader inzien, ik vergeleek het even met andere plaatsen, waaronder in de Biblebelt, en zie nu dat dat percentage helemaal niet zo hoog is. Maar het lijkt mij wel heel veel! )
Alles best goed gescoord, weinig rokers, weinig depressies, overgewicht en alles.
Tot ik op alcohol kwam: 79%
Lol